Aktuelno:

VW otkupljuje nazad "zagađujuća" vozila?

Troškovi povodom dizel skandala u SAD bi mogli da porastu Twituj ovo! jer bi moglo da se desi da Volkswagen otkupi nazad do 20 odsto pogođenih vozila, javlja Rojters. Ukoliko se to desi, kompanija bi mogla da isplati sumu za oko 115.000 „zagađujućih“ vozila ili da ponudi vlasnicima novi VW po redukovanoj ceni.

U izveštaju se takođe tvrdi da bi vozila koje VW povuče mogla da zahtevaju značajne modifikacije izduvnog sistema da bi se uskladila sa ekološkim standardima. Ta popravka bi podrazumevala zamenu skupih delova i prilično dugo čekanje kupca na popravku.

Popravka dizela u SAD takođe zahteva odobrenje Agencije za zaštitu životne sredine (EPA) i Kalifornijskog odbora za vazdušne resurse (CARB). Po aktuelnim izveštajima, do dogovora dolazi prilično teško. Manje stroga evropska regulativa dozvoljava da se problem reši unapređenjem sofvera i dodavanjem odgovarajuće mrežice ispred senzora vazduha.

Tužba Ministarstva pravde se odnosi na 580.000 vozila sa 2,0 i 3,0-litarskim turbo dizel motorima, što bi VW moglo da košta milijarde dolara.


[08.1.2016 10:48]

RSS
don
08.1.2016 12:07
9
9

Naravno, u Evropi su postigli presutni dogovor o ne procesuiranju Vw.
koliko naivan moras biti da bi povjerovao da parce plastike ispravlja citavu konstrukcijsku gresku?!
Da je tome tako, onda bi ga ugradili na pocetku i ne bi imali skandal.

LANCIA
08.1.2016 18:30
9
6

Izumeo sam jedan deo koji se montira na Yuga,uzme se plastična čaša,probusi se rupa i namesti se na karburator,automatski motor Yuga postaje Euro 6 norme.

Nebojsa
09.1.2016 11:12
1
4

Ima malo istine u resenju VWa, naime oni ce verovatno softverski prilagoditi ubrizgavanje goriva i sagorevanje da bi postigli bolju redukciju NOx-a; unaprediti rezim i trajanje regeneracije DPFa.
Time ce EU5 motori verovatno uspedi da se provuku ispod granice zagadjenja, ALI po vazecim nacinima merenja zagadjenja.
Za posledicu ce imati vecu potrosnju i manju snagu na TDI motorima.
U Evropi zbog toga verovatno nece imati velike probleme; ali u SAD ce vlasnici jedva cekati da tuze VW zbog tada 2-3l vece potrosnje.
Mrezica na usisu na 1.6TDI vrlo verovatno utice na protok vazduha na usisu (npr. od 100% povrsine cevi usisa nakon ugradnje mrezice ostace 80% povrsine slobodno).

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: