Aktuelno:

Volkswagen planira "jeftini" brend 

Volkswagen ne odustaje od stvaranja novog brenda, koji će proizvoditi automobile u najpopularnijim segmentima ali sa niskom cenom. Ustvari, koristiće recept Renault-a i Dacie, koji se pokazao više nego uspešan.

Na “Geneva Motor Show” sajmu iz VW su poručili da malo kasne sa ovim projektom, jer inženjeri još uvek traže načine kako da smanje troškove i održe profit.

Prvi model, koji bi izašao pod novim bedžom, koštao bi do 7 000 evra, i proizvodio bi se u Kini. Bar je takav plan bio 2012. godine i svakako da to nije definitivno.
Da bi održali nisku cenu, treba očekivati da klima i veliki broj vazdušnih jastuka budu dodatna oprema. Nezvanično, u planu su tri modela ili možda bi bilo pravilnije reći, jedan model u tri pakovanja.

Ovaj novi brend bi koristio stare platforme grupacije i tako bio cenovno dostupan i veoma konkurentan. Prvo će biti ponuđen “tržištima u razvoju”.


[12.3.2015 22:53]

RSS
serpico
13.3.2015 10:34
9
2

Wartburg ili trabant ?Ali i wartburg je bio u braku sa vw zar ne?zadnji modeli su imali golfove motore?

karadjole
13.3.2015 10:37
8
0

To ce vjerovatno biti prepakovane Skode sa pocetnim opremama !

Laserb
13.3.2015 11:04
7
3

Prvo, VW ovo planira već 3 godine.
Do sada nije pokrenuo proizvodnju, jer je zarada na takvom autu samo 300€.
To je već bilo objavljeno.
Bio bi zasnovan na Fabiji 2 i bio bi sličan Loganu (kao manji Rapid liftbek)
Skice su bile procurele, u principu meni liči na Polo Classic iz 2003.
Sem toga homologacija za EU bi bila upitna, jer od 1.januara ESP dolazi kao standard, što poskupljuje model za oko 300€.
I tako bi zarada po proizvedenom komadu bila 0 €
Kao drugo objašnjenje nepokretanja proizvodnje je to što bi auto mogao da košta manje, ali bi se izgubilo na kvalitetu po kome je VW poznat

don
14.3.2015 09:51
7
3

Ne znam bas za kvalitet vw proizvoda, al apsurd je da firma koja nosi naziv narodnog auta ide proizvodit auto za narod, tj sirotinju. Sta li su do sada radili? Inace, pakovanje jednog u 8 razlicitih proizvoda je vw specijalitet, oni imaju obrnut proces od renoa,koji je sa daciom pravio auta za sirotinju, dok je vw od golfa pravio audi i ugurao ga u elitu, medju druga dva svapska proizvodjaca. Za to su im bile potrebne 80te god proslog vijeka! Uz puno propagande. Tako su,zapravo dacia (u novije doba) i audi dva ekstrema iste logike, u narodu zvane i od istog naroda "popusene " fore,mooda pod bubrege.5
P.s. pretjerano sirenje dovest ce do kolapsa vw, sam ce sebe pojest, samo je pitanje vremena.

Vlado, Niš
16.3.2015 03:23
2
2

Done, svaka čast!

Ipak, jedan je Renault!

@Laserb
10.7.2015 10:34
0
0

Произвођачи не зарађују на продају аутомобила, већ на продаји резервних делова. Могли би да дале аутомобиле по фабричким ценама и опет да зараде од делова. Нарочито код немачких аутомобила, којима се делови мењају често.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: