Promocija:

Vitara stiga u Srbiji nikada atraktivnija i sa novim motorima

Počela prodaja restilizovane Suzuki Vitare
Brojne, pre svega, dizajnerske promene bez bitnijeg uticaja na cenu

Dizajnerski restilizovana i tehnički delimično unapređena, Suzuki Vitara je u novom izdanju stigla i na naše tržište i to po tek neznatno izmenjenim cenama u odnosu na prethodnu verziju. Otuda je sasvim opravdano i dalje zadržala epitet jednog od cenovno najpovoljnijih vozila u svojoj klasi. Ako se ocenjuju dizajn, tehnički detalji i opremljenost, onda je, kažu u Euro Sumaru, ovlašćenom uvozniku, prodavcu i serviseru Suzuki automobila i motocikala, jasno zašto samo cena nije jedina komparativna prednost ovog modela u odnosu na konkurente.

Vitara u novom ruhu sada se nudi i s trocilindarskim Boosterjet motorom zapremine 998 cm3, koji s ručnim petostepenim menjačem i pogonom na prednje ili sve točkove raspolaže sa 111 KS pri 5.500 obrtaja u minutu i maksimalnim obrtnim momentom od 170 Nm pri 2.000 do 3.500 o/min. U verziji s automatskim šestostepenim menjačem i pogonom na prednje točkove isti pogonski agregat maksimalni obrtni moment od 160 Nm pšostiže pri 1.800 do 4.000 o/min.
Za one koji preferiraju više snage tu je i 1,4-litarski (1.373 cm3) Boosterjet motor sa 140 KS do kojih „stiže“ pri 5.500 o/min, dok je maksimalni obrtni moment čak 220 Nm pri 1.500 do 4.000 o/min.
Po fabričkim podacima, najekonomičniji je jednolitarski motor s pogonom na prednje točkove i ručnim menjačem, čija je prosečna potrošnja oko 5,3 litra na 100 pređenih kilometara.
Inače, sa slabijim motorom Vitara postiže 180 km/h uz ubrzanje do 100 km/h, zavisno od vrste pogona i menjača, od 11,5 do 12,5 sekundi, dok je maksimalna brzina s 1,4-litarskim motorom svih 200 km/h, uz ubrzanje do 100 km/h od 9,5 do 10,3 sekunde. Suzukijev AllGrip pogon na sva četiri točka na raspolaganju je u obe motorske verzije.

Redizajniara Vitara je uočljivo drugačija od prethodnice: dobila je novu masku hladnjaka, u prednji branik s kvalitetnijom obradom na novu poziciju je smešten radarski sistem koji garantuje precizniju podršku pri kočenju, pouzdanije praćenje saobraćajne trake i pravovremenu detekciju saobraćajnih znakova. Prednji branik osvežen je i hrom paketom (dekorno/zašitne lajsne oko dnevnih led svetala i dve hrom lajsne na maski). I zadnji branik ima novu formu (bolji prikriva lonac izduvnog sistema/asupuha), kvalitetnije je napravljen, a ugrađena su i nova led stop svetla.
S dužinom od 4.175, širinom od 1.775, visinom od 1.610 i međuosovinskim rastojanjem od 2.500 mm, Vitara u novom izdanju garantuje zavidan komfor. Za respekt je i 375 litara zapremine u prtljažnom prostoru (1.120 litara kada se obore zadnja sedišta).
Osvežen je i enterijer, a, osim novih, kvalitetnijih materijala, ono što se odmah primećuje je nova instrument tabla sa LCD ekranom od 4.2 inča u boji s 3D funkcijama. I putnici i vozač će se radovati udobnijim sedištima, a vozač i suvozač naslonu za ruku.
Na našem tržištu, Vitara sa 1,0-litarskim motorom se sada nudi s dva paketa opreme – Comfort i Premium. Osnovni Comfort paket dostupan je kod najjeftinije varijante, a, između ostalog, čine ga sedam vazdušnih jastuka, ISOFIX sistem pričvršćivanja dečijeg sedišta, bočna ojačanja u vratima, ESP, ABS sa EBD funkcijom, TPMS (sistem kontrole pritiska u pneumaticima), Hill Hold (pomoć pri pokretanju na uzbrdici) BAS (sistem pomoći pri naglom kočenju), sigurnosni alarm, blokada motora, auto stop/start sistem, daljinska centralna brava, klima-uređaj, radio CD/MP3/USB sa četiri zvučnika, audio i Bluetooth komande na upravljaču, multifunkcionalni računar, elektropodizači prednjih prozora, led stop svetla itd. Ova verzija Vitare sa pogonom na prednje točkove u nemetalik boji košta 13.700 evra, u dinarskoj protivvrednosti sa svim dažbinama (to je ujedno i početna cena za Vitaru u redizajniranoj formi). Doplata za metalik boju je 450 evra.
Premium paket, dodatno na Comfort, sadrži i aluminijumske naplatke s pneumaticima 215/55R17, prednja svetla za maglu, upravljač presvučen kožom s komandama tempomata i limitatora brzine, elektropodizače zadnjih prozora, multimedijalni ekran osetljiv na dodir, kameru za nadzor pri kretanju unazad, automatski jednozonski klima-uređaj itd. U verziji ALLGRIP tu je i radarski sistem podrške pri kočenju – detekcija vozila i pešaka, radarski sistem praćenja saobraćajne trake, detekcija vozila u mrtvom uglu, detekcija saobraćajnih znakova, adaptivni tempomat, Hill descent (pomoć pri spuštanju nizbrdo), a s automatizovanim Tip tronik menjačem komande su na upravljaču.
Vitare opremljene jačim, 1,4-litarskim motorom nude se s Premium, Elegance i Exclusive paketima opreme. U verzijama s pogonom na prednje točkove i ručnim menjačem, dostupni su paketi Premium i Elegance, a s automatizovanim menjačem Premium i Exclusive. U Vitarama s pogonom na sve točkove i ručnim menjačem kupci mogu da biraju bilo koji od tri ponuđena paketa, a s automatizovanom transmisijom na raspolaganju su Premium i Exclusive paketi.
Uzgred, Elegance paket, u odnosu na Premium, ima još i hrom/crne aluminjumske naplatke, LED kratka svetla, vrata i sedišta obložena kožom, prednja svetla sa senzorom, senzor za kišu, pametni ključ, adaptivni tempomat, navigaciju, radarski sistem podrške pri kočenju i praćenja saobraćajne trake, detekciju vozila u mrtvom uglu i saobraćajnih znakova, parking senzore napred i pozadi, Hill descent... Exclusive podrazumeva i elektro podesiv panoramski krovni prozor koji se ujedno može i otvarati („šiberdah“).
Najskuplja verzija redizajnirane Vitare - 1.4 Exclusive sa SO Color dvobojnom spoljašnjošću košta 23.150 evra sa PDV-om.

[11.10.2018 08:12]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: