Aktuelno:

Uskoro kod nas: Merenje srednje brzine, kazne u sanduče

Priprema projekta MUP-a o merenju srednje brzine vozača na autoputu je u završnoj fazi i uskoro će početi da se primenjuje, izjavio je danas Uprave saobraćajne policjie Nebojša Arsov.

Kako je precizirao, policija za to neće koristiti radare, niti kamere, već postojeći sistem naplate putarina.

“Kao što svi dobro znaju iz fizike kako se meri brzina, ako znamo tačno rastojanje izmedju dve naplatne rampe, ako znamo kada je neko ušao, a kada izašao na nekoj naplatnoj rampi, mi ćemo lako izmeriti srednju brzinu tim vozilima”, objasnio je Arsov.

Kaže da je Zakon o bezbednosti saobraćaja predvideo da može da se kazni vozač koji prekorači srednju brzinu kretanja na nekoj deonici, tako da, kada neko bude na nekoj naplatnoj rampi plaćao putarinu, tu će policija imati informaciju kolika je njegova srednja brzina.

Kako je dodao, policija će, u zavisnosti od načina rada, ili odmah kod naplatne rampe zaustavljati vozače, ili će prijave slati na kućne adrese.

Izvor: b92.net
[22.7.2017 13:43]

RSS
Zoran
22.7.2017 15:45
3
7

najzad tehnika u sluzbi bezbednosti. :)

Japanautofan
22.7.2017 16:00
15
0

Naravno da znamo zakone fizike !?
Kada stavis naplatnu rampu na sred deonice auto-puta ,onda dobijas kilometarske kolone u jeku turisticke sezone :)))

LANCIA
22.7.2017 20:49
8
0

Umesto da kroz sela stave kamere koje snimaju prekoracenje i da salju u sanducice kazne. Posto lete kroz manja naseljena mesta,npr vozaci iz Backe Palanke su poznati po tome kao i kamiondzije. Kreni da naplacujes pa da vidis...

nn
22.7.2017 20:59
11
0

Popijes kafu na pola puta i prosecna brzina bude bas kako treba!!!

Boki
22.7.2017 21:06
3
1

Ovo jeste efikasan način za usporavanje pojedinaca koji svaki put od Beograda do Niša stignu za manje od 2 sata, ali nije efikasan za one koji izađu na autoput da bi utvrdili koliko njihov auto (motor u gorem slučaju) može da razvije jer posle toga mogu svratiti na piće usput i vreme će im biti ok.

Lacky
22.7.2017 21:16
3
1

Austrija ima ovaj sistem vec dugo godina pa sam primijetio da rijetki voze preko 150 kmh samo sto su te dionice puta pokrivene kamerama a ovo izmedju rampi nije Bog zna sta ali ce imati nekog psiholoskog efekta sto i jeste cilj !!!

BB
22.7.2017 21:37
11
0

Pa koliki su redovi na naplatnim rampama, možeš komotno da ideš 300km/h i da ne platiš kaznu. Juriš ko muva bez glave da bi čekao na rampi i/ili granici...

шумар
22.7.2017 22:03
6
2

Редакцијо, зашто не покушате да од надлежних - министарство саобраћаја, полиција, онај комитет за безбедност саобраћаја и сл., добијете податке о неколико ствари:
- проценат саобраћајних несрећа 1)које су изазвали, 2) у којима су само учествовали, возачи који су имали 0,2- 0,3 затим 0,3- 0,5 и они који су имали преко 0,5 промила алкохола;
- проценат саобраћајних несрећа у градовима 1)које су изазвали, 2) у којима су само учествовали, возачи који су возили 50-55, 55-60, 60-65, 65-70 и преко 70 км/сат;
- проценат несрећа на ауто путевима 1)које су изазвали, 2) у којима су само учествовали, возачи коју су возили 120-130, 130-140, 140-150 и преко 150 км/сат
- проценат несрећа на магистралним путевима 1)које су изазвали, 2) у којима су само учествовали возачи, коју су возили 80-90, 90-100 и преко 100 км/сат
И све то за последњих рецимо 20 година.
Не сме се возити пијан, треба поштовати ограничења брзине, али ми се чини да би ови подаци показали колико је оправдано занемаривање свих осталих узрока несрећа, док се (лоше и погрешно?) регулишу само општа места (мери ли неко концентрацију бенседина код возача), и систематски нападају личне слободе (овај предлог); још, закон мислим помиње прекорачење дозвољене брзине а не просечну брзину на деоници.

Milan
22.7.2017 22:04
10
1

A da uvedu pravilo da platim svaki put kad sednem u auto 5 evra pa da ne smaraju sa svakakvim glupostima?
Cilj je uvek uzeti pare, koga jos u drzavnoj administraciji interesuje bezbednost

zoran
23.7.2017 08:06
4
1

A sta ako satovi na ulazi i izlazu nisu sinhronizovani, npr sat na ulazu brza par minuta a sat na izlazu kasni, pa dobijete da ste presli dionicu za manje vremena. Tako stojadin moze imati prosjecnu brzinu 200 km/h :)

vozač
23.7.2017 08:46
6
1

@шумaр
Slažem se. Samo si zaboravio još jednu bitnu kategoriju, pogotovo za nesreće sa smrtnim ishodom, a to su nesreće nastale zbog umora vozača. To je karakteristično pogotovo u sezonama letnjih i zimskih odmora, i najviše je u vezi sa gužvama na graničnim prelazima i naplatnim rampama.

Vajska
23.7.2017 09:01
8
1

Ovo su budalastine koje nebih za sada komentarisao... Sto se tice prekoračenja brzine, naj veći je problem kad izadjete iz naseljenog mesta pa se uhvate gasa. Pogotovo po bačkim putevima. Izadjete iz baca, palanke, ili na drugu stranu prema Petrovcu, nezna se gde se vise jurca. Neki dan sa porodicom putujem u akva park u petrovcu, kolona od tri, cetri vozila, vozimo nekih 90 km a krsina punto nas sve obilazi, naravno jedva, takodje jedva izbegava i kamion iz susedne trake koji mu ableduje svira i naravno usporava da ga nebi ubio! Verujte pozeleo sam da budala sleti negde sa puta i razbije se! Ili sto magarci se zalepe iza vas na metar i misle da ćete voziti brze zbog toga... Ali onda na semaforu mu morate " kulturno" objasniti da to nije u redu... Nije ni čudo sto se ovoliko gine na putevima. Pijano, ludo, bahato...

Milan
23.7.2017 13:15
8
0

@Vozac

Saglasan! Od celog puta za grcku i nazad najvise me izmorilo sat i po na 40C na ulazu u srbiju. Kako je u automobilima bez klime ne sme ni da pomislim. Zabraniti cekanje duze od 10 minuta na putu, pa neka se granicari i naplata putarine organizuju kako god znaju

zika
23.7.2017 16:07
6
0

nemojte voziti kad se menja sat unazad da ne zbunimo policiju jer su naucili formulu za prosecnu brzinu nece jadni znati sta ih je snaslo kad predjes 120km za 0 minuta

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: