Koje trke su najkvalitetnije, koji vozač je bolji:

Trkačka štoperica ne greši

Ovogodišnja sezona auto moto sporta je uveliko počela a među milionima ljubitelja sveta brzine opet su počele stare priče – Koje trke su najkvalitetnije, koji vozač je bolji ?

Pre odgovora na to pitanje i pre upuštanja u objašnjenje razlika medju trkama i vozačima mora se podsetiti i naglasiti da su i automobilizam i motociklizam TEHNIČKI SPORTOVI i da uspeh zavisi kako od vozača, tako i od budžeta. Narodski rečeno, debljina novčanika je u direktnoj vezi sa trkačkim podijumom Twituj ovo!.

Aktivnost naših automobilista i motociklista na medjunarodnom planu je poslednjih godina znatno uvećana. Oni se takmiče u različitim šampionatima i svaka od tih serija ima specifičnosti i razlike.

Naš najuspešniji i najbolji automobilista ( po rezultatima koje je ostvario, po nacionalnim titulama u kartingu, trkama u klasi „hibrid“, brdskom šampionatu Evrope, Evropskom Kupu turističkih vozila, Svetskom šampionatu turističkih vozila i Internacionalnoj TCR seriji ), košarkaški visok DUŠAN BORKOVIĆ (samo je santimetar je niži od Denverovog asa NIKOLE JOKIĆA), beleži sve bolje i bolje rezultate, uzima pehare, osvaja podijume i pobedjuje.

Internacionalna serija TCR je u celom svetu trenutno NAJPOPULARNIJE automobilsko takmičenje a konkurencija je izvanredna. Minule godine ogroman broj TCR asova je stigao do podijumna a razlike na kvalifikacionim vožnjama su se merile desetinkama jedne sekunde.

Upravo je štoperica jedini merodavan pokazatelj kvaliteta i brzine. Ni broj takmičara ni rang ni moć organizatora ne mogu prikazati prave razlike – SAMO ŠTOPERICA!

Setite se samo mladog 21. godišnjeg beogradskog šampiona i ZVANIČNOG ŠAMPIONA EVROPE NA BRDU, NIKOLE MILJKOVIĆA. On je dominirao u sezoni 2016. Trkao se sa protiv četiri šampiona Evrope a sa Italijanom ANTONIOM MILJOLIJEM je vodio rovoski rat i znao da ga prestigne za samo DVE DESETINKE SEKUNDE. E to je pravi primer konkurencije.

Kada analiziramo izmerena vremena na kvalifikacijama ili trkama pa ustanovimo da je pobednik ostvario razliku više od dve, tri ili više sekundi, onda vam je jasno da je on potpuno superioran i da nema reči o pravoj konkurenciji.

Ovog vikenda se na poznatoj stazi HUNGARORING održavaju auto trke na kružnim stazama u okviru CENTRALNO EVROPSKE ZONE. To takmičenje je nižeg ranga od WTCC i TCR serije, medjutim, mora se opet reći da mali broj vozača ima dovoljan budžet za velike sportske priredbe i za skupe automobile.

DUŠAN BORKOVIĆ je sjajan vozsč uz podršku države i jake sponzore beleži uspehe. TCR pored internacionalnog ranga ( nije pod okriljem FIA, inače bio se zvao svetski šampionat kao i WTCC ) ima i svoje NACIONALNE trke. Samo u Nemačkoj, u TCR seriji te zemlje ima 46 automobila !!!

Za kraj ove priče mislimo da svakom učesniku bilo koje trke moramo odati priznanje. Raspitajte se samo koliko košta nabavka vozila, takmičarske opreme, kombinezona i kacige, koji su troškovi tima i mnogih putovanja, koliko se plaća startarina. S tim u vezi valja na objektivan način procenjivati i uspehe naših majstora brzine. Svakako da je DUŠAN BORKOVIĆ najuspešniji, ali, komplimente zaslužuju i MIKICA VESNIĆ i RUDI PEŠOVIĆ koji su samo za automobil, potpuno novi „audo RS 3 LMS, morali da obezbede čak 130.000 evra! Uporan je i specifičan beogradski šampion i konstruktor ZORAN KASTRATOVIĆ, koji je godinama usavršavao i sklopio svog fantastičnog „klia“ za inostrane trke. Šta reći za moto kros prvaka GABORA SAGMAJSTERA koji već punu deceniju učestvuje na najvećem maratonu sveta DAKAR RELIJU i više puta ga završava.

Svima moramo čestitati na vanserijskoj upornosti i svakako na predstavljanju SRBIJE !

Đordje Đenić
[22.4.2017 13:56]

RSS
Ivan
22.4.2017 14:59
7
5

Milos Pavlovic je broj 1!

Dauer962LM
22.4.2017 18:15
6
5

Milosa niste spomenuli ni jednom, a momak ima F1 licencu. Bio je drugi na 12H Red Bul rnga ukupno a prvi u klasi. Da li je to nikakav rezultat? Da li mozda Huracan Lamborghini GT slabija masina od Alfe koju vozi Borkovic? Ne bih rekao.

Djordje Djenić
22.4.2017 21:36
3
5

Miloša Pavlovića sam do sada spominjao UVEK, od 1992 godine,kada sam ga upoznao na kartingu u Beogradu. Govorio sam o njemu u svojim TV emisijama i knjigama i na svom sajtu - UVEK U SUPERLATIVU i više puta isticao da je NAJUSPEŠNIJI SRPSKI AS kada je reč o "otvorenim točkovima". On je naravno imao odlične rezultate pre svega u kartingu, u Jugoslaviji a i na evropskom i svetskom prvenstvu, potom u raznim formulama. Sada sam pisao o trkama turističkih automobila u seriji TCR i CEZ-u i pokušao da prikažem razliku izmedju ta dva šampionata

pecagt
23.4.2017 12:24
2
1

Vidi se upucenost citalaca, ako je ko jos od ranih 90tih bio tu da ispromovise tada nase jedine svetske nade Milosa Pavlovica i Andreja Kulundzica jos dok su bili klinci, to je bio Djordje Djenic, a taj posao je u ona nesretna vremena vise licio na borbu sa vetrenjacama...

Dauer962LM
23.4.2017 14:41
3
0

Koliko znam Gabor Sagmajster se ne takmici na kruznim trkama i pomenut je ovde, a i sam tekst ne govori o kruznim trkama vec generalno o sprskim vozacima. Nemojte tako Djordje, pominjete i Nikou Miljkovica koji se takmicio na brdskim trkama, ali ne zameram vam zapravo, verovatno ima neki razlog. Ostajte zdravo i dobro a redakciji veliki pozdrav i neka se zapita da li je sama sebi skocila u usta cenzurisanjem mog predhodnog komentara.
@pecagt
Ljudi se menjaju, dvedesete su daleko iza nas, mnogo je guma ostalo na asfaltu, mnogo benzina sagorelo u motorima.

Tulipan
23.4.2017 18:26
3
0

Naša ekipa je prije par dana zavrsila 24h Lemana...čisto da se spomene ako nekoga interesuje..

Djordje Djenić
24.4.2017 11:07
2
0

Da ne bude nedoumica želim još jednom da svima ponovim. Miloš Pavlović je najbolji naš vozač kada je reč o formulama. Njegovi rezultati, u okviru tima, sa LAMBORGINIJEM su takodje za pohvalu ALI, početkom ove godine me je MILOŠ zamolio da ne pišem o njemu - iz privatnih razloga..... i ja to poštujem.Pozdrav svima !

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: