Ekskluzivno:

Toyota Proace u Varšavi

Oporavak tržšta lakih komercijalnih vozila u Evropi se nastavlja. Za 2016. godinu predviđena je prodaja 2,2 miliona jedinica. Reč je u porastu od 12% u odnosu na 2015. Sa rastućim poslovnim mogućnostima, Toyota sa modelom Proace nastoji da odgovori svakoj specifičnoj potrebi u segmentu.

Novi Proace, nudi se verzijama u rasponu od klasičnog vena do šatla za VIP klijentelu Twituj ovo!. Između ove dve krajnosti smešteni su Crew Cab i Platform cab forme. Prava zveda promocije u Varšavi zapravo je kompaktna verzija sa dužinom od svega 4,6 metara. Ovo izdanje sa gabaritima klasičnog vena malih dimenzija, ima kabinu sa čak 9 sedišta. U svom osnovnom ven izdanju, Proace compact ima kapacitet tovarnog prostora od 4,6 do 5,1 kubnih metara. Međuosovinski razmak od svega 2,9 metara, jedan je od preduslova za manevarski krug od svega 11,3 metara.

Medium verzija Toyotinog Proacea, ima dužinu od 4,9 i međuosvinski razmak od 3,2 metra. Ovaj međuosovinski razmak zadržan je i na “Long” verziji, pri čemu se zadnji prepust prostire do ukupne dužine od 5,3 metra. Sve verzije su široke 2,2 a visoke 1,9 metara.

Pogonsku paletu čine dizel motori od 1,6 i 2,0 litra sa ukupno 5 varijanti izlazne snage u rasponu od 95 do 177 ks. Opremljeni sa funkcijom “Stop & Start”, ovi motori Evro 6 generacije nude prosečnu potrošnu u zoni od 5,1 do 5,9 l/100 km. Standardni servisni interval iznosi 40.000 km što doprinosi snižavanju troškova održavanja.

Ruta od Varšavskog aerodroma ko kongresnog centra Narvil, duga 68 km, pruža odličnu priliku da se test vozila dokažu u realnim uslovima saobraćaja. “Hteli ne hteli” uveravamop se i u rad Toyotinog seta aktivnih tehnologija namenjenih sprečavaju sudara. Komplet tehnologija naziva “Toyota Safety Sense”, doprineo da putnička verzija Proace-a bude nagrađena sa 5 zvezdica na Euro NCAP testu. Pored već odomaćenih tehnologija u industriji, “Toyota Safety Sense” upotpunju Autonomno kočenje u vanrednim situacijama, tehnologija prepoznavanja zamora vozača, upozoravanje prilikom napuštanja trake bez upotrebe migavaca i adaptivni rad farova, sa automatskim gašenjem dugačkih svetala.

Putevi u Poljskoj su nas do te mere (pozitivno) iznenadili, da nismo uspeli da testiramo kako se novi Toyotin višenamenski pulen ponaša kada naiđe na rupe ili neravnine na putu.

Sve verzije izdanja Proace van, pokrivene su garancijom na 3 godine ili 100.000 km.

Iz Varšave za “Vrele Gume” Miroslav Šosberger
Fotografije: Miroslav Šosberger


[07.9.2016 21:13]

RSS
sicer
08.9.2016 05:02
3
1

zato u srbiji su putevi idealni za testiranje neravnog kolovoza .

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: