Priznanje:

Toyota i Subaru imaju najlojalnije klijente

Mercedes je možda najvredniji automobilski brend, ali nema i najlojalnije klijente.

Sudeći po izveštaju za 2018. godinu, koji je obuhvatio transakcije više od 13,9 miliona vozila u periodu između 2007. i 2017. godine, kupci su najlojalniji japanskim brendovima kao što su Toyota, Subaru i Honda. U top pet brendova su još i Ram i Chevrolet koji imaju po 54% klijenata koji za novi automobil ponovo biraju njihoive modele.

Na drugom kraju liste nalaze se brendovi koji imaju najnelojalnije klijente a to su Chrysler, Smart i Dodge. U stopu ih prate Fiat i Mitsubishi.

Tokom prošle decenije bilo je nekih velikih promena. Naime, Subaru i Mazda su dobili veliki broj lojalnih mušterija, odnosno mušterija koje ponovo kupuju njihove automobile, pogotovo Mazda, i to kada se pojavio krosover CX-5. Chrysler i Dodge su izgubili veliki broj klijenata, skoro polovinu.

U segmentu luksuznih modela klijenti su najverniji brendovima Lexus, Audi i Land Rover. U stopu ih prate Mercedes, porsche i BMW. Infiniti, Jaguar i Volvo imaju klijente koji njihova vozila menjaju za vozila drugih proizvođača.



[13.3.2018 13:12]

RSS
Srdjan
13.3.2018 15:15
4
0

To govori mnogo toga.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: