Rangiranje:

Toyota i dalje najvrednija automobilska marka

Toyota prva, BMW drugi, Mercedes treći, na listi najvrednijih automobilskih brendova.
Twituj ovo!

Po londonskoj proceniteljskoj kompaniji, Brad Financeu, sedam automobilskih proizvođača (i dve kompanije vezane za automobilsku industriju) se našlo među prvih 100 najvrednijih svetskih firmi. Svaki brend je analiziran kroz više faktora, uključujući lojalnost, popularnost, korporativnu reputaciju, investicije u marketing itd.

1. Toyota

Najvrednija automobilska marka je ponovo Toyota. Drugu godinu zaredom japanski proizvođač nosi kući krunu. Sa vrednošću brenda od 46,265 milijardi dolara, kompanija je ostvarila rast od sedam odsto, ali je na ukupnoj listi pala na 12. sa 11. prošlogodišnjeg mesta.
2. BMW
BMW je na integralnoj listi 17., što je pad od dva mesta u odnosu na prethodnu godinu. Ipak, vrednost brenda je porasla za šest odsto, što u totalu iznosi 37,124 milijarde dolara.
3. Mercedes-Benz
Jedna od tri nemačke automobilske marke u Global 500, Mercedes je ostvario napredak od 11 odsto, što u totalu iznosi 35,544 milijarde dolara. Ipak, na ukupnoj listi je pao sa 20. na 21. mesto.
4. Mitsubishi grupa
Naravno, Mitsubishi grupa ne proizvodi samo automobil. Brend je procenjen na gotovo 28 milijardi dolara, što je porast od jedan odsto. To je donelo japanskoj kompaniji 38. mesto na ukupnoj listi. Mitsubishi Motors nije ušao u prvih 100.
5. Volkswagen
Mada je doživeo značajan pad u 2016. iz već poznatih razloga, Volkswagen se rapidno vratio 2017. Sa porastom od 32 odsto, nemačka marka je na 41. mestu ukupno, procenjena na 25 milijardi dolara.
6. Ford
Sa ukupnom vrednošću od 22,432 milijarde dolara, Ford je usamljen među američkim proizvođačima u prvih 100 na ovoj listi. Plavi oval je napredovao 13 odsto, ali je ostao na 46. mestu, kao i prošle godine.
7. Honda
Japanska marka je pala za tri mesta ali je ostala konzistentna što s tiče vrednosti. Honda je napredovala 10 odsto u odnosu na 2016. i procenjena je na 21,318 milijardi dolara.
8. Hyundai
Čak i sa značajnim padom od 16 odsto u odnosu na prošlu godinu, južnokorejski proizvođač je uspeo da završi među prvih 60 na Global 500 listi. Vrednost brenda je 19,975 milijardi dolara.
9. Uber
Mada tehnički nije proizvođač automobila, Uber se našao na 89. mestu najvrednijih brendova u 2017. Kompanija je napredovala 16 mesta u odnosu na 2016., ostvarivši značajan porast od 32 odsto. Ukupna procenjena vrednost Ubera je 14,596 milijardi dolara.

[02.2.2017 09:53]

RSS
Hondafun
02.2.2017 18:44
2
3

Powerd by Honda :D
Inače Volkswagen jako,jako,jako puno troši.
U Research and development (R&D)
utrošio oko 15 milijardi eura, što je više od Google,Apple,Samsung,Microsoft,Coca Cole,...
Audi strahovito puno novaca utroši u proizvodne pogone.
U prošloj godini utrošio više novaca u proizvodne pogone nego Mercedes,Bmw i Jaguar zajedno.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: