Ženeva 2016:

Toyota C-HR - hit u najavi

Prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu imali smo prilike da se upoznamo sa jednim krosoverom koji mnogo obećava! Ono što su nam zvaničnici Toyote tada u neformalnom razgovoru tokom večere obećali, ispunilo se za nekoliko meseci.

U Ženevu je stigla zvanična verzija modela C-HR. Baš onako kako je rečeno, u indentičnom obliku i sa svim detaljima koje smo upoznali kod koncepta.

Toyota C-HR neće biti Made in Japan, budući da će se proizvoditi u Toyota fabrici Sakarya u Turskoj odakle nam dolaze modeli Corolla i Verso. Na sajmu u Ženevi još saznajemo da će osnova modela biti hibridna i da će se kao takva bazirati na proverenoj Prius motorizaciji sa ukupno 122 KS i emisijom CO2 ispod 90 gr/km.

Za one konzervativnije kupce, alternativa hibridu je četvorocilindarski 1.2 litarski benzinac od 115 KS iz Aurisa, a najavljen je i 2.0 litarski atmosferski benzinac. Pomalo čudi, ali još nema pouzdanih informacija o dizel motoru koji će biti odabran za C-HR. Špekulišpe se da će to možda biti 2,4 litarski D-4D dizel iz Hiluxa, ali je rano za takve pretpostavke.

Prodaja u Evropi počinje u drugoj polovini ove godine, uz najavu da će ovaj model prikazati novo lice Toyote i nove smernice u globalnom dizajnu brenda.

Da se podsetimo i na dimenzije, C-HR je postavljen na novu platformu poznatu kao "Toyota New Global Architecture" a dugačak je 4,35/ širok 1,85/ visok 1,5 metara uz izvanredno međuosovinsko rastojanje koje iznosi 2,64 metra.

Subjektivan utisak Vačih izveštača: vro lep i zanimljiv krosover!

Biće ovo hit!

[02.3.2016 11:11]

RSS
oDSkora
02.3.2016 12:13
2
2

mozda prodje i bez carine,moze biti konkurentan sa cenama znaci.a sve drugo je ludnica!!!
ako ne preteraju sa cenama i gepek da ima bar 400 lit uzecu ga...

boki
02.3.2016 14:17
3
1

Pravi auto za iPhone generaciju. Ono sto je zapoceo Nissan Juke, sada nastavlja C-HR. Mogli su samo da mu smisle neko bolje ime.
Sto se tice motora - tesko da ce u njega trpati veliki dizel iz pick-upa. Verujem da ce u Evropi biti najinteresantniji sa 1,2turbo motorom, mada ni 1,6/132KS nije lose resenje.
Proizvodnja u Turskoj pomoci ce da cene ostanu u razumnim okvirima (15-20k, nadam se).

Rafa
02.3.2016 21:57
2
4

cim nije made in japan nije toyota

Milan 2
07.3.2016 23:04
0
0

Ako bude lep enterijer i gepek preko 400 litara, dovoljno prostora na zadnjoj klupi za kolena i tri osobe, e onda moze doci u razmatranje sa onim 1.6 dizelasem koji su dobili od BMWa.

Milan 2
07.3.2016 23:04
2
0

Ako bude lep enterijer i gepek preko 400 litara, dovoljno prostora na zadnjoj klupi za kolena i tri osobe, e onda moze doci u razmatranje sa onim 1.6 dizelasem koji su dobili od BMWa.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: