Promocija:

Toyota Avensis 50% nova

Kada se stigne do restylinga u ciklusu komercijalizacije nekog automoblia, svaki novinar ima zadatak da se raspita šta se zaprvo nudi osim dizajnerkih poigravanja sa detaljima karoserije i uvođenja novih gedžeta.

Na današnjoj promociji osveženog modela  Toyota Avensisa, u okolini Ženeve, domaćini precizno odgovaraju na to pitanje: "Novo je 50% vozila".

Što se eksterijera tiče, Toyota je igrala na sigurnu kartu zvanu diskretne promene! Novi Avensis je duži 40 milimetara od prethodnika, linije karoserije nude nešto blaže ivice i prelaze dok su svetlosne grupe modenizovane i atraktivnije dizajnirane.

Na planu enterijera, detektujemo, novo rešenje instument table.  Ideja je bila da se ona podeli u dve zone, gornju i donju. Gore do izražaja dolaze obrtomer i brzinomer koji svojim cevastim kućištima opkoljavaju 4.2 inčni TFT multi inofrmacion displej.  Donji deo definiše centralna konzola razdvojena od transmisionog tunela, na kojoj se nalazi ekran osetljiv na dodir od 8 inča.

Sa zadatkom da svoje automobile pozicioniraju u vrh odgovarajućih segmenta, Toyota inženjeri su čnogo toga poradili na NVH skraćenici (u prevodu - buka, vibracije i grubost). Velika količinina inovativnosti usmerena je uprvo na maksimlno ublažavanje ovih faktora.  Primera radi, na dizel izdanjima novog Avensisa, celom površinom donjeg dela karoserije prostire se svojevrsni zvučni izolator ( damping sheet) za ublažavanje buke.  Čak je i klima uređaj posebno zvučno izolovan novim rešenjem grejača.

Na planu dizel motora srećemo dva noviteta. 1.6 litraski D4D, prvobitno zapažen u modelu Verso, a zatim i u Aurisu, stekao je pravo da se nađe i u Avensisu.  Ovaj euro 6 motor, razvijen u BMW-u razvija 112 ks  i 270 Nm. 20 kg lakši a time i štedljiviji, ima zadatak da zameni odlazeći dvolitrski D4D agregat.

Novi dvolitrski D4D je nešto zaista posebno. Iako po štedljiosti i emisiji CO2 je u rangu sa 1.6 litarskim motorom, on je jednostvno tu za vozače koji u centar svojih interesovanja stavljajau performanse.  143 KS i 320 Nm obrtnog momta biće dovoljno da Avensis do 100km/h poteraju za 9.5 sekundi.

Rute  duž Ženevskog jezera u rasponu od 87 do 150 km omogućile su nam priliku da se uverimo u smisao reči naših domaćina iz Toyote da je Avensis primarno usmeren na flotnu i biznis klijentelu.

Ipak jedno je sigurno, najširi krug vozača, tačnije vlasnika, uživaće u premijum utisku enterijera ovog automobila kao i u osećaju udobnosti i komfora kojeg ima na pretek.

Uprkos limuzinskoj genetici, dinamika vožnje nije zanemarena uključujući dobru trakciju u krivinama i solidnu ali ne perfektnu preciznosti upravljanja.

Sve u svemu, globalno gledajući ništa novo! Avensis ostaje jedan od lidera klase.

Iz Ženeve, eksluzivno za Vrele Gume Miroslav Schossberger


[16.6.2015 22:08]

RSS
Japanautofan
16.6.2015 22:21
17
3

Voleo bih videti uporedni test Mazde 6 i Avensisa....ne znas koji je bolji od kojeg :))

Hans
16.6.2015 23:28
13
4

Generacijama, jedan o najboljih predstavnika svoje klase. Pre svega vrhunski uravnotezen auto, sa sto vrlina i rijetko kojom manom. Licno, pozdravljam i novi klinasti dizajn cijele Toyotine game. P.S. Pipo Inzagi medju automobilima, daj loptu u sesnaestercu, daje gol.

Vaske
17.6.2015 06:42
7
2

...

Bojan
17.6.2015 08:04
5
5

Takodje.

serpico
17.6.2015 09:21
15
11

Dajte molim vas,toyota i dizajn ,dva oprecna pojma!

Laserb
17.6.2015 10:36
10
15

E ovako, pozadi originalan, napred...
Mnogo su mu farovi pomereni u stranu i visoko su, tako da hauba deluje kraca nego na Aurisu koji je za klasu manji.
Svidja mi se ideja sa vecim logoom.
E sad ovako, citam komentare na forumima, kaze, ako on laze, lazem i ja, da je pre Avensisa imao Passat. Prva i osnovna razlika je i najveca zamerka to sto je lim tanak i ostaju cvrkotine na parkingu od otvaranja vrata, sto je potrosnja 1.4 D-4D ista kao na Passatu 2.0TDI.
A recimo Avensis radi ugladjenije, ranije pokrece turbinu, ali menjac mu je totalno zastareo u odnosu na Passatov.
I jos kaze da je Avensis imao previse meka i kratka sedista.
I da ne moze da proda Avensis mesecima

serpico
17.6.2015 14:11
6
11

Istina Laserb tu se slazem ,avensis je tipicna toyota,dobar,pouzdan ali klasican i dosadan automobil srednje klase,Passat je s druge strane pozeljniji automobil ali ne bitno i bolji ali tako je to sa zakonom trzista,avensis nemozes prodat jer ih je premalo,nema zamjenskih delova,orginalni su dosta skupi !pa tako ni taj auto nije bas atraktivna kupnja!

ja
17.6.2015 14:15
5
12

Ne svidja mi se ni unutra ni spolja. Unutra previse sivila i monotonosi, a spolja nasilan dizajn. Svaka cast na pretpostavljenoj pouzdanosti i ne znam cemu, ali ja bih je vrlo rado zaobisao. Mene ni jedan Avensis nije ni zainteresovao.

Laserb
17.6.2015 15:39
14
10

@ serpico
Drug ima Auris 2012. perla bele boje, zakačio ga neko preko vrata, tako da nije moglo da se pegla.
Limarija odrađena u Toyota servisu, jer nigde nije mogao da nadje vrata, čak ni internetom.
Vrata 92.000 din, farbanje 18.000 dinara.
Zanimljivo da su uklopili cenu okruglo 100.000.
Srećom Kasko je tu.
Raspitao se kod ovih što uvoze delove za japance na Zvezdari, samo potrošni materijal ostalo preko ovlašćenog dilera.
Loša servisna mreža, a karoserijskih delova nigde.
Hoće japanac da traje 100 godina, ali najmanje čukanje i ode 1000€.
I posle kažu japanc je japanac.
Mogu da pohvalim Suzuki, karoserijski delovi se mogu naći u Hrvatskoj i Mađarskoj.

bane
17.6.2015 15:57
10
4

Mozda se ne moze prodati tako brzo kao pasat ali ja sam dobio 9800€, za2.0d4d 2009god.180000km,mesec dana je bio u oglasima.Slican pasat je 1000-1500 jeftiniji a kao nov 2000€ skuplji

Hans
17.6.2015 18:18
4
2

...

don
17.6.2015 19:37
7
2

Dodje vrijeme kad covjeku zatreba dosadni automobil. Mislio sam rec da mi se svidja prednji dio, kad ono...a-a, mozda Miroslav smeta u kadru ;-)

somi
18.6.2015 10:29
10
5

samo sam cekao da vidim glupe komentare kako je pasat bolji od avensisa i ostalo vezano za hvalisanje sa svabom. te price prolaze jedino u bosni gde je najveci uspeh preci sa golfa na pasat koji drzi kao neki standard. drago mi je sto kod nas te price sve manje vaze i da ljudi shvataju prednosti japanskih vozila.
sto se tice dizajna tu nema polemike, ili vam se svidja ili ne. meni licno je dobar kao i korola poslednje generacije.

matematika
18.6.2015 10:59
8
1

@Laserb

92000+18000=110000

Rikošet
18.6.2015 12:46
7
2

Ako je 50% vozila novo, da li to znači da je preostalih 50% staro :) odnosno ako je 50% vozila novo, da li to znači da 50% prethodnika nije valjalo pa je moralo biti unapređeno :) Odnosno da li je ovaj Avensis sa 50% novih i 50% starih dijelova: potpuno nov automobil ili redizajn? Ako su već izmjenili 50% trebali su negdje navući i taj 1% pa da novi Avensis bude zaista "novi" a ne redizajn... Osim toga ako je nešto novo ne znači automatski da je i bolje... već samo da je novo.

Laserb
18.6.2015 15:33
1
4

@ matematika
Pa da, greška, ahahahaha, omaklo mi se
Znam da je u evrima izašlo okruglo 1000€

ivan
18.6.2015 16:17
4
0

Laser, stvarno mi muka od tebe, al aj mi molim te nadji avensisa d4d 1.4, molim te...pa kad nadjes, ti uporedi potrosnju

don
18.6.2015 22:23
2
1

hehe, rikoset!

Bozo
18.6.2015 22:54
3
0

I ja sam pitao zar se u Avensis ugradjivao 1.4 D4D motor, ali sam valjda nekog uvrijedio s time, pa me redakcija "zabranila".

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: