Tržište polovnih vozila u 2017.:

Tokom prošle godine u Srbiju stiglo 123.555 polovnjaka - većina starosti od 12 do 16 godina

Kako smo očekivali, po statistici MUP-a a prema jedinom merodavnom i nezavisnom izvoru podataka od strane agencije Smart Plus Reserach, ukupan broj od 28.962 registrovana nova vozila je samo vrh ledenog brega naše potrebe za obnovom nacionalnog voznog parka.

Prema istim izvorima, (MUP/Smart Plus Research), U Srbiji je tokom prošle godine po prvi put registrovano 123.555 polovnih vozila. Twituj ovo!

Već godinama u nazad najpopularniji polovnjak iz uvoza je Volkswagen, sa 20.014 komada. Opel (15.585) i Peugeot (13.273) popunjavaju vodeću trojku koju prate još Renault (12.105) i Fiat sa 9.732 u kategoriji prvi put regostrovanih polovnjaka na našim putevima.

Kada su modeli u pitanju tabela je bez iznenađenja:

1. Volkswagen Golf 8.397 komada
2. Renault Megane 6.136 komada
3. Opel Astra 5.596 komada
4. VW Passat 5.378 komada
5. Fiat Punto 4.622 komada

Najviše novoregistrovanih polovnjaka u 2017. je staro između 12 i 16 godina a taj broj iznosi 73.251 komada ili bezmalo 60% od ukupnog broja.

U dobu starosti između 7 i 11 godina registrovano je 32.495 polovnih vozila ili 26.30%. U kategoriji novijih automobila starosti između dve i šest godina na puteve Srbije je došlo svega 14.251 vozilo ili 11,53%.


Građani su od ukupno 123.555 polovnjaka u 2017. registrovali 119.960 komada ili 97%. Pravna lica, odnosno firme na svoje ime imaju registrovanih svega 2,53% ili 3.060 komada.

Tokom prošle godine primećen je i porast novoregsitrovanih polovnih vozila iz premijum kategorije.

U 2017. postali smo bogatiji za 6.924 polovnih Audija, 5.969 Mercedesa i 5.492 BMW. Najveći broj premijum polovnjaka uvezenih tokom 2017 godine je staro od 12 do 16 godina.

Što se tiče izbora pogona, ubedljivo vode dizelaši sa 65%, za njima su benzinci sa 32% i 2,29% vozila koja se pokreću na gas. Električnih polovnjaka je uvezeno mizernih 0,01% od ukupnog broja.

Imajući u vidu da je tokom prošle godine na naše puteve stiglo 28.962 i 123.555 polovnih vozila, u konačnom zbiru dolazimo do podatka da se na našim putevima u 2017. zakotrljalo ukupno 152.517 "novih" vozila.

Očigledno srpska automobilska trazicija je u punom zamahu. Potreba naravno ima, tržišta takođe, još nedostaje samo više novca.


Izvor: Smart Plus Research


[20.1.2018 19:16]

RSS
boki
20.1.2018 20:45
6
6

Treba uvesti Euro5 standard za uvoz polovnih auomobila, jer postajemo evropski otpad.

Vlado nk
20.1.2018 23:06
5
3

Pa ovo ce jos da bude gore, mislim, neki ce konacno mati nesto da voze sto nije Jugo star 15 godina ili Golf 1, ili nesto slicno. Dakle kad Njemci protjeraju dizele potpuno sa svojih ulica, onda ce tek da bude polovljaka, istina i nadam se mladjih. E sad, sta je finta? Opet ce se kupovati auta koja su zapravo puno presla....Sto , konacno nasi uvoznici ne pkazu zube i pruze Extra popuste na odredjene modele. Fat bi mogao da napravi novi ultra jeftini model, pa valjda je bolje novo od necega sto ima 10-15 godina? Nek kosta 5000 eura bolje nego razdrndani auto................A i novo je, nije sala....

Zoca
20.1.2018 23:25
8
0

Ali koliko je uslo razlupanih ,aj da budemo kulturni havarisanih pa ispeglanih ,i ostalih "Frankenstajna"sastavljanih od dva i vise komada tesko ce koja statistika pokazati.Najgore kome zapadne onaj drugi sa losijim delovima .E, kad to pocne da se kvari!No nas HOMO- BALKANIKUS hoce da bude " premium",nazalost mnogo vise gledamo formu od sadrzine .Verujem da cemo jos mnogo godina otimati posao zapadnim presama za reciklazu.

ns
21.1.2018 12:22
9
1

123555x100e=1.233.555eura uslo u budzet od amss..niko koristi nema od toga,jos 2 meseca nisu radili i nije moglo da se registruje..uzas

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: