Upiranje prstom :

Tesla krivi snabdevače za probeleme sa proizvodnjom Modela 3

Tesla ponovo prebacuje krivicu u tuđe dvorište.

Ko je kriv za probleme koji se javljaju prilikom proizvodnje Modela 3? Odgovor na to pitanje zavisi od toga kome je ono postavljeno. Kompanija Tesla tvrdi da je krivica na strani snabdevača,ali to nije prvi put da američki automobilski startap ima problem sa svojim poslovnim partnerima.

Kompanija Tesla jednostavno nije dala dovoljno vremena svojim snabdevačima, ali umesto da smiri požar, Tesla rasplamsava vatru prebacivanjem krivice na mali broj snabdevača. Međutim, šta god da je u pitanju, činjenica je da proizvodnja Modela 3 uveliko kasni, i da je daleko ispod očekivanja.

Dakle, da li je Tesla zaista automobilsko čudo, ili samo još jedan ćorak auto industrije? Vreme će pokazati.
[18.10.2017 17:16]

RSS
Walther
18.10.2017 20:15
10
8

Duplo golo, zvaka za seljaka, makaze za strizu ovaca, kao i cela prica sa elektomobilima!!!

Milan
18.10.2017 22:38
2
4

I ja ih krivim! U medjuvremenu uzivam u neocekivanoj prilici da vozim seriju 7 dok BMW nije bankrotirao zbog tesle

Enzo
18.10.2017 22:42
4
6

Potraio sam bio servisne intervale za S, posto nema ulje - sta uopste ima tu da se radi?

Hehe... Provera reglaze trapa, rotacija guma ako treba, metlice brisaca. Milina...

Koja u celom svetu kosta izmedju 500 i 700 eur u ovlascenim servisima :)

A znate sta je veliki servis, to isto + filter kabine, kosta oko 200 vise.

Koliko ce da kosta nesto razumno, tipa amortizer... Da ne budem baksuz, pa da se zapitam za bateriju

marko
18.10.2017 23:05
7
3

Ćorak u prazno je ukoliko mediji to naprave od svega ovoga. Tesla automobili su se uveliko pokazali, i dokazali svima šta se može napraviti. Elektromobili su budućnost, i to nadam se veoma bliska, koju nažalost oni jako skromno upućeni negiraju prilažući neke apsurdne argumente.

miki
19.10.2017 00:02
5
2

Znam da pretplata servisa za model S (osnovni je tada bio 70D) na godisnjem nivou je oko 600 dolara.
To je skuplje uporedivo od bilo koga nemackog premijum rivala.
Takodje mi je receno da covek moze da radi i sam taj servis ali mozete otprilike da dospete vodu za brisace i zamenite gume. Ostalo Diler.
Tesla je odlicna marka i pred njima je buducnost. Njihovi su kupci oni koji mozda ne znaju da voze ali znaju da barataju ajfonom i imaju pare, a takvih je mnogo.
A kako vidim imaju i podrsku kreditora, tako da se za njih ne brinem.

Anonymous
19.10.2017 07:06
5
1

Tesla se nalazi na prekretnici. Sa modelom 3 ulaze u masovniju proizvodnju, i tu moraju da pokazu profesionalnost. Takodje, moraju da predju granicu rentabilnosti, posto sa S modelom to nisu uspeli. Elon Mask ne moze citav zivot upumpavati novac u kompaniju, koliko god da ga ima...

Enzo
19.10.2017 13:46
4
2

Spram profesionalnosti, vrlo je neobično koliko često menjaju neke sitne delove, tipa delove sedišta, one ručice oko volana i slično. Jedno je raditi reviziju svake ili svake 2 godine i unapređivati, ali ovo više liči na nepouzdane kooperante, pošto menjaju po 3x godišnje. I vidim da se ljudi žale po forumima da je prespora zamena jednostavih delova, tipa branika, svetala...
Rado bih kupio nekoliko godina star model i istog dana bih ga dao na oglase.

Zeljko
19.10.2017 18:50
3
2

Vidim da ima zabrinutih. Nista se ne sekirajte, sve je OK. Nece Tesla propasti. To su prvi macici mada nije politicki korektno to reci. Nema nazad. Auto industrija ide ka E-automobilima a energetska ka obnovljivim izvorima ako u medjuvremenu onaj raketas ne pritisne dugme ili nam padne neki kamen iz svemira na glavu. Onda nije vise nista bitno.

miki
19.10.2017 22:44
4
0

@Anonymous
Elon ulaze pare investitora a ne svoje pare. Obrati(te) paznju na cenu akcija u poslednje 4.5 godine, porasle su oko 10 puta. Dakle kad god mu treba para on ode i proda nesto malo (a kako rastu prodaje sve manje akcija za istu kolicu para) i eto investicije.
A ne kao ostali pacenici koji kad im trebaju pare idu u banku.
Dokle ce to tako moci: dok rastu akcije.
Da li to lici na poncijevu semu (Dafina Jezda i ostali), rekao bih ne bas, jer vi za novac dobijate neki proizvod iza koga stoji neka kompanija, dakle nije bas nista. Da li taj proizvod vredi toliko to je drugo pitanje na koje treba da odgovore investitori i kupci kao i trenutni vlasnici a ja nisam (ni) jedan od njih.
Iskreno, voleo bih da budem vlasnik modela 3 ali bih pre toga sracunao da li je to bas jeftino ili nije u odnosu na benzinski agregat.
Zamislite biznis buducnosti koji mi je upravo pao na pamet: prebacivanje Tesla automobila kojima je istrosena baterija na benzin......

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: