Reč "stručnjaka":

Tadić otkriva kako je je zaključen ugovor sa FCA

Kako pišu Tanjug i Beta, bivši Predsednik Srbije kao neposredni akter zaključenja posla veka sa FCA pojašnjava značaj državne kooperacije sa italijanskim proizvođačem ali i otkriva okolnosti pod kojima je ugovor zaključen.

"Od Fijata smo mnogo više dobili nego što smo platili", rekao je danas Boris Tadić lider SDS i bivši predsednik Srbije, navodeći da je za tehničko održavanje Zastave od 5. oktobra do privatizacije izdvojeno dve milijarde evra.

On nije želeo da pominje detalje ugovora da ne bi prekršio poslovnu tajnu, koja je, kaže, praksa u automobliskoj industriji, ali je naveo da je ekonomske i druge detalje sa rukovodstvom Fijata dogovorala vlada na čelu sa Mirkom Cvetkovićem.

Od njega su, kaže bivši predsednik, tadašnji predsednik vlade Cvetković i ministar Mlađan Dinkić tražili da pregovara sa predsednikom kompanije Serđom Matkionijem u političkom smislu.
"Jedan od uslova ugovora je bila tajnost", kaže Tadić, koji je pozvao sadašnju vladu da ispregovara da to više ne bude tajna, navodeći da građani treba da znaju koliko je novca tačno izdvojeno.

Na pitanje zašto je ispregovarano da ugovor bude tajni, Tadić kaže da nismo imali idealne uslove za pregovaranje i dodaje da je njegova vlada nasledila 200 odsto zaduženost u zemlji, fiktivna radna mesta i teške okolnosti za dovođenje investitora.

Kaže da su investitori insistirali da ugovor bude tajni, dodajući da je poslovna tajna praksa u automobilskoj industriji zbog konkurencije.
Tadić je naveo i da Fijat u industrijskom, ekonomskom i privrednom smislu ima ogroman značaj za Srbiju i da bi trebalo zamisliti kako bi izgledala privreda u budućnosti i kakav bi bio rast BDP-a bez prisustva te kompanije.

On je kritikovao vladu zato što, kako kaže, ništa nije radila po pitanju dovođenja novih proizvođača automobila i dodao da vlada mora da radi na tome da Fijat zadrži, ali ne jeftinom radnom snagom nego podizanjem konkurentnosti.
Tadić je rekao i da Fijat u ovom tenutku ne razmišlja o odlasku, a da bi eventualni razlozi za to bili to što su više okrenuti tržištu SAD i što imaju tehnološke platfrome u drugim zemljama.

Izvor: Tanjug.rs/Beta
[21.7.2017 17:32]

RSS
Goran_Goran
21.7.2017 18:01
15
3

Reč "stručnjaka"!!! Hahaha, baš tako on se u sve razume a najviše do koliko Marica u ....

Nego koliko se ex.presidente uzeli od te milijarde vi i vaši patašoni na ovom poslu veka?

oDSkora
21.7.2017 18:39
14
1

pa to pitaj ava,njemu je dinkic desna ruka,za dzakove,torbe i kofere...
to su pravi strucnjaci!!!

boki
21.7.2017 19:22
11
3

A pazi, cim je prestao da bude predsednik, odmah je dobio mesto u odboru italijanske Unicredit grupe...i sad soli pamet narodu.

mivec
22.7.2017 01:42
10
1

Reče narod davno, sjaši Kurta da uzjaši Murta. Ovo je Kurta. Ali takođe, mnogo mi je draža ona da svaki narod u datom trenutku zaslužuje upravo onu vladu koju u tom trenutku ima. Tako da, draga moja Srbijo...

LANCIA
22.7.2017 09:05
6
1

A ono kada je Dinkic obecao 1000€....

LAcity®
22.7.2017 14:48
10
5

Ok, najlakše je kritikovati, svi mi želimo najbolje, gledamo iz svog ugla, a moglo je mnogo gore, a nije sve u tome koliko smo uložili i dali Fijatu, mnogo gore je to, što da bi zastava 2008. poslovala sa dobiti, bilo je potrebno 2x više proizvedenih vozila. BUDIMO REALNI:
1. Da bi plate zaradilo 4.000-5.000 radnika , trebalo je proizvesti duplo više vozila u tom trenutku, DAKLE samo polovina radnika Zastave je zaradilo svoju platu 2008.
2. Ostali radnici su bili trošak budžeta Srbije, 2.000 radnika je dolazilo na posao i primalo plate iz budžeta. Nije bilo novca za njih sem iz budžeta.
3. Za te radnike izdvojeno je 2.000.000.000 eura iz budžeta.
4. Te pare iz budžeta su bile moje i vaše (naše pare od taksi, poreza, kazni, provizija...)
5. Fijatu je dato koliko je dato + subvencije 10.000€ po radniku, ali to je manje nego da smo nastavili da plaćamo radnike i dajemo nove milijarde evra.
6. Nije sve tako crno kao što izgleda, tamno sivo je, belo neće biti nikada.
7. Da nije niko došao (Fiat) mogli su samo katanac da stave.
8. Niti podnosim Tadića, niti Vučića, ni u džep, ni iz džepa koji god da dodje, za nas je isto.
9. Zastava je bila rupa bez dna, svake godine 500.000.000€ je išlo na radnike koji ne zarade svoje plate.
10. Fiat neće otići, sramota za Altavilu da tako preti, jer tolika ulaganja sa najmodernijim robotima koji su tog trenutka mogli da se kupe, plus tehnologija energetike pogona fabrike na ekološki način... + tehnički kvalifikovana radna snaga. U Turskoj 50% radnika nema srednju školu, (nekvalifikovana radna snaga).
11. 500L je najtraženiji u klasi, pa je sramota da radnici koji ga proizvode imaju tako niske plate
12. Podržavam štrajk, ali ne i stručnjake koji vide samo iz svog ugla. Zastava je bila rupa bez dna, a pred svake izbore bi primili još 100-200 radnika. Moralo je da se seče.
13. Mislite da bi VW ili Opel bili bolje gazde? Opel je tražio da narednih 10 godina ni 1 druga fabrika ne sme da se pojavi, ni komponentaš. Fiat nije zabranio dolazak JURE koja proizvodi kablove za HYU/KIA vozila

zoki
23.7.2017 12:03
5
1

FIAT vise nema nijedan model koji je konkuretan na trzistu, a ne radi nista po tome da se to promeni.
Sto pre traziti drugog proizvodjaca jer ovi su prsli!!!

Mistral
23.7.2017 18:03
4
1

LAcity
Svaka ti je ko u Njegosa
Bravo za komentar

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: