RASKOL:

SUKOB čelnika Volkswagena i Škode!

Vodeći ljudi Volkswagena, kao i snažni radnički sindikati insistiraju na premeštanju proizvodnje određenih Škodinih modela.

Škodin sve veći uspeh očigledno ne prija mnogo zaposlenima u samom Volkswagenu. Jedan neimenovani zvaničnik grupe u četvrtak je u izjavi Rojtersu rekao "Umesto da usmerimo našu snagu u elektrifikaciju i preteknemo Teslu, mi smo primorani da rešavamo unutrašnje probleme između čelnika Škode i VW-a."

Volkswagen traži da Škoda preseli proizvodnju nekog od modela u Nemačku, ukazujući na nefer tretman, obzirom da Škoda od Nemaca preuzima motore, platformu i brojne druge delove.

Najnovijim sukobima nastavlja se stara priča u Volkswagen grupaciji, o sukobu brendova i centralističkom upravljanju od koje ljudi iz VW-a ne odustaju.

S druge strane, Škoda je svojim kvalitetom i nespornim odličnim odnosom plaćeno-dobijeno pokupila brojne simpatije kupaca širom Evrope. Škoda zapravo ima toliko dobru prodaju vozila, da je prošle godine ostvarila veći operativni profit od Audija!

Sindikati VW-a traže selidbu proizvodnje određenih modela u Nemačku, pre svega zbog sve manje prodaje Passata, ali i aktuelnog Golfa čija zamena se tek sprema. Ipak, Česi tvrde da bi ovakva selidba koštala Škodu najmanje 2.000 radnih mesta, kompromis na koji se vrlo teško pristaje.

U sukob je uvučen i češki premijer koji je već zakazao sastanak sa predstavnicima Škode i njenih sindikata.

Evidentno je da koraci ka elektrifikaciji ne idu tako glatko, te i da se sam Volkswagen prevario sa konstantnim podizanjem cena Škodinih vozila, te je sam sebi "skočio u stomak".

Obzirom na centralističku upravu VW grupacije, i snage nemačkih radničkih sindikata, Škoda ulazi u bitku koju teško može da dobije.
[05.10.2017 15:47]

RSS
maxy
05.10.2017 21:53
21
0

Sta su ocekivali? Pokusavaju da uguraju VW u premijum segment, ali ne ide. VW je trebao da bude ono sto je Skoda. Za nepunih 30 godina solidno opremljen predstavnik C segmenta ode na 40 000 DM.

Dejan
05.10.2017 22:17
8
1

Rast cene Škode je bio logičan jer iako su modeli planirani da pokore konkurenciju, u stvarnosti su se dobro prodavali nauštrb rođaka iz Nemačke.
Što me je samo navelo da posumnjam u prodaje matične kuće a naročito Golfa, što su vesti o lažnim izveštajima iz Francuske i potvrdili.
Čak šta više izgledali su poslovnije i elegantnije od VW modela i time pospešili flotnu prodaju...
Nisam bio poklonik pravca u koji su nas odveli klonirani modeli WAG grupe ali npr. Seatovi Leon, Ateca, kao i Škodin Superb u obe izvedbe su mi dominantniji, atraktivniji i nose više emocija u dizajnu u odnosu na klasiće iz Wolfsburga, Passata, Golfa, i naročito Tiguana ...
Svo to kupovanje silnih bedževa je negde moralo da pukne

Sale
05.10.2017 22:53
9
0

Kad su glupi ...Napravili su sami sebi konkurenciju izmedju Skode ( Superb) i VW Passata koja danas uz veoma privlacan dizajn i nizu cenu ima odlicnu prodaju u odnosu na Passat.
A ista platforma ,motori i delovi.

Dojcland
06.10.2017 00:31
8
3

Golf je sa 23.000 DM (12.600 €) ondasnjih, otisao na 15.900 € danasnjih (28.500 DM). Da budemo precizniji kad ste vec navalili.
Inflacija je za 15 godina od uvodjenja Eura otisla za 11%.
To opravdava cenu Golfa od 14.300€, ostalih 1.600€ koliko je Golf poskupeo ide na tehnologiju i bezbednosne gedzete.
I dolazimo do sledeceg zakljucka:
1. SKODA vredi realnu cenu
2. Bolje izgleda
3. Danasnji Superb je na svim poljima booji od Audija 2008. i bezbedniji
4. Skoda je primer kako se radi auto 21.veka

Zoki
06.10.2017 07:27
10
0

Nemci su vlasnici Škode pa mogu kako hoće. Od krsina koje su proizvodili krajem osamdesetih i sam početak devedesetih VW je napravio brend i zaposlio na hiljade radnika, a sad to zaboravljaju. Ne vereujem da će biti velikog otpućtanja jer Ĺ kodi ide dobro a doći će na red i elektrifikacija. VW sigurno neće sedeti skrštenih ruku...

Aleksandar
06.10.2017 08:40
10
2

U dogovore ce se ukljuciti DejanL i bice sve reseno. Ipak je to njegova Skoda. :)

moron
06.10.2017 10:08
10
4

"SKODA vredi realnu cenu"
Za mene to je vic ...
Pogledajte bazni golf, šta on ima od opreme, pa vidite da li "to" ima oktavija i u kom paketu. I doći ćete do zastrašujućih zaključaka. Ili, ppremi oktaviju kao golfa i oktavija bude skuplja.
Pa, osim oktavije, koje vozilo u C segmentu danas ima bez zaključavanja "na daljinski". A to je bazna oktavija ( obratite pažnju da tek u opremi sledećeg paketa piše "centralno zaključavanje NA DALJINSKO UPRAVLJANJE", dok za osnovni paket piše samo "centralno zaključavanje"). Sramota.
Veće pljačke za kupce od škode (i dačije) nema. "Skineš" opreme "sa polaznih kola" za ukupno npr. 4.000, a cenu kola spustiš samo za 2.000 i na ta kola staviš bedže "škoda". To je škoda. A onda "to" prodaješ po ceni po kojoj si do juče prodavao kola sa znakom VW. To je politika VW-a.
Pa, samo pogledajte najviši paket fabije ("Style"). Sa menjačem od 5 brzina i sa samo DVA vazdušna jastuka ( što niko danas nema u toj klasi, jer čak i bazna dačija za 8,200 ima 4 komada), kao dizel sa 3 cilindra ona košta preko 15.000 :)
Magareće uši da kupcu izrastu ...

LAcity
06.10.2017 10:43
8
8

Dejan L vozi Grande Punto.
Radi u Posti.
A Skodu jo uvek imamo i to 1.2 HTP
Tako da...
Skoda je prevazisla cak i Reno.
Koleos i Kodiaq iste dimenzije.
Koleos 26.000€, Kodiaq 22.000€
Superb 17.900€, Talisman 19.900€
Sve je receno
Da ne pominjem da je Dacia sa zastarelom platformom, koju koristo za sve modele, a Skoda za svaku klasu najniviju platformu.
Tako to radi VW.
I danas mi je Seat vrh dizajna. Ne Skoda.
Samo Superb je dostojan lepote.
Ostalo pripada Seatu.

Bojan
06.10.2017 12:55
4
6

Da jeste da je mehanika istog principa kod vw i skode. Ali blok motora je kvalitetniji kod vw nego u skodi...

Lacky
07.10.2017 11:42
2
3

Slijedi tuzba protiv Audija podnosilac tuzbe Porsche zbog "bolesnih"motora i trazi min 200 miliona odstete!!!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: