Frankfurt 2017:

Škoda prikazala svoj novi SUV pod imenom Karoq

U ovom trenutku, potpuno digitalna instrument tabla je dostupna samo u ovom modelu kompanije Škoda.

Činjenica da je model Yeti otišao u možda prevremenu penziju, kako bi ustupio svoje mesto novom modelu Karoq, govori o tome koliko se češka kompanija uzda u svoje novo čedo. Ovaj kompaktni krosover, manji brat modela Kodiaq, koji poseduje pet sedišta je trenutno na podijumu na Sajmu automobila u Frankfurtu. Ovaj model se proizvodi u fabrici u mestu koje se zove Kvasiny u Češkoj od jula meseca, a počeće da se prodaje već početkom sledećeg meseca.

Iako nije najbolji automobil Škode, Karoq trenutno ima nešto što nema nijedan drugi automobil te kompanije – reč je o potpuno digitalnoj instrument tabli Twituj ovo!, koja je dostupna kao opcionalna oprema za sve one koji žele da uživaju u visokoj tehnologiji.

Ovaj model je označen kao Škodin automobil koji njaviše odgovara digitalnom dobu,pa je pored digitalne instrument table dobio još mnogo savremenih tehnoloških gedžeta, koji su dostupni na mnogo skupljim modelima VW kompanije. Od farova sa LED tehnologijom, do Wi-Fi hotspota i mnogih drugih bezbednosnih sistema, ovaj mali krosover stvarno ima mnogo toga da ponudi.

Kako je baziran na MQB platformi jasno je da će moći da se bira između velikog broja TSI i TDI agregata, koji će biti povezani sa šestostepenim ručnim ili sedmostepenim automatskim menjačem, kao i izbor između pogona na prednjim ili na svim točkovima.

Kako bi opravdao značku kompanije Škoda i njihov moto “Jednostavno pametno” ovaj naslednik modela Yeti je dostupan is a brojnim drugim opcijama kao što su VarioFlex zadnja sedišta kakva su postojala na starom modelu Roomster, što znači da su zadnja sedišta sva odvojena i svako je individualno podesivo. Što se prtljažnika tiče on može da ima kapacitet do 1,810 litara.

Kada se sve uzme u obzir, postoje brojni razlozi da verujemo da će ovaj model biti uspešniji nego Yeti, posebno zbog činjenice da su krosoveri sada popularniji nego ikad.

[13.9.2017 12:49]

RSS
LAcity®
13.9.2017 16:51
3
10

Škoda je odavno postala bezlična. Modeli nemaju svoj identitet, a razlika je samo u broju veličine. Čak je i plastika postala hrskava.

Nemanja
14.9.2017 08:41
3
0

Mislim da je greška što mali i veći SUV imaju slične nazive.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: