Špijunaža:

Škoda Kodiaq gotovo bez kamuflaže

Na prvi pogled, čini se da je Kodiaq uhvaćen kamerom bez bilo kakve kamuflaže, međutim, tipično za Škodu, pretproizvodni prototip ima neke obojene omote na panelima karoserije. Pored toga, pravi dizajn prednjih i zadnjih svetala je ostao sakriven ispod plastičnih navlaka, tako da grafika podseća na Range Rovere.

Kao što bi se očekivalo od jednog sedmoseda, Kodiaq, koji je snimljen u Češkoj Republici, izgleda prilično veliko Twituj ovo!, i kao većina Škodinim modela danas, biće najveći u svojoj klasi. Da bismo imali uvid u ukupnu pojavu, treba da se setimo VisionS koncepta, predstavljenog javno u februaru, pred Salon automobila u Ženevi.

Kodiaq će biti ukupne dužine 4.697 milimetara, sa izdašnim međuosovinskim rastojanjem od 2.791 milimetar. Serijski SUV će biti 1.882 milimetra širok, uz koeficijent otpora vazduha od 0,331. Kao i kod drugih modela češkog proizvođača, praktičnost je bila prioritet tokom razvoja. Sa svih sedam sedišta na svojim pozicijama, prtljažnik raspolaže sa 270 litara korisne zapremine, a raste na čak 630 litara kada se zadnji red sedišta sklopi. Sa svim naslonima sedišta položenim, ovaj krosover koji leži na MQB platformi, moći će da smesti čak 2.055 litara prtljaga. Ukoliko vam dodatni red sedišta nije potreban, uživaćete u 720 litara korisne zapremine, kod modela s petoro vrata, odnosno 2.165 litara kada se zadnja klupa preklopi.

Što se tiče motora, paleta benzinaca počinje sa 1,4-litarskim TSI, koji će biti dostupan u verzijama sa 125 i 155 ks. Slabija verzija isporučuje 200 Nm maksimalnog obrtnog momenta i dolazi isključivo sa manuelnim menjačem i prednjim pogonom. Snažniji primerak generiše 220 Nm i opciono dolazi sa pogonom na sve točkove i DSG menjačem.

1,8-litarski TSI iz Octavije i Superba je izostavljen, jer će Škoda Kodiaq da se prodaje sa novim 2.0 TSI sa 180 konja i 320 Nm, koji će preko DSG menjača snagu isporučivati na obe osovine.

Što se dizela tiče, poznati 2,0-litarski TDI će biti dostupan u verzijama sa 150 ks i 340 Nm i 190 ks i 400 Nm. Prvonavedeni će biti prodavan kako sa prednjim, tako i sa pogonom na sve točkove, dok će snažniji biti dostupan isključivo sa integralnim pogonom.

Škodina „Simply Clever“ filozofija uključuje brojne komponente poput uvlačećih štitnika ivice vrata, mreža prtljažnika koje se mogu kačiti za pod i vrata, magnetna svetla u prtljažniku koja se takođe mogu otkačiti (kao kod Superba)... Dinamička kontrola šasije će biti u ponudi sa dodatnim troškom, a uključuje podesive amortizere i različita podešavanja.

U oblasti bezbednosti, Kodiaq će biti na raspolaganju sa adaptivnim tempomatom, detekcijom „mrtvog“ ugla, sistemom asistencije pri vuči prikolice, sistema autonomnog kočenja pri vožnji u gradu, kao i brojnim kamerama. Po prvi put kod jednog Škodinog modela, LED prednja svetla će biti deo dodatne opreme. Oni koji planiraju da vuku teret, treba da znaju da je maksimalni vučni kapacitet 2,5 tone, a sistem je dostupan sa elektro uvlačećom kulom i prikolicom sa parking asistencijom.

Inicijalno, Škoda Kodiaq će biti dostupna u Ambition i Active nivoima opreme, a zatim dolaze Scout i Sport modeli, dok će se perjanica L&K pridružiti porodici u jednom momentu.

Škoda će svetsku premijeru novog SUV-a organizovati 1. septembra u Berlinu, a zatim ga predstaviti i u Parizu mesec dana kasnije. Lansiranje na tržište je predviđeno za početak 2017.





[10.8.2016 10:12]

RSS
kimi
10.8.2016 17:55
2
2

ovo je bre scout.... ako je ovo kodiak onda stvarno razoÄŤaranje

serpico
10.8.2016 19:56
1
2

ovako sa moba i po kisnom vremenu i jos u toj tamnoplavoj boji izgleda kao neki auto star 10tak godina!Ali to je samo sa slike!auto se mora doziviti izbliza i sjesti u njega,da se donese zakljucak!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: