Ekskluzivno saznajemo :

Restilizovani Fiat 500L stiže na proleće

Dobre vesti dolaze iz Kragujevca.

Kako nezvanično saznajemo Fiat uveliko priprema restilizaciju modela 500L. Izmena pojedinih komponenti karoserije koje su upravo stigle do proizvođača delova, opravdano upućuje na zaključak da do novog Fiata 500L nećemo dugo čekati.

Prema za sada dostupnim informacijama, rok za početak proizvodnje restilizovanog 500L je drugi kvartal naredne godine.
[27.10.2016 12:06]

RSS
Sale
27.10.2016 12:36
14
2

Treba isforsirati Treking izgled i za standardne varijante i onda je auto sasvim na svom mestu.
Zuti treking sa belim krovom je cista 10 ka za urbano terensku varijantu auta

don
27.10.2016 14:06
5
8

Pa sta ce od onog strasila napravit? Nema tu pomoci. Treking je uvjetno prihvatljiv, al poznavajuci fiat, nece bit neke znacajne promjene jer se ne moze uljepsat nesto sto je u svojoj osnovi ruzno do bola. Nadalje, moraju I unutrasnjost srediti jer je saka jada u dizajnerskom pogledu, a to nece uraditi. Nikad nisu, kad je restilizacija u pitanju, poradili momacki, neg se obicno mijenjaju farovi pa da, sto onaj rece, "multipla" izgleda ugodnije.
Treba novi model, bez drogiranih dizajnera I njihovih sefova ocito iz dvocjevne populacije, I onda ce bibi na nesto da lici.
Najzalosnije je sto fiat radi popravke koje on misli da treba a ne slusa komentare/kritike kupaca pa da popravi ono sto mora, pa se onda cudi kako prodaja ne ide. Sjecam se kad je kia za bezmalo dvije godine uradila na ceedu redizajn, a auto se dobro prodavao. Tad smo se svi cudom cudili, jer je bilo preuranjeno za ondasnje pojmove. Docim fiat ni nakon 4 godine ne mrda qrcem, a u sestoj se sjeti da promijeni far I to ak model ima srece, ak ne zavrsi ko djulijeta onako buljooka ni 7 godina nije dosta budalama da razumijemu sta im ljudi govore. Tu je fiatova greska. Ne slusa trziste, kupce, ljude, neg ima svoje "pametne" sefice koji otkrivaju toplu vodu I sefuju. Sve dok tako rade, budu pusili momacki.
Auta u nacelu nisu losa, ali ocajnim dizajnom/odabirom materijala sj@bu sve.A onda nabiju I cijenu. Kako objasniti cinjenicu da mu tipo karavan kosta 16k eura u osnovnoj verziji, docim u srbiji limuzina stoji nekih 10k I sitno, istovjetno pogonjena I opremljena? Prodavac mi veli, u Njemackoj vole karavane. Hvala, al objasnjene vam je za qrc. Ak vole, ta onda spusti cijenu na 11k I prodaj ih duplo vise.
Promasena trzisna politika uz sve gore navedeno, glavni je krivac trenutnog stanja u fiatu (samo u ovom brendu).

Bozo
27.10.2016 16:37
7
5

Cini li se jos kome ili samo meni da je Donu svaki fiat lijep i odlican osim ovog koji se pravi u Srbiji?

marko
27.10.2016 17:56
9
4

@Don... Toliko pametujes da me cudi da nisi glavni menadzer FCA grupacije. Meni se npr svidjaju buljava svetla, i sta sad? Jedni od retkih automobila koji se opiru globalizmu i cistoj konfekciji stizu iz FCA grupacije. Kako bi to trebao da izgleda jedan mali porodicni monovolumen? Takvi automobili su sami po sebi dizajnerski ograniÄŤeni. Kod 500l-a su ubacili dosta kreativnosti i originalnosti, tako da je auto prepoznatljiv i upeÄŤatljiv. Cinjenica je da pripada segmentu koji zauzima mizeran procenat globalne prodaje, ali je i cinjenica da je najprodavaniji u tom segmentu. Ali iskreno mislim da bi trebao da se razvija novi model, a ne restilizacija, ali dobro...sta je tu je.

Zvezdan
27.10.2016 19:18
2
4

A proporcije Don komentara, nije on kriv. Kriva je redakcija sto objavama ovakvih komentara vredja dobar ukus i imidž ovog site. Elementarna kultura je nuzna u komunikaciji. A 500l je izvanredan auto!

aleksa
27.10.2016 19:55
3
3

evo ja ne volim fiat, ali taj model je sasvim ok. bozo, da si mu citao komentare u jednim novinama, nevezano za automobile nego za srb uopste, e tada se nebi cudio...

don
27.10.2016 21:17
4
3

Oko potrebe novog modela smo se slozili, redizajn modela nakon toliko godina je besmilica osim ak se nema para za novi.
Sama cinjenica, kako ti rece zauzima mizeran procenat globalne prodaje, da ste se izborili za proizvodnju takvog modela, dovoljno govori za sebe. Sto se drugovi nisu izmuzli za nove modele, sto svojim radom i trudom nisu prvi u koncernu pa da svi hvale tvornicu,a ne da se sprdaju sa njom tipa a tamo se nekad proizvodio yugo pa ne cudi slamperaj itd, kak u jednom online tekstu nekog engleskog portala stoji (nabasao n to prije koji mjesec). Dakle, na drugovima je, nije do drugih.
@bozo, dobro ti se cini. To su jedini fiati koji su ogavni. osim Pande, nije mi poznat fiatov model losijeg dizajna, a da se trenutno proizvodi, od 500L i njegovih izvedenica.
Nekako si umisljam da kao simpatizer i ljubitelj talijanskih vozila, ,mada mi ni japanska nisu strana, si uzmem za pravo kritizirati iste, jednostavno iz ciste zelje da napreduju, a ne u smislu ruganja, docim vecina onih koji ne vole auta sa cizme, kritike upucuju iz mrznje. Naravno, iz oba kuta gledanja se mogu uzeti pozitivne stvari.

LAcity
27.10.2016 21:20
2
4

500L = najlepsi, najbolji i najprodavaniji u klasi. Tacka!

Bozo
27.10.2016 22:30
4
3

Don, ne dozuvljavam te tako, mislim da se 500l proizvodi u Italiji da bi drugacije pricao, pratim tvoje, kao u ostalom i ostale komentare. Eto, onaj tipo za nene nije nista posebno, a ti si o njemu epove pisao, kao da je u najmanju ruku nasljednik Enza. Po mom misljenju, a rekao bih i jos nekolicine, fiat 500 je u, bukvalno, svim izvedenicama pravi lajf stajl auto za normalne pare. Ne bih ga kupio, jer ne oslikava moju liÄŤnost na pravi naÄŤin, previse mi je sladunjav, ali sam siguran da je tako. A, ti, definitivno, imas neki drugi problem.

marko
27.10.2016 23:13
3
3

@Don- O politici je suvisno pricati, da li je trebalo, zasto i kako, i da li je drzava vise izgubila ili dobila tim projektom... Sama fabrika u KG nema nikakve apsolutno dodirne tacke sa nekadasnjom Zastavom, sve je novo izgradjeno od nule. Fabrika ima mogucnosti da proizvodi nove modele, a nadajmo se da ce se to dogoditi, jer u suprotnom citava ova pustolovina sa Fiat Srbija ce biti uzaludna. Sto se opet samog 500l-a tice, da sutra imam potrebu za takvim tipom vozila, ne bih se dvoumio da ga uzmem.

don
28.10.2016 04:43
3
1

To što bi ga kupio,jer za 10k e ne možeš ni nac bolje, osim tipa, to je drugi par rukava. To ne mijenja činjenicu da je auto izvana i iznutra loše dizajniran, neukusan, neugledan, niti činjenicu da je za fabriku bolje da pravi novi model umjesto redizajna, niti činjenicu da ovakvo ružno vozilo ne može ništa da restajlizuje, jer promjene kakve oni uvode nisu dovoljne a i kasne. 500x je sasvim druga priča (kudikamo ljepši auto).Kragujevcu je bolje da podigne kvalitetu proizvoda, neg da kmeči.
Ružnoća auta nema neke veze sa kvalitetom istog, ovdje je osporena ljepota dotičnog proizvoda( i politika Fiata), a o kvaliteti govore drugi,neću se tu puno petljati. Ovima što se digao nos na spomen ljepote dotičnog poluproizvoda, preporučujem da si ga kupe i na taj način pomognu fabrici,umjesto online busanja u prsa. Priče da je ljepota u očima promatrača, ostavite za one koji istu vide u ružnoći. Ono što je lijepo,lijepo je svima i tu nisu potrebna opravdanja,izgovori,već se o njoj pišu hvalospjevi.
@marko,dal ima li nema nikog nije previše briga, bitno je da ljudi to pišu i spominju tj povezuju i odmah dobiješ negativnu sliku, imidž, a još čim se počne kvarit,sprdanja su neizbježna. Il je i to engleski humor?
@Božo,meni se čini da si ti jedini sa problemom ovdje. Doduše, evo i Aleksa ti se pridružuje." ....kanda otključana,širom ostala.proverite, molim vas"
@aleksa sine, promijeni terapiju, vidiš da ti ne paše.

boki
28.10.2016 11:03
2
0

Nadam se da ce nakon restilizacije 500L osveziti paletu boja - ukinuti onu osnovnu "retka stolica" braon, a uvesti recimo plavu-azuro.

Enzo
28.10.2016 11:11
6
0

Neka brojevi govore umesto mene (prva polovina 2016) :

500 L - 49,000 prodatih
Meriva - 27,500
B-Max, C3 Pic, Note, iX20 - po 20.000

Ceo segment, -15% u odnosu na proslu godinu.
2004. Meriva se prodala u 200,000 primeraka.
Sta da se radi, ljudi hoce mali SUV, ne mali jednoprostorac... Čak i nije toliko do Fiata.

pecagt
28.10.2016 11:25
3
1

10 puta sam Donu postavio pitanje, zasto mu je 500L toliki trn u oku,nikada.konkretnog odgovora ..svima je jasno da mu je najveca mana za Dona MADE IN SERBIA, svi ostali argumenti mu padaju u vodu...jer je kvalitetom,dizajnom i upotrebljivoscu dve generacije ispred tipa o kome Don pise hvalospeve!

don
28.10.2016 23:17
2
2

Peca sine, da mi smeta made in seebia, post bi glasio nekako ovako" talijansko smeće,proizvedeno u drugorazrednoj fabrici od ljudi koji su sklapljali najgori auto na svijetu,yugo,jadne kvalitete, spodoba od auta...". Ako ne primjećuješ razliku, objasniću ti, tekst započet u sličnom duhu ko ovaj gore, sadrži ruganje, sprdanje, vrijeđanje, omalovažavnje made in serbua, sa dobrim razlogom ili ne to je druga stvar. Naravno, to može biti umotano u celofan, al poruka bi bila ista.
Dočim moji gornji postovi govore o ružnoći 500l i promašenoj politici Fiata. To što 500l dolazi odakle već dolazi, zabole me nježnik.
Tipo i 500l ne mogu u istu rečenicu.
Uostalom, sta se opterećuješ time što meni smeta u životu a šta ne. Uostalom, vaša (Božo and co) netrpeljivost govori o vama. Nema potrebe za insunuiranjem, da mi namećete nešto što nisam napisao, što bi Zagorec rekel Donu ne pakovati!

Bozo
29.10.2016 01:35
2
0

A, prema kome ili prema cemu sam ja to pokazao netrpeljivost? Cini mi se da sam ovdje jedan od nekoliko koji pokusavaju da pomire alfiste i vagenovce, bajkere i dzipadzije... Obicno stojim iza svojih stavova i na tih nacin pokusavam da prenesem neka svoja vidjenja i iskustva. Procitam svaki komentar pazljivo kao i vijest ili test na koji su postavljeni, a na zalost dobro me sluzi pamcenje, pa ako i procitam po koju izmadju redova ne znaci da sam ja taj koji je netrpeljiv.

carobnjak
29.10.2016 14:03
5
0

Kao neko ko je skoro tri meseca obilazio salone i kome je Tipo bio u top 5, doziveo sam pravo razocaranje sto se tice enterijera! 500L je premijum u odnosu na Tipo sto se tice zavrsne obrade, materijala, komfora pa i dizajna.
Sada sam ponosni i prezadovoljni vlasnik naseg 500L! :)
P.S.prednja sedista u Tipu nisu za krupnije osobe, za razluku od 500L.

Dušan
04.11.2016 09:08
0
0

Kao potencijalni kupac 500L poprilično sam se razočarao enterijerom. Od silnih plastičnih površina imao sam utisak da sedim u kombiju.
Spolja gledano auto je jako lep, pogotovo treking varijanta.
Po meni, akcenat redizajna treba biti na enterijeru!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: