Novi skandal ili nemačka patka:

Renault takođe lažirao emisiji izduvnih gasova?!

Kako prenosi Tanjug, emisija azotnih oksida kod modela Renault Espace 1.6 veća je 25 puta od aktuelne Euro6 granice za emisiju oksida, saopštila je nemačka organizacija za zaštitu životne sredine Duh.

Pozivajući se na testove koje je sproveo Univerzitet primenjenih nauka u Bernu, organizacija za zaštitu životne sredine Duh saopštila je da je prekomeran nivo emisije štetnih gasova kod modela Espace detektovan u sklopu novog ciklusa evropskih testiranja.

Proizvođači automobila su pod pojačanim nadzorom ekologa nakon VW slandala sa lažljivim softverom!

Izvor: Tanjug.rs


[24.11.2015 18:13]

RSS
Japanautofan
24.11.2015 18:35
4
1

Veliki propust kod Pekija !? Nije testirao izduvne gasove, hmmm.....znao sam da radi za Reno mada i na Daciju sumnjam :))) salim se naravnoooooo....! Eto malo utehe za vw fanove. Ako slucajno pronadju i za Alfu da zagadjuje vazduh vise nego sto treba, bice katastrofa :))

don
24.11.2015 18:43
10
7

Sve i da jest tako,treba dokazati da reno koristi softver razvijen u saradnji sa boschem od kojeg je narucio i koji je time sudionik u kriminalnom djelu,i to skoro pa deceniju. No ovdje to nije slucaj,po svemu sudeci mjerenja koja su francuzi uradili odgovaraju trazenim standardima koji nisu simulacija stvarnosti,a u bernu su imitirali stvarnost,pa doslo do razlike. Dakle,vw se bavi kriminalnim djelatnostima,bezobzirno laze a na kraju i prizna. Kada bi smjela drzava ici sve to istraziti i procesuirati, otkrilo bi se tu puno toga. Al nece jer ne smiju,imaju i svoje interese(pad industrije,hiljade radnih mjesta,destabilizacija drzave,upumpavanje para u vracanje duhova itd).

Enzo
24.11.2015 18:55
6
3

Evo linka original dokumenta, pa da citamo zajedno:
http://www.duh.de/uploads/media/ENG_B434_DUH_Bericht_Renault_Espace.pdf

CO nije presao limit ni u jednom testu.
NOx, ExtraUrbanDC je prosao,
ali je problem sa NEDC testom sa toplim motorom.

Medjutim, kakav im je to test ako 2x imaju 1000 a 3x izmere 2000 necega? Mozda jednostavno nisu saltali brzine kako treba, ili su pustili potrosace struje.

Da sam ga ja merio - merio bih ga ponovo.

Marko
24.11.2015 18:58
8
5

Kako su pokvareni Nemci pa to je cudo jedno

don
24.11.2015 19:20
7
7

Sve i da jest tako,treba dokazati da reno koristi softver razvijen u saradnji sa boschem od kojeg je narucio i koji je time sudionik u kriminalnom djelu,i to skoro pa deceniju. No ovdje to nije slucaj,po svemu sudeci mjerenja koja su francuzi uradili odgovaraju trazenim standardima koji nisu simulacija stvarnosti,a u bernu su imitirali stvarnost,pa doslo do razlike. Dakle,vw se bavi kriminalnim djelatnostima,bezobzirno laze a na kraju i prizna. Kada bi smjela drzava ici sve to istraziti i procesuirati, otkrilo bi se tu puno toga. Al nece jer ne smiju,imaju i svoje interese(pad industrije,hiljade radnih mjesta,destabilizacija drzave,upumpavanje para u vracanje dugova itd).

bcars
24.11.2015 21:16
10
2

Ništa čudno realno gledano.Takve stvari su bile za očekivati i biće ih još sigurno odnosno sigurno će biti još proizvođaća sa lažiranim podatcima.Jednostavno preteško je zadovoljiti Euro 6 pogotovo bez aditiva.
ps Novi Megan je super auto.

Vlado,Niš
25.11.2015 03:40
5
1

Svejedno, ne volim dizele.

:)

al
25.11.2015 09:12
6
4

Sto znaci da su svi lazirali rezultate, jer savremeni dizeli kod svih proizvodjaca su jako slicne konstrukcije, za slicnu zapreminu daju slicne snage, u slicnom su navodnom eu standardu...Ne verujem da je recimo bmw ili pezo uspeo da legalno udje u euro standard, a folcvagen ili reno nisu...

Dejan L
25.11.2015 13:58
2
10

Ahahhahahahah
Ko se zadnji smeje...
Ahahahhahaahha
Pozdrav za sve koje je ugušila Škoda, a koji se smejaše izduvnim gasovima.
Ugušiće vas sujeta, ahahahhahahaha
Peki, ni cela ešarpa neće moći suze da obriše

Bobo
25.11.2015 14:14
10
3

Pa kad pročitaš test vidiš da je i Reno legalno razvio motor, samo ovi smatraju da to legalno sada nije dosta, jer u realnim uslovima kada je motor zagrejan zagadjuje dosta više.EU propisi traže od proizvođača da ispoštuju određeni nivo u uslovima kada je motor hladan, tj. kada je vozilo mirovalo minimum 6 sati i Reno je to ispoštovao i time izvršio postavljeni zadatak odnosno ono što propisi od proizvođača traže.VW to nije mogao ni kad je motor hladan,odnosno mogao je ali bi to ili smanjilo performanse ili bi povećalo troškove kod njihovih dizela,pa su pribegli prevari u kojoj su uhvaćeni.Dakle ovi tvrde da bi trebalo pooštriti uslove testiranja.Interesantno je da su to radili Švajcarci po zahtevu nemačke nevladine organizacije koja se bavi zaštitom životne sredine i dosada su testirali GM-Opel, zatim Reno a u oba slučaja su objavili kao da su proizvođači varali, a ne kao da norme nisu dobre, odnosto poštovanje postojećih normi nije dovoljno. Interesantno je i to da neko ko ze bavi zaštitom životne sredine ni kao slučajni uzorak ne testira najzastupljenije dizele na području EU i same Nemačke. Kad su već radili testiranje objektivno bi bilo da su prikazali koliko svi proizvođači zagadjuju, pa izmeđuostalih i VW pre prepravki, kao i posle prepravki.Tu bi moglo da se vidi nešto.Ovako imam utisak da je VW u debelomproblemu, koštaće ga milijarde, pašće verovatno iprodaja njihovih dizela jer će ih verovatno poskupeti, pa sad kad mi imamo problem sa dizelima,bilobi dobro da se zabrani njihova prodaja skroz, jer mislim da će, pooštravanje normi da važe za redovan režim rada sa vrednostima koje su sad za laboratorijske uslove, još više poskupeti dizele do nivoa do kojeg će proizvodnja istih postati besmislena,jer se neće kupovati.Te norme su se razvijale postepeno, vodeći računa o tome da proizvođači smanje zagadjenje, a da istovremeno proizvodnja ipak ne bude obustavljena.

pecagt
25.11.2015 14:50
6
3

Bravo Dejan L,evo placem suze ronim,uzivaj u Skodi do kraja zivota!

Bobo
25.11.2015 15:01
5
2

@Dejan L

U pravu si, ali se izgleda ti ne smeješ poslednji.
Švajcarci koji su radili istraživanje za ovu Škodinu agenciju za zaštitu životne sredine kažu da ga oni nisu radili, već VWDUH
http://www.heise.de/autos/artikel/DUH-Vorwuerfe-gegen-Opel-Berner-Abgaspruefstelle-distanziert-sich-2879291.html

Mario
25.11.2015 20:08
8
0

Vagen je smisljeno uz pomoc softvera lazirao emisiju izduvnih gasova, dakle najstrasnija prevara, manipulacija, i sramota...ako je reno isto to uradio onda i njih treba razapeti na stubu srama, u suprotnom nisu krivi zbog nekog tamo nacina testiranja koji nije toliko merodavan, i koji ce da menjaju tj poostre...dakle sporan je softver, i samo softver, sve ostalo su propusti onih koji se bave standardizacijom testova izduvnih gasova.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: