U Srbiju stiže 22. februara:

Renault Megane od 13.990 evra

Iako je Perica Rajković još pre nekolilo sedmica za Vrele Gume ekskluzivno testirao novi Renault Megane na putevima Fancuske, u proteka dva dana imali smo novu priliku da bolje upoznamo automobil koji je trenutni hit na tržištu. Promocija za novinare Adriatic regiona je uprilična u živopisnom ambijentu Istre i grada Rovinja, koji je upravo u trenutku našeg dolaska opustošen velikim nevremenom. Naravno, Megane je sve podneo, čak bolje od mnogih ribarica.

Istorija modela Renault Megane je započela pre tačno dvadeset godina, da bi do danas ovaj model doživeo svoju četvrtu generaciju i preko 6 miliona ukupno prodatih jedinica.

Reanult novim stilom začetim od modela Clio nastavlja i kada je u pitanju Megane. Već prvi utisak govori da daje sve od sebe da iz nižeg segmenta srednje klase skoči bar jednu stepenicu više. Ovu novinarsku teoriju potvrđuje činjenica da je samo u razvoj modela i njegovu proizvodnju uloženo oko 600 miliona evra.

Vizuelni identitet prednjeg dela obeležava ogromni zaštitni znake Renaulta i atraktivna LED svetla koja smo već testirali na Talismanu, a sve sa porukom da je model Megane upravo za tehnološki uzor imao većeg brata.

Što se dizajna tiče kod Megana je sve prenaglašeno od dimenzija pa do debelih bokova i upečatljivo mišićave zadnjice.

Zapravo najveće iznenađenje predstavlja enterijer. Na njemu se nije škrtarilo. Sasvim solidni materijali, vrlo precizna izrada i odlična zvučna izolacija itekako koketiraju sa višom srednjom klasom. Posebno vredna hvale su sedišta izrađena od dve vrste gumiranog sunđera a sve u nastojanju da ponude udobnost i odlično držanje tela u krivini. Uspevaju u tome i to potpuno.

Prostora za putnike ima sasvim dovoljo, pa se čak što se Megana tiče može reći da on sada nudi punopravna četiri sedišta i možda čak najveći komfor u klasi.

Prednja konzola i instrumantalizacija vuku korene iz modela Espace i Talisman. Naravno, tu je i neizbežni monitor bord kompijutera od čak 8.7 cola koji predstavlja srce sistema.
I na ovom mestu i prva kritika. Ono što su u Renaultu projektovali kao dobitnu kombinaciju, u praksi je jedan veliki tablet koji zahteva priličnu koncetraciju prilikom "rukovođenja" prostim radnjama pojačanja kabinskog ventilatora pa do odabira željene adrese na fabričkoj navigaciji.

Novi Megane je kompaktniji od prethodnika ali je i dalje tipično francuski udoban uz naglasak na dobroj upravljivosti.

Megane 4 je dostupan je sa tri benzinska i četiri dizel motora.

Motorizacija se bazira na 1.2 TCe benzincima i turbodizelima 1.5 dCi i 1.6 dCi. Benzinski motori su 99 i 132 KS, a dizel 1,5-litarski raspolažu sa 109 ili 128 KS. Motor 1.6 dCi razvija maksimalnu snagu od 130 KS. Svi navedeni motori mogu biti upareni sa šestostepenim manuelnim menjačem ili uz doplatu sa robotizovanim EDC menjačem.

Uskoro se može očekivati i sportska verzija pod oznakom GT, koju pokreće turbo-benzinski motor 1.6 TCe od 200 KS.

Kako saznajemo, na tržište Srbije stiže 22. februara po ceni oo 13.990 evra za baznu verziju sa benzinskim agregatom i od 15.900 evra za početnu dizel motorizaciju.

Da li je bolji od VW Golfa ili Opel astre odgovoriće prvi uporedni testovi, uz naglasak na činjenici da bi u Renaultu bili sasvim zadovoljni da ovaj novi Megane kupe svi oni koji već voze neku od prethodnih generacija.

Ekskluzivno iz Buzeta i Rovinja,
Miodrag Piroški



[11.2.2016 21:05]

RSS
Blake
11.2.2016 21:17
16
5

Koliko su sa trecom generacijom omanuli toliko su ga sada pogidili, kao i kada je izasla druga generacija. Ludilo koliko je lep!

King
11.2.2016 21:23
6
7

pre bih uzeo ovog sa pocetnom opremom,nego onog tipa,ova kola ne zastarevaju ni za 5 godina dok ce giat izbacivati novi na svake 2,inace sam od skoro ponosni vlasnik Audija A5 2.0 tdi :))

najverniji
11.2.2016 22:50
4
9

valjda nece da se topi na suncu ko prosli model

Tool
11.2.2016 23:00
13
5

Skroz ok početna cena od 14000, ipak je nov model. Gledao sam skoro na sajtovima proizvodjača/prodavaca cene novih vozila C segmenta, u Srbiji naravno. Ubedljivo su najskuplji i najprecenjeniji Golf i Seat Leon. Najjeftiniji Golf košta 17 000 evra i to sa bednim motorom 1.2 85 ks. Najjeftiniji Leon košta čak 20 000 evra, pa ko je lud da plati toliko za Seata. Idite na njihove sajtove pa pogledajte sami ako mi ne verujete. Astra i 308 najjeftinije verzije oko 15000 evra, doduse i 308 ima los bazni motor, takodje 1.2 86 ks. Mazda 3 pocetna oko 16000, Hyundai I30, Kia Ceed, Citroen C4, novi Fiat Tipo oko 12 000, Fokus oko 13000. Nisam gledao Civic i Auris koliko kostaju. Moje misljenje da su najbolji u klasi po odnosu cena/kvalitet, nova Opel Astra i Mazda 3. I Fiat Tipo mi se bas svidja. Novi Megan je dosta napredovao dizajnerski, videcemo kako ce se pokazati u eksploataciji.

Bojan
12.2.2016 00:19
13
1

Za ovu renault plavu boju mogi reci da je savrsena. kao i mazdina ona nova crvena farba

Vozač
12.2.2016 00:36
7
2

Zbog ovih prednjih farova treba uvesti posebnu grupu prilikom kasko osiguranja.I koliki je taj početni motor,1.2 115ks ili 0.9 95 ks?

Mi?ke
12.2.2016 00:41
5
2

Koji mu je bazni benzinac, 1.2 tce?

sicer
12.2.2016 07:43
7
6

prelep . jam prezadovoljan mojim 1.4 benzincem. reno nevara kao nemacko djubre .

Goran_Goran
12.2.2016 09:21
13
1

Lep auto, kvalitetan ocigledno. Jedino ne razumem zasto su toliko predumenzionisali elektronski faktor da se cak i ventilator regulise preko ekrana ulaskom u meni???

Sta je sa koncetracijom vozaca na put

siki
12.2.2016 10:32
7
5

Bazni motor je 1,2tce 99ks (negde se vodi i kao 100ks).
Prednja LED svetla nisu bas za grad - izlozena udaru, a ko zna koliko kostaju nova.
Tablet-ekran je standard u skupljim paketima. U osnovnom se dobija monohromatski displej manjih dimenzija.
Sve u svemu, kompletniji auto od Astre, daleko bolji od 308, ali i skuplji od Focusa i C4. Videcemo da li ce moci da se izbori sa Mazdom 3 (kojoj nedostaje prostor) i nadolazecom generacijom Honde Civic (kojoj ce konacno popraviti dizajn). U narednih godinu dana stizu novi i30 i Ceed, pa tada treba ocekivati i rat cenama.

evroskeptik
12.2.2016 10:45
11
0

Odličan auto, verovatno i najbolji u klasi?

Malo preteran dizajn,... tablet-omanija je veliki minus. Motori odlični... cena više nego konkurentna

Francuz
12.2.2016 11:49
7
6

Nije mi se nikako dopao prilikom promocije u Frankurtu, međutim ovako prukazan deluje moćno! Nadam se da će ih uskoro biti i za testne vožnje u salonima?

Odllični motori, dobar dizajn,a i kvalitet bar kalo tvrdi Piroski,... sve se svodi da bi Megane zaista mogao biti hit jer je Astra podbacila a Golf ostao prilučno sterilan

Savatije
12.2.2016 13:03
7
2

Tool
Bazni 308 košta 15.000 i ima slab motor? Misliš da je sa 82 ks za te pare? Loše pratiš medije:
"Peugeot 308 ... u opciji sa novim benzinskim 1.2 Pure Tech motorom sa 110ks ... kupcima je dostupan po ceni od 14.400 eura u ... paketu opreme koji, između ostalog, podrazumeva i ... multifunkcionalni ekran osetljiv na dodir 9.7” sa Bluetooth-om … Uz ovaj paket Peugeot je kupcima obezbedio i poklon u vidu aluminijumskih felni ..."

Suburban
13.2.2016 11:16
7
7

Astra sa slabijim motorima ima bolje ubrzanje, sto znaci da je Megan tezi, motori su elasticniji jer imaju vise obrtnog momenta, a ona ima i vise mesta na zadnjoj klupi.
Osim toga nudi opremu koja se nudi u premijum segmentu poput Matriks farova, OnStara, masaze sedista, grejanje zadnjih sedista i drugih napredniih bezbednosnih sistema.

maxvel
13.2.2016 21:28
4
7

@ suburban
džaba brate kad otpadaju kvake

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: