Malo skuplji od dobrog odela:

Renault KWID ispod 5.000 dolara

Renault je predstavio potpuno novi model – KWID. Primarno tržište mu je Indija, ali francuski proizvođač tvrdi da će se prodavati i na svetskim tržištima. Za sada nema informacija da li će se prodavati u Evropi i da li će eventualno nositi bedž Dačije, što bi se moglo naslutiti, bar u onom delu Evrope u kojem Dacia ima veliku popularnost.

KWID je postavljen na CMF-A platformu, razvijenu kroz saradnju sa Nissanom. Renault KWID je po formi krosover u “hečbek stilu”.

Model pripada A segmentu, sa  dužinom od 3.68m i širinom od 1.58m. Odlikuje ga jednostavan ali dopadljiv i pre svega funkcionalan enterijer. Armaturnom tablom dominira 7 inčni ekran osetljiv na dodir. Renault tvrdi da auto nudi najveću ponudu prostora u klasi.

Pogon je benzinac od skromnih 0.8 litara uparen sa manuelnom petostepenom transmisijom. Sigurno se može očekivati umerena potrošnja goriva, dok su performanse evidentno u drugom planu.

I na kraju, ono najvažnije, bazna cena modela u Indiji je ispod 5.000 dolara dok se za tržište Evrope ona projektuje na isto toliko evra. Očigledno, prvi u nizu super jeftinih automobila, tek malo skupljih od dobrog odela stiže. Ako je suditi po stanju na evrpskom tržištu automobila, kupaca će biti na pretek. Posebno na onim bogatijim tržištima!

[21.5.2015 07:51]

RSS
Laserb
21.5.2015 08:13
8
12

4.200€ je proizvodna cena, cena vozila koje izlazi iz Fabrike, u salonima će koštati bar 5.000€ I TO ISKLJUČIVO VAN EVROPE.
Za EVROPU, ako dodje, moraće da ima ESP i ABS, a konkurisaće Fiat Pandi.
Pa mu ni cena u EVROPI neće biti nimalo povoljna.
Što bi rekao moj prijatelj magistar mašinstva: ,,Vozi normalno, pa ti ne treba ni 1, ni 2.
Eh da, sa 3.68m ovo vozilo će biti nešto komfornije od Yuga.
Šanse da uspe u Evropi su slabe, jer Evropski kupac za 6-7.000€ pre uzima Sandero ili polovan Golf

Bobo
21.5.2015 08:26
6
4

Po stilu, ovo jeste dizajn Dacije, nosi Renoov logo, kao i svi ostali modeli Dacije u Rusiji, Indiji i Latinskoj Americi, pa pretpostavljam da je to taj model A segmenta koji su iz Dacije najavljivali.Ako je tacno verovatno ce i ime biti drugacije.

Ivan
21.5.2015 08:58
7
5

Reno se postepeno pretvara u Daciju...

Enzo
21.5.2015 09:22
5
6

500 dinara kilo?!

LANCIA
21.5.2015 09:41
13
3

U Indiji cena ispod 5000 dolara,a kada stigne kod nas 15.000 eura na akciji.

Bobo
21.5.2015 11:28
10
5

Obzirom da je kraci od Sandera pola metra, tipujem da bi mogao da kosta 500 eura manje, 13 colke sa rezervnim tockom i gumama jos 200 eura manje, motor atmosferski tri cilindra 800 kubika jedno 300 eura manje, sto mu daje oko 1200 eura manje, plus-minus 10%,sto znaci da bi sa esp,klimom,4 er bega,abs i multimedijom sa navigacijom, elektro-prozorima napred, volanom i vozackim sedistem pomerljivim po visini, mogao bi da kosta izmedju 7,5 i 8 hiljada eura.Imajuci u vidu da je kompaktniji i laksi od Sandera, mogao bi biti i cvrsci u kres testu.Hipotetisem.Tacno kako Enco rece od 500-700 dinara kilo i jos proizvodjac dobro zaradi.Zato su premijumi najisplativiji jer donose najvecu zaradu po kilogramu.

Laserb
21.5.2015 12:54
4
10

@ Bobo
Kojih pola metra?
Kraći je 34cm od Sandera. Kraći je 18cm od Punta Klasik. Panda je iste dužine kao ovaj KWID.
I cena od 5.000$ je za ogoljenu verziju bez ABS-a i ESP-a. A koliko čitam imaće 50KS pri 5.500 o/min. Što bi značilo 30KS na normalnim obrtajima.

Vlado,Niš
22.5.2015 02:47
4
0

Ipak puno, puno bolje od Tate Nano! A čak mi je nešto i lepuškast! U mehaniku ne sumnjam!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: