Dostupan i sa novim agregatom:

Predstavljen je osveženi Renault Kadjar!

Renault želi da zadrži poziciju jednog od lidera u segmentu kompaktnih SUV modela, a kao glavnog aduta za to vidi model Kadjar, koji je osvežen za 2019. godinu.

Jedna od najvećih unapređenja i promena jeste svakako to što je ovaj model od sada dostupan i sa novim četvorocilindarskim TCe agregatom radne zapremine 1,3 litara sa turbo punjačem, koji je razvijen u saradnji sa nemačkim koncernom Daimler.

Naime, taj agregat je već dostupan u modelima Scenic, Captur i Megane, a iz kompanije navode da emitujer znatno manju količinu štetnih gasova od ostalih agregata u ponudi, pre svega zahvaljujući filteru čestica.

Ovaj agregat se može dobiti u dve verzije od kojih jedna razvija 138 konjskih snaga (103 kW), a druga 158 konjskih snaga (118 kW). Obe verzije se mogu naručiti ili sa manuelnim ili sa EDC automatskim menjačem.

Osim toga što je dostupan i novi agregat, i stariji agregati su pretrpeli izvesne promene.

Naime, jedan od najprodavanijih modela Kadjar jesta onaj koji ispod haube krije dCi dizel agregat radne zapremine 1,5 litara koji sada emituje manju količinu štetnih gasova i razvija veću snagu. Da budemo precizniji, on sada razvija 113 konjskih snaga (84 kW) i 260 Nm obrtnog momenta, a trenutno je dostupan samo u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem. Nešto kasnije će sa ovim agregatom biti dostupan i sedmostepeni automatski menjač.

Još jedan dizel agregat, onaj koji ima zapreminu od 1.749 kubika je takođe modifikovan, te sada razvija 20 konjskih snaga više (147 KS (110 kW)) i 340 Nm obrtnog momenta. Povezan je sa šestostepenim manuelnim menjačem, a dostupan je is a pogonom samo na prednjim ili na svim točkovima.

Kada je reč o pogonu, verzije modela Kadjar sa pogonom na svim točkovima imaju tri moda vožnje a to su: 2WD, Auto i Lock. Modeli sa pogonom samo na prednjim točkovima su dostupni is a Extended Grip sistemom koji omogućava bolje kretanje po blatu, pesku i klizavim površinama.

Kada je reč o dizajnu, osveženi Renault Kadjar poseduje restilizovan prednji i zadnji deo, a na prednjim delu se ističe šira maska (rešetka) hladnjaka sa hromiranim detaljima i redizajnirani branik. Tu sui svetlosne jedinice u obliku slova C koje su postale neka vrsta zaštitnog znaka za modele francuskog proizvođača, kao i integrisane LED pokazivaće pravca, LED svetla za maglu i slično.

Najskuplji modeli imaju antenu na krovu u obliku ajkulinog peraja, a klijetni mogu birati između tri boje: Oural Green, Iron Blue i Highland Grey.

Promene je pretrpeo i enterijer gde se sada ističe novi ekran osetljiv na dodir veličine 7 inča sa R-Link 2 infotejnment sistemom. Kontrole za klimu imaju moderniji dizajn, a u kabini se ističu hromirani detalji oko otvora za vazduh.

Od sada je dostupana i nova varijanta modela Kadjar, koja je trenutno pozicionirana na vrhu ponude i nosi ime Black Edition. Ta verzija ima crne poklopce bočnih retrovizora, felne veličine 19 inča, alkantaru i specijalne patosnice.

Klijentima u Francuskoj je dostupna i varijanta Wave.

Restilizovani Renault Kadjar će svoju javnu premijeru imati na Sajmu automobila u Parizu.

[12.9.2018 18:53]

RSS
don
14.9.2018 05:25
1
0

Ova tri točkića na centralnoj konzoli su od početka takva trebala biti tu ali u boji armature,a ne da su srebrena. Meni djeluje isti, no promjene su bolje uočljive kad se postave stari i novi model, jedan kraj drugog. Ne sumnjam da ce nas stručnjak za Reno odraditi ovo "novitet".

Zoca
15.9.2018 02:54
2
1

Ali ga 3008 razbija u prodajnim ciframa.Nije tesko zakljuciti da je dosta kvalitetnije vozilo,a za nedostatak 4x4 u ponudi kupci ne mare.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: