Zvanična premijera:

Predstavljen je novi VW Touareg – veći, lakši i tehnološki napredniji!

Nakon tizer kampanje koja je izgledala kao da joj nikad neće biti kraja, kompanija VW je konačno predstavila novu, treću generaciju modela Touareg, tokom specijalnog događaja u Pekingu.

Novi VW Touareg je dobio oštriji, sportski dizajn i time se udaljio od off-road karaktera svojih prethodnika. Uprkos tome što je baziran na istoj platformi kao i Porsche Cayenne, MLB, iz kompanije tvrde da jedini deo koji novi Touareg deli sa Cayenne-om jeste vetrobransko staklo.

SUV perjanica kompanije VW je dugačak 4.878 milimetara (za 77 mm duži od trenutnog modelaa), širok je 1.984 milimetara ( za 44 mm širi od trenutnog) i visok je 1.702 milimetara (niži je za 7 mm). Nova platforma i karoserija su doveli o toga da nova generacija modela Touareg bude i za 106 kilograma lakša od prethodne. Novi Touareg poseduje i nove LED Matrix farove, sistem za održavanje vozila u traci, autonomno kočenje u hitnim slučajevima i kameru sa režimom noćnog snimanja.

Možda najinteresantnije promene desile su se u enterijeru automobila, budući da se u njemu nalazi novi kokpit kojeg VW naziva „innovision Cockpit“. Na centralnoj konzoli se sada nalazi ekran osetljiv na dodir veličine 15 inča, koji je spojen sa digitalnom instrument tablom veličine 12 inča. Nekoliko prekidača i točkića je i dalje tu, a služe za kontorlu funkcija koje se najčešće koriste.

Šasija poseduje aktivni „roll bar“ za bolji kvalitet vožnje i dinamiku na putu, dok je tu i vazdušno vešanje. Pogon na svim točkovima dolazi sa diferencijalom koji se može zaključati i pet standardnih modeova vožnje, a kao opcija dostupan je i off-road paket opreme koji poseduje još četiri dodatna moda. Pogon na zadnjim točkovima je standardan.

Paletu motora će činiti benzin i dizel agregati, a kasnije će biti dostupan i plug-in hibridni pogon. Svaki pogonski sklop će biti uparen sa osmostepenim automatskim menjačem.

Za sada jedini benzinski agregat koji je dostupan je V6 radne zapremine tri litara koji razvija 335 konjskih snaga i 450 Nm obrtnog momenta. Dizel agregati su trolitarski V6 koji se nudi u varijantama koje razvijaju 228 i 282 konjske snage, a kasnije će biti dostupan i četvorlitarski V8 koji razvija 471 konjsku snagu i 875 Nm obrtnog momenta.

Plug-in hibridni pogonski sklop će razvijati 362 konjske snage i sa samo jednim punjenjem će moći da pređe, samo na električnu energiju i do 58 kilometara.

Prodaja ovog modela će početi na leto u Evropi, a cena će uskoro biti poznata. Očekuje se da nova generacija ovog modela bude skuplja od trenutne.

Šta mislite o novoj generaciji modela Touareg? Pišite nam u komentarima.

[23.3.2018 16:06]

RSS
djuka
23.3.2018 17:03
7
4

moćan, lep,trajan dizajn... pogledajte tuarega r line iz 2011g.. i posle 7 godina izaziva pažnju..

Milija
23.3.2018 18:48
3
3

VW prave ozbiljne automobile, zamislite ovu masineriju i Renault Kadjar :)

arkadije
23.3.2018 20:03
4
6

care,ti si za politicara: trajan dizajn. bolje receno: carevo novo odelo,tj.ko primeti razliku,dobije novog tuarega.

Milan
23.3.2018 22:28
3
2

Ne znam cemu ruganje Renaultu, Koleos je vrlo ozbiljan auto, i verovatno duplo jeftiniji. Ovo je auto za one kojima je zao da Cayenne poteaju u blato a QEFFE7 suvise za put.

Bojan
23.3.2018 23:19
3
4

Razlika je ocigledna. Odlicno izgleda a verujem da je uzivo mnogo bolji kao i svi vw.

djuka
24.3.2018 10:37
4
3

@arkadije, evo ja primetim razliku,kako onog iz 2010,tako onog iz 2015 i sada ovog.. Onaj ko se razume taj se razume,a neko ne razlikuje golfa od tourana.

Zoca
24.3.2018 11:32
6
0

Licemerje je tvrditi da deli samo soferku sa kajenom,ili samo misle na delove koji se spolja vide.Pa cela grupacija je to sto jeste zahvaljujuci stednji na tome sto je sve modularno,.Jos uvek imam prvu generaciju u privatnom vlasnistvu cela vrata od kajena odgovaraju na njega ,elektro sklopovi ,tockovi ,pogon.....Lazete masno gospodo,pa gledali se da smaknete po par stoja evra po kolima na dok su drugi ,siromasniji proizvodjaci posteno radili pa zaglavili dizelgejt, a sad da se razmecete da za svaki auto na istoj MLB platformi budu razliciti delovi.Pa ovo je A4 karavan 4x4 slobodno cu reci.Ovo ce ici u Kini ,Evropska prodaja hiljadu dve godisnje,pa samo malo je q7 skuplji.

Zoca
24.3.2018 17:31
5
0

Prodavace se 1000(optimisticna procena) mesecno u Evropi ne godisnje ,ispravka, drzao sam kesu za povracanje dok sam komentarisao .Ovakve gluposti kad se izgovore cuj deli samo soferku.Ovo je verovatno poslednja generacija Touarega u EU, sto se tice USA vise se ni ne nudi.Zato se tako bezocno i laze.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: