Izgleda bolje nego ikad:

Predstavljen je novi Audi A6 Avant!

Ako postoji jedna stvar koju Audi dobro radi, pored Quattro sistema vožnje na svim točkovima, to su privlačna karavan vozila, poput potpuno novog modela A6 Avant.

Prateći stope redizajniranog modela A6 u sedan varijanti, predstavljen je i novi A6 Avant, koji, iako je fokus stavljen na njegovu praktičnost, spaja lepo i funkcionalno, pa nema formu klasičnog karavana.

Naime, on poseduje prednji deo sa novim LED farovima i masivnom maskom hladnjaka koja se prostire od haube pa gotovo do donjeg završetka branika, koji je prekopiran sa sedan verzije. Skuplje varijante Audija A6 Avant stižu sa HD Matrix LED farovima koji sadrže specifična dnevna LED svetla.

Zahvaljujući izrazito iskošenim zadnjim stubovima, automobil ima dinamičniji, agresivniji i elegantniji izgled u odnosu na svog prethodnika, a koeficijent otpora vazduha iznosi 0,27.

Enterijer je praktično isti kao kod sedan varijante modela A6. U najskupljim verzijama, na raspolaganju su čak 3 velika digitalna ekrana opremljena MMI navigacijom. Prvi ekran, veličine 12,3 inča, služi kao instrument tabla, dok se druga dva ( veličine 10,1 i 8,6 inča) nalaze jedan ispod drugog na centralnoj konzoli. Veći pripada infotejnemnt sistemu, a manji opslužuje klima uređaj i još neke funkcije u automobilu.

U odnosu na prethodnu generaciju, potpuno su nova i sedišta, koja imaju opcije grejanja, hlađenja i masaže, a obmotana su Valkona kožom. Lista doplatnih opcija je dugačka i pored ostalog obuhvata veliki panoramski krovni prozor, Bang & Olufsen premijum audio sistem sa 19 zvučnika, kao i sistem za poboljšanje kvaliteta vazduha u kabini, uključujući jonizator i osveživač mirisa koji se ubacuje kroz ventilaciju.

Naravno, jedna od najvećih prednosti modela Avant u odnosu na sedan verziju je svakako njegova praktičnost. Naime, Audi A6 Avant raspolaže prtljažnikom zapremine 565 litara. Korisni prostor povećava se obaranjem sedišta do maksimalnih 1.680 litara, a zadnja klupa je deljiva u odnosu 40:20:40. Kao standard tu su i šine na podu.

Audi je bio iznenađujuće tih kada je reč o performansama i specifikacijama, ali paleta motora bi trebalo da bude ista kao i kod sedana. Prema tome, možemo očekivati trolitarski TFSI V6 agregat koji razvija 332 konjske snage i 500 Nm obrntog momenta, kao i trolitarski TDI V6 agregat koji razvija 280 konjskih snaga i 620 Nm obrtnog momenta.

Naime, kompanija je potvrdila da će svi modeli imati „blago“ hibridni sistem sa alternatorom-starterom pokretanim remenom i litijum-jonskom baterijom. Ova tehnologija omogućava automobilu krstarenje sa ugašenim benzinskim ili dizel motorom. To takođe uključuje proširenu start/stop funkciju.

Među opcijama koje će biti na raspolaganju kupcima novog Audija A6 Avant je i sistem upravljanja na svim točkovima. To će, između ostalog, poboljšati manevarske sposobnosti vozila na malom prostoru, a Audi tvrdi da je na taj način krug okretanja automobila smanjen za 1 metar.

Kupcima je na raspolaganju više opcija sistema ogibljenja, od bazičnog, sa čeličnim oprugama, pa do najskupljeg, vazdušnog ogibljenja. Moguće je naručiti i opciono, sportski podešeno ogibljenje sa podesivim amortizerima.

Kao i model A8, i novi A6 Avant je opremljen elektronskim sistemima asistencije koji omogućavaju poluautonomnu vožnju. Tu su pet radara i senzora, pet kamera, dvanaest ultrasoničnih senzora i laserski skener. Tu je i sistem pomoći pri parkiranju, koji praktično sam uparkirava i isparkirava vozilo iz garaže.

Audi nije otkrio informacije kada će ovaj model biti pušten u prodaju, ali verovatno ćemo o njemu saznati još informacija u narednih nekoliko meseci.


[11.4.2018 17:44]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: