"Nedelja automobila" u Montereju:

Predstavljen je i Audi PB18 E-Tron koncept

U svetu u kome je svaki novi koncept električnog vozila opremljen sistemima autonomne vožnje, Audi je ljubiteljima automobilske industrije učinio uslugu i napravio je koncept automobil za one koji će i u budućnosti želeti da sami upravljaju svojim vozilom. Predstavljamo vam koncept Audi PB18 E-Tron!

Audi PB18 E-Tron koncpet je predstavljen na "Nedelji automobila" u Montereju, a reč je o električnom super automobilu koji je dizajniran isključivo za užitak u vožnji. Prema tome, naravno da nema ni tehnologiju polu-autonomne vožnje.

Novi konpcet model kompanije iz Ingloštata poseduje tri elektromotora, od kojih je jedan smešten napred i razvija 201 konjsku snagu, dok su druga dva elektromotora smeštena pozadi i razvijaju 604 konjskih snaga.

Tokom standardne vožnje ova tri elektromotora ukupno razvijaju 671 konjsku snagu i 830 Nm obrtnog momenta. Međutim, na kratke periode ova tri elektormotora mogu dostići i svoj vrhunac snage te razvijaju 764 "konja". Prema tome, ovaj kopncept od 0 do 100 km/h ubrzava za nešto više od dve sekunde.

Osim impresivne snage, Audi PB18 E-Tron je dizajniran i da bude izuzetno efikasan, odnosno, da nadoknađuje znatnu količinu energije dok se vozi jer su elektromotori isključivo odgovorni za usporavanje vozila pri niskim ili umerenim kočenja.

Postojanje elektromotora na prednjoj i zadnjoj osovini je omogućilo Audiju da ubaci "Torque Control Manager" sistem koji uz "Electronic Stabilization Control" aktivno raspoređuje snagu na sve točkove kako bi se omogućile najbolje moguće performanse.

Kada je reč o bateriji, njen kapacitet je 95 kilovat-sati što ovom konceptu omogućava da sa jednim punjenjem pređe i do 500 kilometara po WLTP ciklusu. Koncept je dizajniran za punjač od 800 volti što znači da je potrebno samo 15 minuta da se baterija napuni do maksimuma. Automobil podržava i "Audi Vireless Charging" pa baterija može da se puni kada je parkirana iznad podloge za punjenje koja se nalazi na podu.

S obzirom da je inspirisan Audijevim uspešnim trkačkim modelom R18 e-Tron Quatrro sa "Le Mana", koncpet ima sličan sistem vešanja koji kombinuje pritisne šipke na prednjoj osovini sa poteznicama sa zadnje strane. Napred i pozadi se nalaze adaptivni magnetni amortizeri.

Drugi zanimljiv element ovog koncepta je kabina, koja u zavisnosti od želje vozača može biti organizovana da ima mesta za dva putnika ili samo za jednog sa konfiguracijom sedišta u sredini.

Audi za sada nema planove da ovaj koncept pretvori u serijisku automobil.

[27.8.2018 12:56]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: