Detroit 2016:

Porsche 911 turbo i 911 turbo S uzdrmali Detroit

Na Severnoameričkom salonu automobila, Porsche je premijerno prikazao svoje osvežene šampione: 911 turbo i 911 turbo S.

U restilizovanom izdanju, ovi modeli stižu sa blago izmenjenim branicima i novim LED dnevnim svetlima, novim ručkama za otvaranje vrata, redizajniranim poklopcem motora, zadnjim svetlima i 20-inčnim točkovima od lake legure.

Ni u unutrašnjosti nema previše izmena i one se svode na novi upravljač sa obrtnim prekidačem za izbor režima vožnje, sa opcijama Normal, Sport, Sport Plus i predefinisanim personalizovanim modom. Audio sistem marke Bose dolazi kao standardna oprema, a tu je i unapređeni Porscheov PCM, sistem za integrisano upravljanje komunikacijama. Unapređeni standardni Sport Chrono Package donosi još jednu posebnu poslasticu za vozača: taster Sport Response, koji u periodu od 20 sekundi nakon pritiska privremeno dodatno pojačava performanse ionako moćne mašine, što je idealno u situacijama kada su nam potrebna trenutna i eksplozivna ubrzanja, na primer prilikom preticanja na nekom zavojitom planinskom putu.

Ova dva modela takođe su dobila i novi prekidač PSM Sport Mode. Njime je moguće pomeriti prag osetljivosti Porscheovog sistema za upravljanje stabilnošću vozila (PSM-a), tako da iskusan vozač može da se više nego ikada do sada (od kada je elektronika uopšte umešala prste) približi krajnjim granicama ovih vozila.

Ove Porscheove „projektile zemlja-zemlja“ pokreće poznati moćni 3,8-litarski biturbo šestocilindraš, sa 540 ks u verziji 911 turbo i 580 ks u još snažnijem 911 turbo S.

Porsche 911 turbo do 100 km/h stiže za okruglo tri sekunde, a nastavlja da ubrzava do maksimalne brzine od 320 km/h. 911 turbo S ubrzava od 0 do 100 km/h za 2,9 sekundi Twituj ovo!, dok maksimalna brzina iznosi vrtoglavih 330 km/h.

Početna cena za Porsche 911 turbo u Nemačkoj kreće od 174.669 evra. Priznajemo da nam ne pada na pamet mnogo lepših načina da se dvestotinak hiljada evra investira u čisto životno zadovoljstvo, od jednog crnog novog 911 turbo, nekoliko rezervnih guma i nešto goriva.
[12.1.2016 08:28]

RSS
pecagt
12.1.2016 08:36
5
3

uzdrmali nema sta,revolucija,evolucija, ne mogu da se nacudim novitetima i inovacijama.koje donose...

mk1
12.1.2016 16:30
2
2

To na kraju najvise treba za njega da bi se uzivalo par guma i goriva :) like :))

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: