Noviteti:

Porsche 911 turbo i 911 turbo S sada sa snagom i do 580 KS

Porsche je pred Severnoamerički salon automobila predstavio osvežene modele 911 turbo i 911 turbo S. Sa prepoznativim genima kultnog 911 turbo Twituj ovo!, redizajnirani modeli imaju nove „crte lica“ sa izmenjenim uvodnicima vazduha i novim dnevnim LED svetlima. Restilizovane su i ručke na vratima, zadnja svetla i točkovi od lake legure, „kalibra“ 20 inča, kao i poklopac motorskog prostora, dok je zadnji branik blago izmenjen.

U unutrašnjosti se igra na sigurno, sa proverenim stilom „turbo“ modela, koji ne važi samo za modele iz serije 911, već, u donekle radikalnijem izdanju, i za turbo i turbo S izdanja velike Panamere i SUV-a Cayenne. Nov je, međutim, sportski dizajniran upravljač sa rotirajućim prekidačem za odabir režima vožnje (Normal, Sport, Sport Plus) i individualnim podešavanjima. Unapređen je i PCM, Porscheov sistem upravljanja komunikacijama, i standardni Bose audio sistem.

Kod ova dva modela, kao deo standardne opreme dolazi i Porscheov Sport Chrono Package, koji obuhvata i novi taster za „sportski odziv“ (Sport Response), čija je namena, kao što mu i ime kaže, da „pripremi sve preduslove“ u sistemu motora i menjača za maksimalno brz odziv na dodavanje gasa i ostvarivanje optimalnog ubrzanja. Nakon što vozač pritiskom na taster Sport Response računarskim sistemima koji upravljaju radom motora i transmisije „najavi“ da bi do takvog ubrzanja moglo doći (na primer uoči preticanja), ovaj sistem održava pomenute „idealne preduslove“ tokom narednih dvadeset sekundi.

Kad se već govori o performansama, u ovim modelima postoji i novi prekidač pod nazivom PSM Sport Mode, pomoću kojeg vozač može da izabere da do krajnjih granica bezbednosti minimizuje upliv Porsche Stability Management sistema. Na taj način, vozač može da doživi i iskoristi performanse vozila bliže krajnjim limitima nego ikada ranije, otkada PSM postoji naravno.

Pogon oba modela zasniva se na šestocilindrašu radne zapremine 3,8 litara, koji je pojačan za oko 20 ks, pa je tako maksimalna snaga Porschea 911 turbo sada 540 ks, dok 911 turbo S dostiže 580 „vranih ždrebaca“.

Sa ovom motorizacijom, 911 turbo do „stotke“ stiže za ravno tri sekunde i razvija najveću brzinu oko 320 km/h. Sa 40 „konja“ više, turbo S je za jednu desetinku brži do 100 km/h, dakle ubrzava za 2,9 sekundi, a postiže 330 km/h.

Uprkos neprestanom povećavanju snage, Porsche je uspeo da kod oba modela umanji potrošnju goriva za simboličnih 0,6 litara na 100 km, a zasluge za to pripadaju revidiranom sistemu za upravljanje radom motora i unapređenom sistemu transmisije sa novim načinom selekcije „tačaka“ na kojima se vrši promena stepena prenosa.

Prodaja oba modela kreće u Nemačkoj, krajem januara, a početna cena za 911 turbo kreće od 174.669 evra.

[02.12.2015 18:12]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: