Brže od očekivanog:

Počela proizvodnja restilizovanog Porsche Macan!

Porsche neverovatnom brzinom hita ka napred. Nakon što je prošlog meseca u Šangaju predstavljen restilizovani Macan za 2019. godinu, juče je već počela njegova serijska proizvodnja u Lajpcigu u Nemačkoj.

Uprkos tome što je morao da modifikuje delove svog postrojenja kako bi proizvodnja osveženog SUV modela uopšte bila moguća, proizvodnja ovog modela će dostići broj od 420 primeraka dnevno već od sutra. Prema tome, proizvodnja restilizovanog modela Macan će vrlo brzo dostići proizvodnju prethodne verzije.

Razlog za to je visoka potražnja za ovim modelom, posebno na kineskom tržištu. Naime, više od 100.000 primeraka modela Macan, od ukupno 350.000 proizvedenih jedinica od kada je on lansiran na tržište je prodato upravo u Kini. Upravo zbog toga i ne predstavlja iznenađenje da će prvi model koji je proizveden otići klijentu iz Kine.

Najveća razlika u odnosu na prethodnu verziju, bar što se vizuelnog dela spoljašnjosti tiče, je na zadnjem delu automobila gde se sada nalaze tridimenzionalne LED linije (svetlosne jedinice) koje se prostiru celom širinom automobila, što smo imali prilike da vidimo i na drugim modelima iz game nemačkog proizvođača.

Kada je reč o prednjem delu, tu su restilizovani farovi sa LED tehnologijom u standardnom paketu opreme, a kao opcija je dostupan i "Dynamic Light System Plus". Ovaj model je od sada dostupan i u novim bojama, kao što su: Miami Blue, Mamba Green Metallic (na fotografijama), Dolomite Silver Metallic i Crayon.

Kada je reč o enterijeru, Porsche je redizajnirao konzolu, te je tu sada najnoviji infotejnment sistem sa HD ekranom osetljivim na dodir dijagonale 10,9 inča sa prilagodljivim korisničkim interfejsom. Centralni otovri za vazduh su sada pozicionirani ispod ekrana, dok novi volan poseduje takozvano "Sport Response" dugme.

Novi infotejnment sistem dolazi sa Connect Plus modulom, što znači da je automobil povezan sa internetom, što mu omogućava funckije kao što je glasovna kontrola i informacije o saobraćaju u realnom vremenu.

Porsche još uvek nike otkrio detalje o agregatima, a razlog za to su odlaganja sa WLTP testiranjem. Međutim, znamo da će uvodni model će i dalje posedovati četvorocilindarski agregat radne zapremine dva litara sa turbo punjačem, ali više neće biti dostupan stari V6 agregat radne zapremine 3,6 litara koji je zamenjen novim, modernijim V6 agregatima.

Očekuje se da srce Macan S i GTS modela čini trolitarski V6 agregat sa turbo punjačima, dok će Macan Turbo imati V6 agregat radne zapremine 2,9 litara kakav se nalazi i u modelu Cayenne S.

Dizel agregati se najverovatnije više neće prodavati.


[31.8.2018 12:13]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: