Pretpremijerno:

Peugeot 5008 (galerija)

Veći od prethodnika, novi model je prestruktuiran u kompletan SUV Twituj ovo!.

Ovaj potez Peugeota je sasvim logičan, s obziorom na globalnu eksploziju tržišta krosovera, a u isto vreme pad tržišta monovolumena. Iz toga razloga, i 5008, kao i pre njega 3008, iz multifunkcionalnog modela je transformisan u moderan krosover.

Sličnosti 3008 i 5008 su očigledne, do te mere da ih je teško razlikovati kada bi se izuzeo faktor veličine. U odnosu na prethodnika, novi 5008 je 11 centimetara duži i 11 centimetara širi, što je donelo i više kabinskog prostora, odnosno mesta za do sedam putnika.

Što se enterijera tiče, zadnja klupa, odnosno preciznije tri sedišta, su profitirala na 60 milimetara više prostora u pojasu kolena. Sedišta se mogu sklapati i iskositi. Što se tiče trećeg reda, sedišta ne samo što su sklopiva već se mogu i ukloniti kada postoji imperativ za prevoženje viška prtljaga.

Zapravo, iz Peugeota javljaju da verzija sa pet sedišta obezbeđuje najveći prtljažnik u klasi, od 1.065 litara. Ukoliko se položi naslon suvozačkog sedišta, mogu se prevoziti predmeti do 3,2 metra dužine.

Kokpit je futuristički, a reč je o drugoj generaciji i-Cokcpita, viđenog u novom 3008. On kombinuje 12,3-inčnu digitalnu instrumentaciju sa 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir, info-zabavnog sistema.

Kao i 3008, i veći „brat“ leži na istoj PSA EMP2 platformi, i biće dostupan sa četiri benzinska i šest dizel varijanti, u zavisnosti od tržišta. Paleta ide od 1,2-litarskog PureTech trocilindraša sa 130 ks, povezanog sa šestostepenim manuelnim menjačem. Ista jedinica može biti uparena i sa šestostepenom automatikom, koja je standardna na snažnijem 1,6-litarskom PureTech četvorocilindrašu sa 165 ks.

Što se dizela tiče, 1,6-litarski BlueHDI će biti dostupan u verzijama sa 100 ks (petostepeni manuelni menjač) i 120 ks (šestostepeni manuelni ili automatski menjač). Ovaj motor se mož naručiti i u superefikasnoj varijanti u kojoj emituje samo 105 g CO2 po kilometru. Veći, 2,0-litarski HDI isporučuje 150 ili 180 ks.

Videćemo ga na štandu marke u Parizu. Dakle, Škoda Kodiaq je dobila dostojnog rivala.



[07.9.2016 13:17]

RSS
HTC
07.9.2016 14:31
4
1

Dobro odradjen unutra...

moron
07.9.2016 16:38
2
4

Pošto su sada na 5008 zasekli volan sa GORNJE strane ( zbog primedbi vlasnika 308 mk2, 208 i 2008 da ne vide instrumet tablu ), da li napokon možemo svi da se složimo da postoji ergonomski problem na 308 mk2, 208 i 2008 ).
Ja kod tih vozila ne vidim cele instrumente i nema magije ( s apoložajem volana ili sedišta ) da mogu da ih vidim.
Idioti !!!

loeb-np
08.9.2016 00:41
2
1

i ko je sada iz Peugeota konkurent gr. scenicu i scenicu ako vise nisu 5008 i 3008???

zex
08.9.2016 01:56
1
5

nista bitno...

Sebastian
08.9.2016 14:36
0
4

...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: