Zvanične fotografije:

Peugeot 3008 (galerija)

Peugeot je skinuo veo sa druge generacije 3008, koja se predstavlja u formi kompaktnog krosovera.

Nakon obelodanjivanja tizera, 3008-ica je pred nama, i predstavlja značajno odstupanje u odnosu na model kojeg zamenjuje. Sada je reč o regularnom krosoveru iz C segmenta, koji leži na EMP2 platformi, koja je donela i „dijetu“ od 100 kilograma, uprkos tome što je novi model osam centimetara duži. Širina i visina su ostale iste, ali klirens sada iznosi 22 centimetra.

Stajling je predstavljen najpre oktobra 2014. na Salonu automobila u Parizu sa Quartz konceptom, a posledica dolazi u vidu dopadljivog krosovera, koji izgleda kudikamo bolje od prve generacije u formi monovolumena. Konkurencija, više nego oštra – Kia Sportage, Renault Kadjar, Seat Ateca, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, VW Tiguan itd.

Zahvajujući dodatnoj dužini, povećano je i međuosovinsko rastojanje za 62 milimetra, koje se zauzvrat isplaćuje prostorom u unutrašnjosti, koji odlikuje 24 milimetra više u visini kolena na zadnjoj klupi. Dodatno, pojas u visini lakata, napred i nazad, povećan je za 17, odnosno 4 milimetra. Drugačiji oblik vozila je generisao 36 milimetara više u pojasu glava, dok je zapremina prtljažnika porasla za gotovo 90 litara. To znači da novi kompaktni krosover može da ponudi čak 520 litara sa zadnjim sedištima na svom mestu i 1.580 litara kada su ona spuštena.

Najbolja stvar, što se enterijera tiče, je druga generacija i-Cockpita sa 12,3 inčnim, u potpunosti digitalnim i podesivim instrument klasterom, visoko postavljenim, sa pet režima izgleda, što se kontroliše preko dugmeta na upravljaču. Instrumenatacija je preglednija nego ranije, jer je volan postavljen za nijansu niže i ima ravnu gonju stranu.

Info-zabavni sistem dolazi u vidu osmoinčnog kapacitivnog ekrana osetljivog na dodir u vidu tableta, za koji Peugeot kaže da ima bolji odziv nego ranije. Po prvi put u jednom serijskom automobilu, francuski majstori dobrog zvuka, Focal, instalirali su dvanaestokanalno pojačalo. Ovaj visokokvalitetni audio sistem ima izlaznu snagu od 515 vati i isporučuje kristalno jasan zvuk.

Što se pogona tiče, u ponudi će biti čitava paleta benzinskih i dizel motora sa tri i četiri cilindra. Svi dolaze u turbo izdanju:
o 1.2L PureTech 130 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač) u standardnim i štedljivim verzijama;
o 1.2L PureTech 130 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 1.6L THP 165 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 1.6L BlueHDi 100 S&S BVM5;
o 1.6L BlueHDi 120 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač) u standardnim i štedljivim verzijama;
o 1.6L BlueHDi 120 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 2.0L BlueHDi 150 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač);
o 2.0L BlueHDi 180 S&S šestostepeni automatski menjač.

Novi model će se proizvoditi u Francuskoj u PSA fabric u Sošou, a javnu premijeru će imati početkom oktobra na Salonu automobila u Parizu. Istog meseca će započeti i prodaja.

[23.5.2016 14:59]

RSS
Enzo
23.5.2016 17:11
8
0

206 ce ostati nedostizni apeks lepote i proporcionalnosti Peugeota. U svakom slucaju, barem vise ne lici na kombi koji je unistio rubove provlaceci se kroz extremno uske sokake.

loeb-np
23.5.2016 19:07
1
3

pa zar 3008 nije u klasi sa scenicom sa cr picasom i 5008 sa gr. scenicom i npr sa gr. picasom? sto sad te tiguan te kadjar...

Bobo
24.5.2016 07:42
6
2

Kad je izasla prethodna generacija je bila nesto poput Senica rx4 ili jos bolje conquesta.MPV sa visim klirensom i elementima terenca-krosovera.Tako je Reno napravio sa Capturom koji je nasledio Modusa.Ovaj sada je cisti krosover i izgleda da pezo nece praviti MPV.Odlican je, unutrasnjost je perfektna, drugaciji od ostalih.Malo mi je zadnji kraj kutijast, previsoko su postavljena svetla, ali je lepo.Bravo za Pezo.

Dakar
24.5.2016 08:26
2
4

Meni je malo previse zdepast,deluje nezgrapno, nit je suv nit je minivan nego izmedju, Ta kombinacija je doduse super ispala kod Espace-a,ali ovde nekako ne prolazi - "preslab za boks,prejak za rokenrol"

Rikošet
24.5.2016 09:27
4
1

Enzo... dodao bi još 406-icu u limuzinskom i Coupe izdanju kao poslednje bezvremenski dizajnirane modele... Trenutna gama im je jednostavno očajna... Glavni krivac za Peugeotovu dizajnersku propast je Gilles Vidal šef dizajna od 2009. godine... Koliko je Laurens van den Acker preporodio Renault, toliko je ovaj Žile ukopao Peugeot...

serpico
24.5.2016 11:41
3
2

A to su nova vremena i novi trendovi ,peugeot nemoze kao recimo njemacki brendovi zadrzati taj kontinuitet u dizajnu pa stalno mjenja stilove!sto ja znam meni se svidja ali Renault mi je ipak za dva koplja bolji!

karadjole
24.5.2016 11:42
3
5

A samo su povecali 2008 -cu za jedan broj!

Enzo
24.5.2016 15:53
4
1

406 Coupe je zbilja bio fantastican... I odlicno je trpeo razne aftermarket branike i dodatke, a da ne gubi eleganciju.

Mene uporno cude oni ravni rubovi blatobrana. Svi automobili prave izbacene, da pokazu neku snagu, ili ih razvuku malo za eleganciju, a Peugeot, hm... Spljeskacemo ih! Niko pre nas nikada nije, ali to ce biti pogodak.

Ili na 2008, ona lajsna iznad zadnjeg prozora, bez konteksta. Ta lajsna izgleda kao da je samuraj zaboravio mac, narocito na crnim modelima.

Ljudi vole da vide poznate oblike i forme. Ako stavite 10 cudnih stvari - nece da valja.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: