Istorijski dan automobilske industrije:

Opel od danas zvanično u PSA

Zaista istorijski dan!

Veliki postaju još veći. Opel i PSA od danas i zvanično zajedno Twituj ovo!

U nastavku Vam prenosimo originalni tekst saopštenja za medije iz Opela povodom sjedinjenja sa PSA grupacijom.

Poštovane kolege,

1. avgust 2017. je istorijski i emotivan dan za Opel i Vauxhall. Prodaja Opel Automobile GmbH, sa svojim markama Opel i Vauxhall od strane General Motors-a grupi PSA je završena. Obe marke su sada deo francuske PSA grupe i taj dogovor odmah stupa na snagu.

Otvaramo novo poglavlje naše istorije i postajemo deo Groupe PSA posle 88 godina sa General Motors-om. Nastavićemo naš put proizvodeći nemačku tehnologiju koja je dostupna svima.

Integracija Opel/Vauxhall-a će dati Groupe PSA tržišni udeo od oko 17 procenata u Evropi, čineći ga drugim najvećim proizvođačem automobila na kontinentu.

Naše marke će ostati nezavisne. Sa svojim nemačkim i britanskim korenima, Opel i Vauxhall su perfektan dodatak PSA-ovom portfolio koji se sastoji od Peugeot-a, Citroën-a i DS automobila. Kao deo Groupe PSA jačaćemo snagu naših brendova još više.

Saopštenje: Opel
[01.8.2017 09:01]

RSS
LAcity®
01.8.2017 09:32
10
8

Neka vam je sa srećom.
A sada malo unutrašnjeg monologa:
1. Opel neće biti prepakovani Pežo, a ni Citroen. Jer ni Volvo u rukama Kineza nije postao Kinez, radi se samo o vlasniku čiji je kapital uložen.
2. Motori HDI su dobrodošli Opelu, iako kruže priče kraj za dizel, tržište diktira potražnjom za dizelima veliki procenat... a Opel je uvek koristio dizele by ISUZU or Fiat mjt.
3. Pežo i Citroen su najavili preokret i revoluciju sa kineskim DongFengom što se autonomije baterija tiče, ali neka prosto podele sa Opelom sa modela Ampera tehnologiju, čisto za početak.
4. Opel sam omrzo zbog cena, ne razumem tu politiku gde Korsa košta koliko Oktavija ili Hyundai i30, Focus.
5. Opel je kako tvrde nemački mediji podigao lestvicu i zadao domaći zadatak konkurenciji što se preciznosti karoserije tiče, doveli su preciznost savijanja limova do granice fizike i mehanike. Tu Pežo i Citroen mogu da nauče kako da još više doteraju spojeve.
6. U sebi se takodje pitam da li PSA grupa može da se izbori sa HYUND-KIA navalom? Tradicija 2 veka duga vs Korejska disciplina.
7. PSA je najavila da će Pežo preći u premijum vode, dok će iskustvo iz DS ogranka dobiti ekskluzivnu seriju ograničenu brojem komada... tu bi Citroen ostao mejnstrim neka srenja klasa poput Forda i Škode.
8. Nešto mi smeta kod gospodina Gosn-a, guranje u premijum, sabotaža bivšeg Reno rformatora ili šta? Opel je propao jer je svakom generacijom postajao sve skuplji, a Gosn bi sad to da ponovi sa Pežoom. Jel njega Reno poslao u PSA da napravi haos?
9. Nadam se da ću ovim gore napisanim i one koji su totalno ravnodušni naterati na razmišljanje.
10. Sve najbolje PA-Opel grupi želim

boki
01.8.2017 12:02
6
5

Da li neko zna je li PSA bio na tapetu zbog svojih dizel HDI motora? Meni se cini da nije.
P.S. Zeljno cekam novi 508 i nadam se da ce zadrzati cenu postojeceg modela.

Rajketa
01.8.2017 18:21
10
0

Dejan postao pravi analiticar. Pravi famu gde je nema, pravi sumnju i neizvesnost koja intrigira i nervira. Ima istine, Karlos Gosn je radio za Reno, sad je u Pezou. A i za Opel si pogodio , podigli cene a platforme stare. Navijam za PSA

meganed97
01.8.2017 19:32
1
2

@boki
http://www.largus.fr/actualite-automobile/dieselgate-psa-vise-a-son-tour-par-une-enquete-8501409.html

Moraju svi na tapet. VauWau ne sme biti crna ovca. ;-)

Mistral
01.8.2017 20:51
5
2

LAcity
Deki svaka cast za komentar!

LAcity®
02.8.2017 11:14
3
2

@ Rajketa
Pa smej se ti, ali predvideo sam propast Opela, da će Merc postati No1 , da će Toyota zbog dizajna (a u kvalitet ne treba sumnjati) pasti ispod manjih proizvođača, da će BMW pokleknuti zbog izmišljanja kvazi klasa, međuklasa i ubrzane produkcije. Jedino nisam predvideo da će Toyotu da pregazi Reno-Nissan.
Još mogu da kažem i da sam vidovit.
@ Mistral
Pošalji mi zahtev na FB! Ako pratiš moje komentare, znaš odakle sam, iste ostavljam na FB stranici vrelih guma

Lektor
02.8.2017 21:29
3
0

Dejane, Ghosn nekada nije i verovatno nece raditi za PSA a na osobu koju si mislio je Carlos Tavares, nekadasnji mislim CFO Renault-Nissana a sada CEO PSA.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: