Promocije:

Opel Combo Life

Ako tražite konvencionalu alternativu u Cactus stilu hiper dizajniranom Citroenu Berlingo, onda je to Opel Combo Life. To je možda najsnažniji utisak koji je ekipa “Vrelih guma” ponela sa prezentacije pete generacije ovog porodičnog i poslovnog trasportera, održane u Riselshajumu.

Koliko u društvu pomentog Berlinga i Peugeot-ovog Riftera, Combo uspeva da bude autentičan, govori i podatak o platformi na kojoj je nastao.

Naime EMP2 platforma koji je PSA grupacija razvila, podržava četiri širine osovine, pet različtih međuosovinskih rastojanja, dve arhitekture kokpita, dve različite arhitekture zadnje osovine kao i šest modula zadnjeg dela vozila.

Ovo poslednje podrazumeva slobodu kreiranja različitih dužina vozila, konfiguracije sa pet ili sedam sedišta uključuju i zadnju klupu iz jednog dela ili odvojena sedišta.

Nema sumnje da će svaki od članova PSA porodice imati mogućnost da zahvljujući ovoj platformi zadrži individulanost u okviru grupacije.

Proizvođač iz Riselshajma, prezentaciju je osmislio kao prikaz evolucije od prvih karavan karoserijkih formi iz pedesetih do danas. Stoga pre obraćanja product menadžera, svi novinari prolaze istorijsku indoktrinaciju u fabričkom muzeju “Classic Garage”.

Sistemi za asistenciju u vožnji usmereni su na porodičnog korisnika. Pomenimo kameru za vožnju unazad sa ptičijom perspektivom i prikazom od 180 stepeni. Head up display dodaje malo premijum tehnologija, a naročito je interesantan “Flank guard”. Reč je o zvučnom i video upozorenju kada pri oštrom skretanju postoji opasnost da ce ogrebe bočna strana vozila.

Iako je arhitektura enterijera u velikoj meri uniformna, 28 kabinskih pregrada za odlaganje, koliko god da su korisne, toliko su i problem ako zaboravite u kojoj ste od njih odložili neku preko potrebnu sitnicu. Čak tri sedišta imaju mogučnost isofiks instalacije dečijeg sedišta.

Opel mnogo ne haje popularnu hajku na dizel i samouverneo Combo nudi sa 1.5 litraskim trubo dizel motorom od 1.5 litara u varijantma sa 102 i 130 ks.

Turbo benzinac zapremine 1,2 litara sa direktnim ubrizgavanjem dostupan je sa izlaznom snagom od 110 "konja". Uz standardni manuelni šestostepeni menjač, premijeru su segmnetnu ostvruje osmostepeni automatik. Svi motori podležu “Euro 6 Temp” standardu emisije štetnih gasova.

S obzirom da na duge staze, 1,2 litarki benzinac ima potencijal da se pokaže kao mudriji izbor najveću kilometražu prevalili smo uprvo u njemu. Izvanredna zvučna izolacija, skoro pa limuzinsko ogibljenje i odlična elastičnost motora, osnovni su utisci.

Ipak ne trena ni zaboraviti komercijalnu verziju, jednostvno nazvanu Combo koja ima nosivost 1000 kg uz mogućnost smeštaja dve Euro palete. Tu je i “Wok Site set up”, koji podrazuma viši klirens, prednje anti rol barove, veći obim točkova i “IntelliGrip” adaptivnu kontrolu trakcije.

Bez obzira za koju se namenu koristi, Combo definitivno opravdava marketinške slogane “Najbolji prijatelj porodice” i “Novi tehno revolucionar”.

Iz Russelsheima za “Vrele gume”:
Stefan Stojković i Miroslav Šosberger

[08.9.2018 21:52]

RSS
Don
10.9.2018 02:10
7
2

Dobro si tipotegao za bezvezno auto koje uopće nije novitet.
Sjedio sam u njemu i Citroen je bolji,original je original. Btw, cujem da je Ford u teškim problemima, gori od Fiata . Restrikcija, nema modela (b Max, c Max, mondeo i još poneki - nema novih modela). Iako sam vidio novog fokusa sa automatskim mjenjačem koji je u obliku točkica kao na berlingu kojeg je Peki furao.
Btw, kakva vam je ovo stranica?vec dva tjedna ne da se gledat, nema vijesti, slabo ažuriranje. Niste nikad bili gori, a Septembar. Nije valjda da se svi. Na more otišli u podsezoni ??
Jel se Peki vratio?? Ništa ne pise , pa sam se zabrinuo

posmatraÄŤ
11.9.2018 11:14
2
0

Uh, bas je originalan. Dobar im je ovaj TV napred. Da je malo veci, mogli su i da izbace prednje staklo, i dodatno ustede. Koji paket kanala ide uz njega?

posmatraÄŤ
11.9.2018 11:16
1
0

Uh, bas je originalan. Dobar im je ovaj TV napred. Da je malo veci, mogli su i da izbace prednje staklo, i dodatno ustede. Koji paket kanala ide uz njega?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: