Zvanična najava:

Opel Astra 2016.

Opel i segment kompaktnih automobila idu jedno uz drugo kao "nokat i meso". Ova priča je započela sa Kadettom 1936 godine., i traje neprekidno sve do Astre 2016. koja predstavlja jedanaestu generaciju Opelovog modela u C segmentu.

Do sada, 24 miliona Kadetta i Astri je napustilo Opelove fabrike.

Nova generacija Astre je bazirana na potpuno novoj arhitekturi male mase, koja će biti pogonjena isključivo novom generacijom agregata, a ponudiće komponente i sisteme poznate iz viših segmenata automobila.

„Kura mršavljenja“ je učinila da je Astra više atletska nego ikada ranije. Kratko rečeno, nova Astra kombinuje efikasnost sa elegancijom i redefinisaće segment kompaktnih automobila kada su u pitanju inovacije koje poseduje. Opel Astra će svetsku premijeru proslaviti na Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu ove jeseni, od 17. do 27. septembra.

Ispod haube nove Astre smešteni su i novi i već dobro poznati motori u rasponu snaga od 70kW/95 KS do 147 kw/200 KS.

[02.6.2015 04:20]

RSS
hiroshima
02.6.2015 07:10
9
3

lici na alfu. lep autic.

serpico
02.6.2015 09:24
6
0

Dali su to zvanicne fotke ili jos uvek renderi?

karadjole
02.6.2015 09:37
8
0

Nije lose uopste,mada je cijeli dizajn automobila vise globalan ali to ni ne cudi jer se Astra prodaje pod vise brendova kao jedan auto ,poznata politika GM multibrandinga!Odlican je kokpit mada je ovaj u top opremi naravno sto se vidi,Mislim da ovo nije redizajn kao na primeru Corse jer mada je astra zadrzala prepoznatljiv oblik predhodne generacije ipak je modernija i fluidnija!Vrlo lep auto ,bravo Opel!

Laserb
02.6.2015 10:13
6
4

Fino podešavanje prethodnog dizajna. Sada deluje potpunije. Definisanije. Ali volan sa 32 dugmeta???
Inače nije samo redizajn kao kod Korse. Ovde je nova platforma, kraća, ali nudi veći kofor za putnike na zadnjoj klupi. A to je i bila najveća boljka Astre J.
E sad da vidimo šta kažu za ovaj mat crni prefarbani C stub, meni deluje jeftino i bljak.
Ima dosta elemenata sa DS linije, a ima tu i Hyundai detalja. Izduvi za klimu su poput onih iz Citroena C3, pokradeni još u Korsi, a sada i ovde.
Cena ostaje problem, vredi li Astra 16.300€ ?
S obzirom da Golf i Civic koštaju ispod 15.000€. Opel propada, svake godine beleži sve veće gubitke, da li je nekonkurentna cena problem? JESTE, a ne njihov izgovor da Opelu smeta Chevrolet. To su bajke i samo će dzabe ugasiti Chevrolet u Evropi. Prava istina je da Opel mnogo košta

Suburban
02.6.2015 13:47
8
0

Ne, po stoti put pojedincima, nije jaci redizajn kao sa Korsom, vec potpuno novi automobil na novoj D2XX platformi. Ustede u masi su prilicne od 120kg do 200kg. I svi motori su novi, turbo sa direktnim ubrizgavanjem od 1.0 do 1.6. Kasnije u toku sledece godine stize karavan, a zatim i limuzina i GTC jer su te dve verzije aktuelne stigle par godina nakon one sa 5-vrata. Dodatak ce biti i menjac sa dva kvacila i 7 brzina, kao i jace verzije u GSi i OPC varijantama sa 2.0 turbo motorom, i dizel 2.0 sportska GSi varijanta.

Sto se tice dizajna oni koji nisu upuceni, C-stub je po ugledu na koncept Opel GTE Flextrime iz 2010. godine.

P.S. Ovo su zvanicne slike.

HTC
02.6.2015 13:50
7
0

Prelepa stvarno!!!

Vaske
02.6.2015 15:00
4
0

Prazan prozor, ponovite komentar.

Redakcija

Leon
02.6.2015 17:18
2
3

I Astra J je još uvek konkurentna itekako. Ova je evolucija u svakom smislu. Jedino me brinu malo ti motori. Da li će biti zadržan neki atmo benzinac?

Suburban
02.6.2015 19:09
5
1

@Dejan L
Jel si ti to poredio cenu Astre u Nemackoj, i cenu Golfa i Civica u Srbiji?
Astra je u svim zemljama dobro cenovno pozicionirana, a to sto neki uvoznici prave cene kako bi imali vece marze to je druga stvar. I ne nije istina da Opel belezi sve vece gubitke, poslednje tri godine belezi sve manje gubitke a ocekuju da ce ove godine biti na pozitivnoj nuli, cemu u prilog idu dobra prodaja novih modela kao i dva nova modela na trizste ove godine.

karadjole
02.6.2015 20:29
4
3

Ajde Laserb majke ti nedipr!!!!Stalno imas neke primjedbe ,ovo je veoma lijep automobil,sada krcat tehnikom,modernim motorima,manjoj masi,novoj platformi i svakako su me dojmila nova Led farovi gdje je Opel lider u kompaktnoj klasi!Auto me cak podsjeca dosta na alfu i lanciu sto nije slucaj za "njemacke"brendove!Jos jedanput veoma moderan i lijep auto kao i super unutrasnjost sa i u europi sada dostupnim Onstar sistemom kod Opela!!!!

Audifan
02.6.2015 20:38
5
2

Dejane idi u salon pa kupi neki Opel ,videces da nekosta toliko (9-15% popusta).....Naprotiv ,cena-dobijeno-kvalitet uvek su bili na strani opela. A taj golf za 15000 to nevredi komentarisati,to ni nije golf.No slazem se sa tobom Nema boljeg auta od Megana u klasi HAHAHA.
Ima previse dugmica? Nebrini daju uputstvo za upotrebu Haha

don
02.6.2015 23:22
2
2

Dobar napredak za Opel, al nedovoljan da bude iole ozbiljan igrac, il se pak varam?
No,poznavajuci medijsku masineriju(primjera radi, najtezi nedostatak odlazeceg modela prezentirali su ovako :" Astra je, kako osnovna, tako i karavanska, najmasivnija u klasi te testni model ima 1550 kg - 130 više od usporedivog Golfa Variant. To pogoršava ubrzanja i karavan čini tromijim, za koji decilitar povećava potrošnju, ali pruža ugodan osjećaj velike mase pod nogama, prigušuje vibracije i povećava udobnost. Svakako, i pasivnu sigurnost. Sve to doprinosi solidnosti te dojmu visoke kvalitete izvedbe. Nekima će to smetati, ali mnogi će kazati – to je ono pravo..")ne sumnjam da ce imati dobre prodajne rezultate u banana republikama, jer je rijec o Njemackoj privredi,o tvornici koja je u banani,a to treba izvuc iz kolapsa, pa ce novinarcici naostrit svoja pera i udarit po tamburi!

I vec su poceli, pogledajmo : "Štedljivost je u fokusu, što osim 200 kg manjom masom, dokazuje i koeficijentom otpora zraka od 0,30 te paletom osvježenih motora,"

Nema dakle, vise "ugodan osjećaj velike mase pod nogama, prigušuje vibracije i povećava udobnost. Svakako, i pasivnu sigurnost" sad je "stedljivost" istaknuta...a raja guta li ga, guta. Novinarcic pisu afirmativno uz poneki dislajk, da ipak ne bude preocito, lova od sponzora kaplje, a fanovi pisu o "nikad realnijem testu". Na primjeru auto novinara vidi se najbolje ona narodna, i vuk sit i ovce na broju.

Sad o autu: Da se primijeti da su vanjstinu odradili profesionalnije, u stilu AR, prednji farovi dizajnirani od susjeda iz Hjundaia, ipak kako -tako uklopljeni u privlacnu cjelinu. Ostaje da se vidi da li ima mjesta u visinu na zadnjim sjedalima za ljude vise od 175cm i da li je preglednost idalje kao da gledate iz Enver Hodzinog bunkera.
Unutrasnjost je posteno promijenjena, osim volana, cije horizontalne precke su nepotrebno sa donje strane zakosene, sto dizajn istog cini ogavnim, te osim fontova brzinomjera i obrtomjera, idalje je imbecilan kao na prethodnom modelu. Idiotizam hrpe dugmadi na centralnoj konzoli, ovdje nisu ponovili.
Sad kad smo sa novim modelom po automatizmu izgubili "ugodan osjećaj velike mase pod nogama, prigušenje vibracija i povecanje udobnosti i pasivne sigurnosti te solidnosti kao i dojam visoke kvalitete izvedbe", ostaje da se vidi da li smo ista dobili,osim kako Dejan rece, velike cijene, koja ce, ne sumnjam, biti ubrzo korigirana uz obilate akcije.
Nadam se da je Opel ovaj put napravio ak nista, a ono solidan automobil za prosjecnog kupca.

Laserb
03.6.2015 00:21
2
4

Te cene koje Opel reklamira, su za opremu koju nemaju na stanju, te akcije i te šarene laže su netačne.
Prava cena je celih 16.300€ za Astru U SRBIJI

brankons
03.6.2015 08:45
3
0

Zvanične fotografije? A ja pre par dana kupio jedan naš renomirani časopis u kojem se hvale da su ga vozili "maskiranog"...

DuleBB
03.6.2015 09:16
0
4

Sa zadnje strane prekopirana Alfa Djulijeta.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: