Zvanično:

Novi Volvo S60 bez dizel agregata!

Prošle godine, izvršni direktor kompanije Volvo, Hakan Samjuelson, je izjavio da švedski proizvođač automobila više neće razvijati dizel agregate, a sada će, po svemu sudeći, početi sa njihovom eliminacijom iz svoje game.

Naime, Hakan Samjuelson je otkrio da nova generacija modela Volvo S60 neće imati dizel agregat. Ovaj automobil će zvanično biti predstavljen u Južnoj Karolini ovog leta, a proizvodiće se u novom postrojenju u Ridžvilu.

Odlukla da novi S60 ostane bez dizel agregata je velika promena, i po svemu sudeći, najava kompanije da će budući automobili sa logoom Volvo imati električne pogonske sklopove. Predstavnici kompanije su takođe naveli da žele da do 2025. godine, polovinu ukupne prodaje njihovog brenda čini vozila sa nekom formom elektrifikacije.

Ako je verovati Samjuelsonu, odluka da se odbace dizel agregati nije doneta zbog toga što oni emituju veću količinu štetnih gasova u atmosferu. „Ne kažemo da su dizel motori prljaviji, ali ih je komplikovanije i skuplje konstruisati“, naveo je on.

Dodao je i da će novi standardi o emisiji štetnih gasova činiti da proizvođačima bude sve teže da konstruišu dizel agregate koji bi ih ispunjavali. To će zauzvrat dovesti do njihovog poskupljenja i biće potrebno više vremena da bi se oni konstruisali.

Samjuelson nije u potpunosti „blatio“ dizel agregate, budući da je naveo da je njihova jedina prednost manja potrošnja goriva od benzinskih agregata. Međutim, naveo je i da tehnologija „blago“ hibridnog pogosnkog sklopa može učiniti benzinske agregate mnogo efikasnijim i ekonomičnijim.

Volvo će i dalje prodavati modele sa dizel agregatima, ali nedostatak istih na novoj generaciji modela S60 je jasan znak onoga što sledi. Na kraju će švedski proizvođač u potpunosti odustati od dizel agregata, ali još uvek nema naznaka kada bi se to i zvanično moglo dogoditi.

Sada kada znamo da novi S60 neće imati dizel agregate, izgleda da će se prodavati samo sa benzinskim agregatima koji će biti preuzeti sa modela V60.

Očekuje se dvolitarski T6 koji razvija 306 konjskih snaga i 400 Nm obrtnog momenta. A postoji šansa i da vidimo uvodni model T5 kao i dve plug-in hibridne verzije koje će razvijati 336 i 385 konjskih snaga.


[16.5.2018 12:20]

RSS
don
16.5.2018 12:39
1
1

Imaju li oni svoje dizele uopce, ili su kupovali licence? Onaj jedan stari su imali, ali mislim da ga je vrijeme pregazilo, docim su neki dolazili od francuza...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: