Frankfurt 2017:

Novi Volkswagen Polo GTi

Do stotke stiže za 6,7 sekundi, a verzija sa ručnim menjačem stiže 2018. godine.

Ovo je stvarno dobra nedelja za sportske super mini automobile. Nakon predstavljanja modela Toyota Yaris GRMN i Suzuki Swift Sport, stigao je red i na novi VW Polo GTI. Naime, nakon predstavljanja modela up! GTI, Polo više nije najmanji i najjeftiniji GTI model kompanije VW. Međutim, ako je za utehu, on je daleko lepši od gore pomenutog modela. Novi VW Polo GTI će morati da se nosi sa konkurencijom u vidu modela kao što su Ford Fiesta ST i Peugeot 208 GTi.

Kako bi bili sigurni da će ostati konkurentan na tržištu, inžinjeri kompanije VW su ga darovali dvolitarskim benzinskim motorom sa turbo punjačima koji proizvodi solidnih 200 konjskih snaga, što je za osam konjskih snaga više nego što je imao njegov prethodnik koji je imao TSI motor zapremine 1,8 litara. Sa obrtnim momentum od 320 Nm Polo GTI je postao zabavan mali automobil, iako nismo sigurni da li je termin mali odgovarajući, s obzirom da su mu dimenzije približne modelu Golf IV.

Na Sajmu automobila u Frankfurtu kompanija VW je odlučila da otkrije detalje o performansama ovog automobila. Na početku će biti dostupna samo verzija koja ima šestostepeni automatski menjač sa duplim kvačilom koja mu omogućuje da do stotke ubrzava za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 237 km/h. Oni koji preferiraju tradicionalniji ručni menjač će morati da budu strpljivi do sledeće godine kada će biti predstavljena šestostepeni ručni menjač. Kompanija VW sa zadovoljstvom podseća da je Polo GTI jedini model u svojoj klasi koji dolazi sa sportskim vešanjem u standardnom paketu, te je ovaj model niži za 15 milimetara.

Naime, GTI verzija poseduje sve komponente koje su dostupne in a standardnom modelu, kao što su: LED farovi, digitalna instrument tabla i najnoviji infotejment sistem preuzet sa većeg Golfa. GTI verzija obuhvata i nešto agresivniji izgled karoserije, felne od 17 inča i još nekih sitnica.

Što se manjeg modela up! GTi tiče, on će se naći u prodaji od 2018. godine i imaće 115 konjskih snaga i 230 Nm obrtnog momenta koje će proizvoditi mali trocilindrični TSI agregat zapremine jednog litra.
[13.9.2017 17:35]

RSS
loeb-np
14.9.2017 23:51
1
1

kako moze da bude konkurent pezou gti i fiestu st kad su oba pomenuta 1.6 turbo a polo je 2.0 turbo

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: