Ekskluzivno:

Novi Hyundai Tucson - vožnja

Novi Hyundai Tucson je prošao ispit na stazi sa pozitivnom ocenom. I pored povišenog klirensa deluje ubedljivo i sigurno. Naginjanje karoserije se oseti, ali manje od proseka u segmentu. Ono što definitivno imponuje je sigurno i odlučno kočenje.

Novi Tucson će, što se terenske vožnje tiče zadovoljiti ogromnu većinu vozača.

Na autoputu deluje poput kvalitetnog putničkog automobila, a na ovom planu je novajlija svetlosne godine ispred svog prethodnika istog imena. Treba pohvaliti i odličnu ergonomiju.

Očekujemo ovaj model uskoro i na našem testu.
[23.9.2015 18:38]

RSS
don
23.9.2015 19:57
14
2

Ovo mi se nekako cini, kao prvi hjundai koji je bolji od sestrinskog kia modela (dizajn,kvalitet,imidz). Cestitke hjundaiju na ovom modelu.

salers
23.9.2015 20:36
3
3

Lep auto. Od nazad mi lici na nov dzip čiroki.

nn
23.9.2015 22:00
3
4

Koreanci napreduju u dobrom pravcu,ali jos uvek kasne!

Milan 1
23.9.2015 23:41
6
0

Fotografije su nekako izduzene?

Hans
24.9.2015 00:18
7
0

Fantasticno dizajniran automobil. Sigurno bi mi bio u top tri opcije, da sutra uzimam auto iz ove klase.

Bobo
24.9.2015 09:43
11
1

Meni se Kie uopste ne dopadaju, izgledaju mi prilicno kineski, bez obzira sti je Srajer u pitanju.Iako su mala stakla trend, preteruju sa njima.Hjundai je mozda manje originalan, ali mi je nekako klasicniji, skladniji a opet moderan(sa izuzetkom ix35 da se ne uvrede vlasnici, meni je nesto najruznije sto je autoindustrija napravila u protekloj deceniji, ali o ukusima ne vredi...).I 30 mi je dobar, a ovaj Tucson odlican.Dobar, kvalitetan(bar deluje tako), a lep i elegantan.Ovaj put cista destka za Hyundai.

otac Makarije
24.9.2015 12:59
9
2

Ako je dizajn presudan za izbor vozila, kažem da je ovo najbolji Hyundai.
Kao zla i sitna duša, rekao bih da je motorizacija delom „slabo potentna“ (1,7 dizel ima tužno ubrzanje, ako se ubrzanjem može nazvati), delom neelastična (1,6 GDI je neelastičan i u ceed-u), a postoji i čudna kombinatorika motora, menjača i pogona ( 1,6 turbo samo uz 4WD, dok 2.0 CRDI AT samo sa praistorijskim AT-om i „emisijom“ kao da je Boing 747), u 2.0 dizel ide motornog ulja kao da je kamion „KAMAZ“ ( mislim, skoro 8 litara ) ...
Do sutra bih mogao da ga „pljujem“, usta mi se sporo suše, bar kada je Hyundai u pitanju ...
Što se tiče same ove SUV „klase“, vozio sam 12 godina Vitaru. I kada kroz „zakon velikih brojeva“ provučem uvećane troškove „posodovanja“, vezane za nenormalnu potrošnju goriva, uvećane troškove održavanja ( treba redovno „nahraniti“ uljem dva diferencijala, reduktor i menjač) ili opravke ( ima više kardanskih krsteva i teleskopa nego baba zuba u ustima ) i sve to u kombinaciji sa lošijim voznim osobinama i jadnim perfomansama, a posebno imajući u vidu da nisam imao realnu potrebu ni za klirensom, ni za 4WD (ne živim na Crnom vrhu ili slično, a jedno ili dva skijanja godišnje svakako nije opravdanje da imam „đip“, a i posle toga i bez "đipa" idem gde hoću na "sankanje"), mogu danas da kažem da sam bio budala neopevana što sam (tako dugo) vozio „SUV“ ... Bem ti „SUV“. Tj. budalu.

don
24.9.2015 14:44
3
1

babo, genijalan komentar. Otkad ja govorim da ne valja vozit ove autobuse...al je dobro da si dosao sebi, pa makar i nakon 12 god.
No za one koji nisu, a pitanje dal hoce doci...e, za takve ovo je odlican odabir, jos kad dodje povoljna cijena.Neopjevana budala hahaha,jaoo babo, legendo!Bas mi pored moje muke nasmijao :)))))

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: