Pretpremijerno:

Novi Hyundai i30 (galerija)

Još jedan model je predstavljen medijima pred premijeru u Parizu, a reč je o Hyundaiju i30.

Nova, treća generacija i30 stupa na scenu Twituj ovo!. Karakteriše je novi izgled, koji dokazuje da korejska marka, što se dizajna tiče, „puca“ na prestižnije segmente. Peter Šrejer, čovek koji stoji iza revitalizacije Kije, sada nadgleda dizajn Hyundaija, a rezultati su vidljivi.

Tu je nova, takozvana „kaskadna“ maska hladnjaka, koja će biti korporativno rešnje, od malog i10 pa do Santa Fea u budućnosti. Automobil je razvijen u Evropi i leži na potpuno revidiranoj verziji postojeće arhitekture. Što se ogibljenja tiče, MacPherson je napred a multi-link pozadi, i to kao standard. Hyundai navodi da su amortizeri „naklonjeni performansaama“, kao i da je novi i30 agilniji sa boljim odzivom na upravljaču. Upravljanje je učinjeno preciznijim, dinamičnijim i direktnijim za 10 odsto, a pojačane su i kočnice.

Karoserija je napravljena 53 odsto od naprednog čelika visokog stepena čvrstine, koji je i sam proizvod Hyundaija, tako da je upotreba ovog modernog materijala udvostručena u odnosu na prošli model. Rezultat je i „dijeta“ od 28 kilograma, dok je torziona krutost povećana za 22 odsto.

Novi i30 je dugačak 4340 milimetara, širok je izdašnih 1795 milimetara, a visok je 1445 milimetara, uz međuosovinsko rastojanje od 2650 milimetara. To znači da je neznatno duži i širi od aktuelnog modela, ali u isto vreme i niži, dok je međuosovinsko rastojanje ostalo isto. Masa vozila iznosi 1316 kilograma u najlakšoj formi, što je neznatno više od trenutnog modela (1306 kilograma), ali je količina opreme veća.

Hyundai nudi novi i30 sa tri benzinska i jednim dizel motorom od samog lansiranja, uključujući i novu 1,4-litarsku turbo jedinicu sa 140 ks. Takođe, tu je osnovni benzinac od 100 ks, zapremine 1,4 litre i 1,0-litarska trocilindarska jedinica sa 120 ks.

Boje dizela brani 1,6-litarski turbo sa 95, 110 i 133 ks. Emisija CO2 je spuštena na najniži nivo od 89 g/km. Što se menjača tiče, tu su standardni šestostepeni manuelni i opcioni sedmostepeni automatik s dvostrukom spojnicom.

Turbo benzinac pruža najbolje ubrzanje iz stanja mirovanja do stotke (za 8,9 sekundi), uz maksimalnu brzinu od 210 km/h.

Tokom 2017. će stići i N verzija sa 2,0-litarskim turbo benzincem sa preko 260 ks i maksimalnom brzinom od oko 250 km/h.


[07.9.2016 16:36]

RSS
hundaj
07.9.2016 21:07
5
6

ovo je pocelo da lici na nesto

zex
08.9.2016 01:54
2
4

stojim iza toga da ce za koju godinu postati broj 1 u svetu!
ako neko dobro napreduje to su oni!

Pole
08.9.2016 03:15
10
2

Da počelo je i onda se negde izgubilo da bi postao dizajnerska splačina! Igra na siguricu! Da budem konkretniji... spolja je promašaj... iznutra napredak!
Spolja gledano predhodna dva modela i30 su vizuelno imala karakter (dopadalo mi se to ili ne u potpunosti je druga stvar) ali su ga imala! Delovala su kao da su u pitanju evropski automobil i spolja i iznutra što je i bio cilj. Ovaj novi je primer lošeg kineskog dizajna koji uzima dizajnerske elemente sa više različitiha automobila i stavlja ih u jedan. Gril je Audijev, od pozadi Golf 7... Totalno nakaradno! Novom i30 nedostaje karakter, prepoznatljivost, podseća na toliko nekih već viđenih stvari strpanih u jedan automobil! Iz kog god ugla da ga gledam izgleda loše! Uživo može delovati daleko bolje ali na fotografijama je baš baš loše!
Kad razmislim novi i20 je bio pozitivan dizajnerski iskorak ka pročišćenju i pojednostavljenju forme naginjući dizajnu VW grupe, a novi i30 mi deluje spolja kao korak nazad! Razočaran sam, očekivao sam više. Deluje kao da je Šrejer potrošio ideje!

don
08.9.2016 07:06
4
2

Jest, na pezo 308

asd
08.9.2016 11:05
3
2

Odlican auto, srednji dizel sa 7 stepeni automatikom..... samo je pitanje cene. Bice sigurno na nivou Golfa. Samim tim sto kupiti ovo a ne Golfa? Mozda jedino ako za iste pare Hyundai nudi neku "ludacku" opremu, senzore, aktivni tempomat I sl.....

serpico
08.9.2016 19:18
3
0

Gledao sam slike i sta ja znam!Pomalo dosadan dizajn!Sve vec vidjeno!Mene jako ali jako podsjeca na Peugeot 308 cak i unutrasnjost ima formu kao francuski kompakt!koliko me kia odusevi ,hyundai kao maticni brend nekako luta u dizajnu da nekazem da prepisuju od drugih!

deki
08.9.2016 22:19
4
0

Više mi se sviđao dok je bio "svoj"
Sad je uzeo nešto od Pežoa 308, nešto od Golfa ...
I spakovao u oblik od pre sedam godina ...
Ne sviđa mi se i čekam da vidim novi Kia Ceed

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: