Snimljena:

Nova Škoda Fabia

Još jedan u nizu noviteta koji treba da ugledaju svetlost dana i pažnju objektiva na Salonu u Parizu je svakako i nova Škoda Fabia.

Britanski AutoExpress je objavio do sada najaktuelnije fotografije Škode Fabie za koju ne možemo reći da je previše originalna i dopadljiva.

Uostalom, ocenite je sami.
[31.7.2014 22:18]

RSS
sashaboom
31.7.2014 23:15
11
9

Ja vozim skodu, ali ovo mnogo lose izgleda...

Bojan
31.7.2014 23:18
13
6

Citam mnogo negativnih komentara i ne znam zasto su takvi kakvi jesu. Mislim da je ok imati u klasi gde pripada ova skoda jedan konstrukcijski klasican model. U moru korsi, mazdi2, fiesti, raznih koreanaca...ovo dodje kao merilo dizajna koji se nekome svidja... Na primer meni. Msm ne bih kupio ovu skodu jer mi je Polo mnogo dizajnerski jaci, volim klasicne modele i drago mi je da vw jos uvek nije poklekao trendu kica.
:-)

Milentije
01.8.2014 01:21
11
5

Fiat Stilo? :o

Mika
01.8.2014 03:22
10
6

E pa,meni se bas svidja

Dr House
01.8.2014 04:44
11
6

Ako je ovo finalna verzija, ovo je nedovrseni i neuspeli dizajn.Totalni nesklad.Apsolutno mi se ne svidja.Kao da je sklapan od vise modela. Malo golf 6, malo rapid, malo polo. Ovo sa boka kao fiat stilo.Mada crno pa se ne vidi. Zadnja svetlosna grupa, blagi uzas. Bas me zanimaju reakcije boljih poznavalaca autoindustrije.

Dejan L
01.8.2014 08:31
13
5

Detalji:
Modifikovana platforma. Medjuosovinsko rastojanje veće za 5cm. Čak 3cm niži krov. 9 cm šira kabina (malo li je?).
Standard u najnižoj opremi 4 x AirBag, ESP, ABS i Radio FM/USB.
12 novih boja. 3 vrste farova, halogeni, xsenon i xsenon+led.
Pogon:
1.0 sa 60 i 75KS.
1.2 sa 75KS i
1.4 i 1.4 dizel u nekoliko varijanti do max 110KW (147 KS)
Masa smanjena za oko 60kg
Znači nije redizajn, već sasvim nov model sa još većim komforom.

Aleksandar
01.8.2014 10:32
10
2

Potpuno ocekivano. Kod njih nema smelosti i upustanja u nesto bas novo. Malo modifikujes prednju masku, svetlosnu grupu, jos par sitnica i eto novog modela. Zadnji kraj je ruzan. Mozda ce proci dobro zahvaljujuci slavi starog modela.

Bojan
01.8.2014 12:19
7
0

A sta, kao zadnji kraj Audi trojke se mnogo razlikuje?
Ne bih rekao.
Cekajte da skinu masku, mozda bude malo bolje.

ALFISTA
01.8.2014 14:20
7
1

Ocekivao sam novu platformu... Slicna prica kao i sa Corsom. Sto se dizajna tice nije nista posebno, svakako bolje od RAPIDa. Zanima me kako ce unutrasnjost izgledati.

aleksa
01.8.2014 14:56
5
1

Napred i nije lose ali nazad ...

MIVEC
01.8.2014 18:09
2
5

Auto je cini mi se maskiran tako da ne treba jos ocenjivati dizajn, par linija sakrivenih moze sve da promeni. Fabia kao Fabia mi nikada nije bila zanimljiva pa ne verujem da ce i ova nesto promeniti..

miki paparcco
01.8.2014 19:39
8
3

Skoda najbolji odnos ulozno-dobijeno!

Audifan
01.8.2014 22:48
8
0

Pozadina...valjda nece takva ostati ????

A stvarno podeca na stilo sa 5vrata otpozadi !!!

MunzeLjux
02.8.2014 13:03
6
0

Nama su nasi zapadni prijatelji u procesu denacifikacije pozatvarali sve znacajnije muzeje u zemlji, ukljucujuci i muzej savremene umetnosti. Nisam primetio da je ovdasnji narod zbog toga podigao glas u znacajnijem broju, ali ako tamo neka skodica iz Mlade Boleslave ne izgleda kao Dalijev nocni kosmar, svi u glas galame kako im je dizajn dosadan. Kod svabe nema trte-mrte. Oni ti naprave auto da valja i vozi gde hoces, a ako hoces vasar, idi na vasar. Tako su i Brazilci pokusali leprsavo i umetnicki, pa puna mreza golova.

Marjan.Ba
02.8.2014 13:04
3
3

Lose izgleda,ko da se vraca u praistoriju,kako mocno izgleda hyundai i20.Pa nek se na Korejce malo ugledaju:-)

Rikošet
02.8.2014 13:58
6
1

Ko je do sada kupovao Škodu zbog dizajna? Da nije Schereya čovjek bi i pomislio da se više ne može napraviti funkcionalan i naočit mali gradski automobil... Prva Fabija je bila originalno oblikovana i kao takva je "poderala" Pola. Zbog toga su Njemci drugu generaciju Fabije dizajnirali su stilu "grbave kamile". To što ova treća većini liči na kutijasti Fiat Stilo na najbolji način oslikava koliko je njen dizajn inovativan, svjež i uspiješan. Tačnije koliko je sputan. Fabijin adut je bila i ostala solidna izrada i VW mehanika, potpuno identična kao kod Pola, koji je skuplji onoliko koliko je imidž VW bio i biće jači od Škodinog...

Bobo
04.8.2014 10:31
7
1

O.K. je imati u klasi jedan konstrukcijski klasican model.Kod VW je to Polo, a Fabija je zauzela trziste upravo tako sto je na tehnickoj osnovi Poloa, napravljen nesto pristupacniji, jednako pouzdan ako ne pouzdaniji i pre svega dizajnerski uspeliji model od Poloa, sto je prva generacija svakako bila.Druga je po meni, bila pokusaj low cost life style modela, poprilicno(osim proporcijama) inspirisan Minijem, ali sa nekim ruznjikavim uklapanjima nepomirljivih crta.Ova treca generacija nije klasik, to je za mene odsustvo dizajna, klasik je Polo onako lep i skladan bez eksperimenata.Ovo je skraceni Rapid, kojeg su u principu svi ocekivali osim ljubitelja Skode, da loi ce mu malo srediti prednji branik ili ne ili dodati lajsnu, potpuno je nebitno.Ovo je 21. vek i nije u redu reci da je sve sto nije u skladu sa trendovima, klasik, a da su trendovi kic.I ovo je auto u trendu, samo na nivou kraja 90ih.Prva Fabija je stajala rame uz rame sa Polom,206, Kliom, Fiestom, Korsom kako tehnicki, tako i dizajnerski od kojih je bila cak i modernija, ova je takmac sa Sanderom.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: