Premijera:

Nova Seat Ibiza (galerija)

Nova Seat Ibiza je upravo oficijelno predstavljena, i to u formi mini Leona. Twituj ovo!

Mada je nešto kraća (2 milimetra) u odnosu na model koji nasleđuje, nova Ibiza ima značajno veće međuosovinsko rastojanje (95 milimetara), a samim tim i prostraniji kabinski prostor.

Što se dizajna tiče, on je vidno „oštriji“, i prati dizajnerski jezik nametnut od strane restilizovanog Leona. Nove proporcije mogu da se zahvale prvenstveno Volkswagenovoj MQB A0 platformi, koja praktično debituje sa novom Ibizom, a biće baza i za novu generaciju VW Pola, koji treba da bude lansiran u toku ove godine.

Novi model Volkswagenove španske filijale i značajno širi u odnosu na odlazeći model – 87 milimetara, dok je trag točkova takođe izdašniji – 60 milimetara napred i 48 milimetara nazad.

Sve ovo je donelo 24 milimetra više u pojasu glava napred i 17 milimetara pozadi, dok su sedišta značajno šira nego ranije (+42 milimetra). Dobre vesti se nastavljaju sa zapreminom prtljažnika koja je povećana za čak 63 litre na vrlo upotrebljivih 355 litara.

Kada je reč o motorizaciji, 1,0-litarski turbo benziac će biti dostupan u varijantama sa 95 i 115 ks. Oni koji su u potrazi za više snage, moraće da sačekaju do kraja godine na 1,5-litarski TSI Evo, koji je debitovao u restilizovanom Golfu sa 150 ks.

Seat i Volkswagen imaju obzira i prema onim štedljivije nastrojenim, tako da je tu 1,6-litarski TDI sa 80, 95 ili 110 ks. Pored toga, Seat kao opciju u ponudu stavlja i verziju 1,0-litarskog turbo benzinca sa pogonom na komprimovani zemni gas (CNG). U zavisnosti od agregata, nova Ibiza će biti dostupna sa petostepenim i šestostepenim manuelnim menjačkima, kao i sedmostepenim DSG-om.

Dostupna isključivo kao hedžbek sa petoro vrata, Ibiza će biti prodavana u Reference, Style, FR i XCelence nivoima opreme. Naravno, sportska orijentacija će biti oličena u FR paketu sa nešto agresivnijom karoserijom i kruće podešenim ogibljenjem, dok će XCelence biti namenjen ljubiteljima luksuza i mekšeg oslanjanja.

Fanovi LED tehnologije takođe imaju razloga za sreću jer će Seat u ponudu staviti prednje farove sa diodama koje emituju svetlost, kao i žmigavce, svetla za maglu, instrument tablu, belo ili crveno LED ambijentalno osvetljenje za XCelence odnosno FR modele.

Osmoinčni info-zabavni sistem pruža sve što se digitalne konektivnosti tiče, uključujući Android Auto, Apple Car Play i Mirror Link funkcije. Ekran osetljiv na dodir emituje i ono što beleži zadnja kamera, ali će to dodatno da košta. Nova generacija dobija i preciznije prednje i zadnje parking senzore. Za audofile spremne da izdvoje dodatni novac, tu je Beat audio sistem od 300 W sa sedam zvučnika.

I kada je bezbednost u pitanju, peta generacija Ibize poseduje široku lepezu dostupnih aktivnih sistema poput adaptivnog tempomata i sistema asistencije pri saobraćajnim gužvama.

Nakon tržišne premijere Ibize, Seat se okreće krosover pandanu, Aroni. Ova Ibiza sa povećanim klirensom će biti predstavljena u Frankfurtu, pred početak prodaje krajem ove godine.

[31.1.2017 21:53]

RSS
serpico
31.1.2017 22:13
12
1

Nije losa,definitivno 5 x ljepsa i sportskija od Fabije ,znaci uskoro dolazi i novi Polo?

LAcity®
31.1.2017 22:52
17
6

Emotivna Fabija.
Seat Emotion.
ili bolje reći Škoda with emoton?
Polo stiže na jesen (septembar).
Sem nove platforme, tu je i potpuno novi enterijer.
Fabija redizajn stiže u decembru.
Sve u svemu, tanak C stub (KONAČNO).
Pregledna unazad.
Ubica Klija, glavna suparnica novoj Fiesti.
Ibiza je sve što Polo i Fabija nisu.
Jedino mi nije jasno, da se u celoj evropi Seat cenovno pozicionira između Polo-a i Fabije, a samo u Srbiji Ibiza košta kao Oktavija.
Politika cena Seat-a u Srbiji je kretenska.
Hvala na pažnji i laku noć

LAcity
31.1.2017 23:29
10
10

Mali Leon. Drago mi je da enterijer podseca na Fabijin. Sad ce Clio da se pozdtavi sa dobrom prodajom. Ko sme da se kladi?

jo
01.2.2017 00:11
5
7

Kao umanjeni Leon, ma nije moguce!!!???

Bobo
01.2.2017 04:54
15
5

Sta si bolan zapeo za Fabiju, kad zna se da je Ibiza na nivou Audija A1, a Polo i Klio u dlaku iste kvalitete. Fabija se moze poredit sa Kijom i Hyundaijom. Mere bit da ce glavni takmaci b klase postati Ibica i Fijesta. Corbu im moze zaprzit samo novi Polo, jer kad god izadje novi Polo on sve pogazi i ostane samo zavist. Mogu samo da pljunu pod pendzer Polu i da ga mrze nesretnici sto ga ne mogu kupit. Zna se ko pravi najlepsa, a ko najbolja kola.

LaCity
01.2.2017 09:04
11
6

Ovo ce da rasturi prodaju Clia
Ona plasticna kanta nema sta da trazi pored ovog lepotana.
Zasto su ona dvojica toliko uporna da se potpisuju mojim nickom,stvarno mi nije jasno.

joj
01.2.2017 12:05
2
7

@LAcity®

Ti nisi ni svestan koliko istomisljenika i fanov imas!

A joooj, opet uzeh nik tvoj

LAcity®
01.2.2017 12:55
7
4

@ joj
Zna se kad ja ostavljam komentar, a kad ostavljaju moje neuspele kopije. Oni sve što znaju su 3 rečenice.
Ne umeju da obrazlože ništa, prepisuju tuđe reči...
To što radiš je trulo, a i najveći debil je zaključio da si ti upravo ta budala, koja krade nikove i avatare što bi nepismeni rekli, a da i ne znaju šta je avatar.
Baš zato što su tvoji ortaci iz Renoa koristili moj potpis i pisali u moje ime kako se moj 307sw raspada, a Fabiju ne isteavamo iz servisa, me samo još više tera da ljagam Reno, na svakom mogućem koraku.
A od danas krećem turbo u tome, okupiću ekipu fanova i poznanika, da po ceo dan pljuju po Renou, dok Vam se ne zgadi majčino mleko i dan kad ste počeli da pišete sve i svašta protiv Škode i Fiata, ne bi li na botovski i trolovski način izreklamirali Vaš Reno.
Ovo nije emisija Tata i Sin, da uz svoj magazin poklanjaju Reno magazin.
Ako mene poznaješ, znaš da mi je Citroen omiljeni.
A Audi 80 B4 1.9 tdi se za 10 godina nikada nije pokvario, ali nikada. To je najpouzdaniji auto na svetu.
Za razliku od tvojih Laguna koje trule po otpadima, još uvek se voze Audijeva vozila stara 35 godina i još uvek nisu truli. A nešto ne vidim silne Renoe iz tog vremena po Evropi.
Industrija Plastike i cvrčaka, posle 50.000km, nema tog Renoa kome ne lupa kompletno ogibljenje.
Znači kederi škripe, a ogibljenje se raspada.
Glupa Laguna 2, kojoj se komandna tabla sljušti ko sponzoruša posle dana sunčanja na plaži, kojoj pucaju opruge , ma samo uživaj debilu bez grama originalnosti.
Kod tebe se svaka rečenica završi sa extra je, vrh je, rečnik ti je splav-kafančina-uličarsko smeće

ucha
01.2.2017 14:28
5
2

@ Lacity® Uci decko skolu, ne gubi vreme po komentarima. Kad porastes bice ti zao sto se nisi obrazovao.

Munze Ljux
01.2.2017 16:35
4
3

LA city Matrix, sve vas je vise.
Seat, dobar ali hladan. Kao da udjes u prodavnicu pogrebne opreme, pa vidis da ima kvalitetnih modela od hrastovine sa duborezom, ali i od titanijuma.

arkadije
01.2.2017 18:31
4
2

molimo redakciju da ne objavljuje komentare ovih LA. ako im toliko znaci taj nick, nek ga tetoviraju na ljubinki,objave na instagramu da se vidi koliko ima click-ova... cime se nasa deca zanimaju?!

Rajketa
01.2.2017 22:10
4
2

Urednik je kriv sto ne pogleda ip adresu i ne blokira laznjake.
A zna se ko se uvek lazno potpisuje. Prodavac Renoa poznatiji kao Bobo. Dajem glas podrske protiv tih botova

haha
02.2.2017 10:27
5
1

Urednik je kriv ako ja umrem od smeha citajuci komentare ovde.

joj
02.2.2017 12:07
1
2

...

joj
02.2.2017 12:28
2
1

Dejane kada kazes da prelazis na turbo, jel mislis na tdi ili dci ?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: