Noviteti:

Nova generacija Fieste sa značajnim unapređenjima (galerija)

Ford još uvek krije dosta detalja u vezi sa svojim predstavnikom u B segmentu. Twituj ovo!

Kompanija je organizovla žurku u Kelnu povodom velike premijere nove Fieste. Nažalost, kompanija i dalje krije detalje vezane za popularni mali hedžbek.

Ono što za sada znamo je da je „plavi oval“ potvrdio da će nova Fiesta biti dostupna u četiri verzije u Evropi. Vignale će biti luksuzna varijanta a ST-Line sportska. Titanium je namenjen „stilski osvešćenim“ a Active će posedovati odlike krosovera, za one praktično nastrojene.

Fordovi dizajneri su umekšali Fiestin dizajn donekle, mada je forma sasvim jasna evolucija aktuelnog modela. Ipak, neki uglovi su postali obliji. Novi Ford izgleda nešto veće, ali marka nije dala egzaktne podatke o dimenzijama.

Što se tiče unutrašnjosti, tu su unapređenja vidljivija. Aktuelna Fiesta ima dopadljivu kabinu, ali je novi model u potpunosti nadmašuje, i što se tiče stajlinga i kvaliteta materijala. Ford takođe uvodi širu mogućnost personalizacije.

Nema zvaničnih podataka ni o pogonskim varijantama, ali za očekivati je da u igri bude paleta malih trocilindarskih i četvorocilindarskih motora.

Nema reči ni o vremenu lansiranja, ali očekujemo da će se to desiti u prvoj polovini 2017.

[30.11.2016 09:24]

RSS
LAcity
30.11.2016 09:40
6
11

Mlak ristajling kao sto je upropascena i nova Corsa.
Fiesta vise nece bti br.1 u segmentu, zapamtite sta sam rekao!

LAcity
30.11.2016 10:20
14
5

Par činjenica. Kada se 2005. pojavio Grande Punto sa dužinom od 4.03m bio je prvi auto B klase duži od 4m.
Trend je prihvatila Dačija sa modelom Sandero, a onda su i ostali proizvođači GRANDOmanisali svoje modele. Zašto su Polo, Ibiza i Fabia ostali na dužini 3.96-3.99m, zašto Suzuki nije povećao Swift, ostaje da vidimo za koji mesec kada će navodno Polo dostići 4.05m. Podsećanja radi Golf 2 tzv auto za sve, imao je dužinu od 3.99m kolika je danas Fabia ili recimo Fiesta.
Dalje, ovako stoje stvari, rodila se neka medju klasa vozila, jer C klasa počinje već sa 4.25m.
Klio je takodje premašio 5m. Ako se osvrnemo na prost račun, tj. centimetre, A klasa se vrti na oko 3.5-3.6m, onda kojoj klasi pripadaju Adam, Panda, Karl sa 3.68m ? Šalim se malo, oni su baš na pola puta od A do B klase. Iz Suzukija poručuju da je ženama danjašnja B klasa prevelika, a A klasa jednostavna i prosta i neispunjava njihove zahteve, pa je Swift zato zadržao male dimenzije.
Ako Polo naraste do 4.05m, to je onda u odnosu na Golf 10cm haube i 10cm gepeka. I sada realno 20cm duži Golf ili možda ipak Polo, za koga kažu odlazi u klasu više, po pitanju luksuza, brend za sebe. Pa Polo suv ili Golf? Možda Golfovu prodaju pojede Polo + Polo suv.

NN
30.11.2016 11:01
4
6

Kako lep auto unakaze. Nova u odnosu na staru je smesna.

Renault Terminator
30.11.2016 11:16
2
14

Nikada Fiesta neće biti kao Klio. Klio je bolji od Golfa, Klio je prava mera za svakog ko je ikad seo za volan. Klio je izmislio B klasu za sve kockaste Škode, Wagene i jajolike Fijeste. Samo je Reno auto, onda 5 mesta, pa Dačija, pa tek onda Mini, Polo, Korsa. Renault king

Stanimir
30.11.2016 11:30
7
2

Ako najave kazu da ce buduci KA+ kostati 7.999, onda ce Fiesta da poskupi na 10.500 jevreja. A sve to jer je VW najavio da Polo odlazi u premijum klasu, pa sad i Ford svoga konja za trku sprema, pa gura Fiestu cenom u klasu iznad. Umesto da su KA+ ponudili kao konkurenta Sanderu, Fabiji i Kalosu, oni mu unapred sasekose subinu u korenu

aleksa
30.11.2016 13:14
2
3

...

boki
30.11.2016 15:07
3
3

Dosadna.

serpico
30.11.2016 18:55
0
8

ma koji crni ford!Tu fiestu pored Clia i ostatka konkurencije ne bi ni pogledao!Ford mi danas izgleda kao da kopira Hyundai i nisam jedini koji to primjecuje!Vozio sam prijasnji model i u nicemu me nije odusevio!

LAcity®
01.12.2016 07:14
5
2

Kada vidim da je onaj snob ostavio komentar pre mene samog, a potpisuje se kao ja, pitam se kuda ide redakcija sa svojim propustima?!
Dalje, znači ovaj u 9:40 nisam ja, moji komentari su krajnje detaljni i dugi, a ova spodoba je u 11:16 pokazala kolika je dileja i šta misli o svemu što nije RENO.
Ta ista budala se trudi na još nekim forumima da se potpisuje kao Dejan L ili LAcity. Njegov komentar pokazuje koliki je smrad i kakvi su smradovi ovi što veličaju Reno! Kad gubiš, imaš pravo i da se ljutiš.
Podsetimo se prodaje kod nas i pored toliko Reno botova, dakle, Fiat + FCA = 422, Škoda 227, VW 129, pa tek onda Opel, Ford, pa tvoj Reno plastikaner. Reno se oglasio 300x na sajovima i njegovi botovi ga hvale i pljuju sve što Reno nije, a onda prc Milojka, Reno ne proda ni 1/3 koliko Fiat ili Škoda + VW. Džaba Vam botovi. Dileje sa dilejama. A i onaj sa ešarpom nije ništa bolji

Kole
01.12.2016 13:54
3
2

Agresivan i atraktivan prednji dio automobila mi nikako nije u skladu sa, po mom misljenju, dosadnim zadnjim krajem. Kao da su se izgubili na pola puta.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: