Izveštaj:

Nova Alfa Romeo Giulia sa V6 motorima iz Ferrarija

Ima li lepše vesti za ljubitelje italijanskih automobila! Naime, Alfa Romeo, marka sa bogatom istorijom V6 motora, prisutnih u kupeima, sedanima i sportskim modelima, koristiće šestocilindraše iz Ferrarija!

Naravno, ovo nije prvi put da Alfa koristi agregate koji potiču iz Ferrarija. 8C Competizione koristi verziju Ferrarijevog F136 V8, ali tu se ipak radi o egzotici. Nova Giulia će koristiti V6 u mnogo masovnijoj proizvodnji. Modeli sa ovim motorom će se pozicionirati iznad ulaznih turbo četvorocilindraša, koji će verovatno biti nova generacija 1,75 litarskog motora iz 4C). Novi V6 će biti specijalno razvijen za Alfa Romeo, a proizvodiće se u Termoli fabrici motora, pored novog turbo četvorocilindraša.

Nova Giulia će (na radost svih ljubitelja marke a i šire) imati pogon na zadnje točkove, i „na nišanu“ će pre svega imati „hladnu“ nemačku konkurenciju. Neki strukturalni elementi će biti deljeni sa Maseratijevim Ghiblijem.

Alfa Romeo Giulia će biti otkrivena sledeće nedelje u Milanu.


[19.6.2015 20:14]

RSS
Paprikar
19.6.2015 20:25
8
10

Sturkturalni delovi sa Maseratija, a neki strukturalni delovi Maseratija su sa Krajslera 300.

Nemanjica
19.6.2015 20:34
8
8

Forza, sa potpisom Modene...Cekamo i pazljivo osluskujemo!;-)

Hans
19.6.2015 20:36
19
3

Ne pamtim da se neki automobil bolje skrivao od ociju javnosti. Ni najmanje naznake, spijunske fotografije, slike sa test staze, nista, bas nista. Skidam kapu.

Nemanjica
19.6.2015 20:52
11
11

Mama miaa... Che bella macchinna...BELLISSIMA... SVAPSKI TRAKTORI,MOGU SAMO DA UZDAHNU, KAD ZAKUCA SRCE IZ MODENEE!(teeth) (teeth)...

Bozo
19.6.2015 20:52
15
3

Kad se pomenu italijanski automobili, prvo mi je na pameti Alfa, cak prije Maseratija i Ferarija. Valjda je ovo, konacno, nesto konkretnije, nesto za dusu i za ljubitelje i za one koji to nijesu, ako u opste ima i takvih.

Nemanjica
19.6.2015 22:12
9
12

Nekima je ocigledno robusna mehanizacija kojoj teze, tako da se ne ocekuje od istih i da shvate sinonim sportskog proizvodjaca, koji tu titulu nosi vise od veka! Filozofija emocije, strasti, pozude, brzine, dizajna, jednom recju savrsenstvu koje zamisljamo na cetiri tocka! Svi su pratili tu istu filozofiju, naravno, ne sa tezinom istom kao cuore sportivo! Kroz istoriju sporta je "krcila put" kako sebi, tako i drugima! Zato i jeste najvece istorijsko nasledje za njom, pogotovo kada se uzme u obzir cinjenica, da danasnje najvece ime sporta, Ferrari upravo direktan "potomak" nje...Svaka prica je suvisna! Bitno je samo da se vratila korenima svojim, pocevsi od pogona, snage, brzine...Dnk prave Alfe!

serpico
19.6.2015 22:35
8
3

Evo bas mi je drago ,konacno nesta zvanicno i iz te jadne Alfe,mada sam ja vozac i ljubitelj geringovske auto industrije alfa je ipak ikona automobilizma uopce i bila bi steta da takva marka bide u nekakvoj blokadi ili da ima nedostatak pravih i kvalitetnih modela!

Bojan
19.6.2015 23:24
10
3

Stvarno ne razumem komentar malog ovog kad kaze "nemacki traktori"... msm besmislica. I ja jedva cekam Alfu da izadje, bice to bum sigurno, ali nemanjice daj ipak ozbiljnosti i ne moras u svakom kom pljuvati nemce jbg bezveze je. poz

Sale
20.6.2015 09:07
7
4

Mislim da ceo svet sa nestrpljenjem.ovekuje 24.jun i otkrivanje tog remek dela na tockovima.
Pravi potez Markijonea je sto priblizio Alfu i Maserati ,a to znaci i Ferrari , jer porodica mora da saradjuje.
Nemacka konkurencija ima cega da se plasi, jer ovo nece biti puka promena znakova kao Passat/Skoda/Audi .
Ovo ce biti ono pravo , sa ergelom iz Ferrarija!
A dizajn je druga prica tek...bar po spijunskim.fotografijama

Nemanjica
20.6.2015 10:37
4
7

Bojan, pa mora malo, posto doticni "mali privrednik" permanentno nipodastava Fiat grupaciju sa nekim smesnim zakljuccima! poz

mix
20.6.2015 12:36
4
3

stvarno bi voleo da bude perfektna ali nemanjice to sto ti pricas alfa je izgubila odavno!

karadjole
20.6.2015 13:07
6
9

kada ijedan Alfa bude imala i pola cvrstoce karoserije jednog Audija ili mercedesa a o zavrsnoj obradi i uporabi materijala da ne pominjem neka se onda pokazu!Neverujem dok nevidim!Alfa ima taj neki faktor koji pobudjuje ono nesto kod ljubitelja automobila,Alfa jeste ime ali ime koje je danas popljuvano od istog tog gazde fiata koji ju je decenijama zanemarivao !Sada ce alfe biti prepakovani krajzleri sa natruhama maseratija ;pazite sta sam vam reko!

Nemanjica
20.6.2015 15:40
3
8

mix, zar sumnjas da nece...Znas kako kazu : " dok macke nema, misevi se "pomame"...Postoji "nesto" slicno nasem cuvenom inatu, pa, eto, kod "latinanja" postoji slicna karakakterna osobina, sacekacemo 24.6 da se ne bi natezali bzvz! A ovi strucnjaci sa smesnim izjavama, tipa prepakovani chrysler i ostalo, nisu vredni komentarisanja! Da osnovne stvari znaju o brendu A.R. ne bi dozvolili takve gluposti, kao sto su pravili komparaciju sa Benzom kad je Chrysler bio pod njim, kao i skori krah istog! Pa, vidite strucnjaci, Chrysler grupa nikada bolje nije poslovala, nego sada pod kapom Fiata! Prema tome, sedite lagano i uzivajte u svojim "remek delima" iz vw grupe! Btw, po xyz put da Vam objasnim, chrysler nema nikakvih dodirnih tacaka sa Alfom! U pitanju je platforma razvijena u Modeni, GIORGIO...


Bojan
20.6.2015 15:52
4
2

Kardjorsje u pravu si... Alfi je za sada ostalo samo.ime i stara slava nazalost ali bice srece pa da se sad to.promeni novom 159kom :-)

Bozo
20.6.2015 19:14
8
5

Nemanjice, nikako te ne razumijem. Ma koliko da volim Alfu, a volim je i ako je nikad nijesam vozio, tebe dozivljavam kao nekog kome nametnuta Alfa, pa sve oko sebe pokusava da ubijedi da je najbolja. Realni da budemo, Alfa je danas samo ime koje se pominje. Ne zivi se na lovorikama. Sigurno 25 godina je neprepoznatljiva. Ni sam FIAT vjerovatno od 70-ih nije napravio krsten i prepoznatljiv auto. Uostalom takva je situacija kod vecine proizvodjaca. Jedina 3 proizvodjaca koja su napredovala u poslednjih 30 godina su Audi, Volvo i Opel, svidjelo nam se to ili ne. Ostali ili stagniraju ili tonu.
PS Ovih dana gledam da zamijenim zeni auto, pa sam zameracio Alfu GT. Pravi zenski auto.

Alfasud
20.6.2015 19:24
9
4

Treba biti posten i dati novu priliku AR-u ali budimo realni alfa tj.FCA dosta kasni sa mnogim modelima ovog cuvenog brenda,mislim vi se kacite ko pravi bolje aute,to i nije bitno,bitnije je Tko proizvodi i tko prodaje kolike kvote modela,pljujete po vw ili opcenito audiju,bmw i mecki alo bre ali oni realno nikada nisu imali bolje,lepse i modernije modele a gde je tu Alfa njihov nazovi konkurent?Ma dajte molim vas budite samo objektivni a ne slepi fanovi!Da sutra prestanu sa proizvodnjom i audi i bmw i MB i da 5 godina ne izbace novi model alfa ih nebi stigla!toliko od mene bivseg razocaranog vlasnika i bivseg fana tog talijanskog polu proizvoda otkada ih je preuzeo Fiat,naglasavam otkad ih je preuzeo fiat i alfu i lanciu!A ti nemanjice voli alfu a vozi Audi to ti je moj predlog!

Nemanjica
20.6.2015 20:53
3
11

Bozo, sta je sa Vama, sta ja imam bilo kog da ubedjujem, svako vozi ono sto voli...Ne razumem! Pa nisi otkrio toplu vodu! Naravno da se vraca korenima sa Giuliom...Ajde, ne lozite se, pogotovo ovi kvazi bivsi fanovi sa drugim nickovima! Niste jos i videli, a vec donosite sud! Strasno! Topla preporuka tebi "Alfasud", vozi ti svoj audi, a sanjaj alfu...Znaci, ne verujem sta pisete...

Nemanjica
20.6.2015 21:00
1
12

Drugari, jel to demencija zavladala medju seniorima na portalu? Pitam Vas onako radi reda?! Sad oni meni objasnjavaju sta je A.R. danas, strasno! Ne mogu da apsorbuju da se menja citava koncepcija brenda sa modelom Giulia, odnosno, da se vraca korenima! No comment

Nemanjica
20.6.2015 21:11
2
7

P.S. ma jok Bozo,kupi bolje zeni A3, pravi life style auto...Kakva crna alfa gt...;-)

Bozo
20.6.2015 21:29
7
1

Nemanjice, ne vozi svako ono sto voli, ovo je Balkan. Sad me ti ucis sta ce Alfa da bude kad ce to tek vrijeme pokazati. Ovo sto je do sad pokazala nije toliko vrijedno hvale.

Sale
20.6.2015 21:39
1
7

Stizr nova Giorgio platforma sa zadnjim.pogonom i V6 Ferrari agregatom.
Zlo za staze i nemacku konkurenciju.

Bozo
20.6.2015 22:48
7
0

Da budem iskren, Nemanjice, ti si pokvario ovu divnu vijest i odveo pricu nekim pogresnim tokom. Simpatican mi je tvoj entuzijazam, ali daleko si ti od pravog ljubitelja automobila, ti si samo navijac.

Alfasud
20.6.2015 22:51
7
3

Sanjati alfu mogu jedino kao Nocnu moru a onda se probudih i vidjeh da je to samo bio los san i fapa bogu sto nemam u garazi taj talijanski poluproizvod kojeg bi i kinezi bolje slozili,koja giulija koji bakraci!Dajte molim vas!Alfa nikada vise nece biti sto je bila jer ce joj nabit cenu da se takmici sa Nemackim svetim trojstvom i naravno da ju niko nece da kupi jos pored novih lexusa i infinitija a nebi bilo u redu da ne pomenem i nove prekrasne jaguare,tko ce pored ove etabilirane i tehnicki i tehnoloski nadmocne elite da kupi i preplati Alfu koja ce mu se za 3 meseca poceti kvariti i imati decje bolesti kao i svaki talijan iz fijat grupacije!!!!!

psa
21.6.2015 00:33
7
1

Gde se takmici taj sportski proizvodjac? Jel ih ima na nekoj poznatijoj trci?
Koliko ce da kosta taj novi model koji se najavljuje godinama?

Nemanjica
21.6.2015 09:06
2
8

Ne,Bozo, u zabludi si zescoj, vest samo mogu da pokvare ovi Balkanci, kojima je Volfsburg sinonim auto industrije! Vidim, sad si postao i strucan ko je ljubitelj a ko navijac! Za doticnog, neupucenog, malo usmerenja, poluproizvodi se nalaze u wagenu..za ove totalno neupucene, neka malo presamaraju istoriju, pa nek vide na kojim najprestiznijim takmicenjima je ucestvovala... ni jedan brend nece imati nasledje kao A.R. koji Vi preferirate! Prema tome...

Bozo
21.6.2015 09:46
9
1

Nemanjice, sve si pogresno shvatio. Problem je sto se tvoja generacija ni ne sjeca pravih Alfi (ne racunam tebi slicne koji prate zbivanja). Kad sam ja vozio deltu hf integrale, ti se vjerovatno nijesi ni rodio. Audi se ispred moje kuce nece parkirati, ma koliko bio dobar, to je po meni auto neodlucnih i nemastovitih. A zeni cu da kupim Alfu jer je njoj sve jedno sto su u sportski kupe strpali motor na traktorsko gorivo. I sto se tice nasledja, ono sto bih ja da vozim je odavno istrunulo po otpadima ili je potpuno nedostupno.

Sale
21.6.2015 10:39
5
7

@Alfasud

Decko ti sanjas u zivotu, pa otuda i tvoja prica o kvarovima alfe.
vecina danasnjih Alfi je sa Multijet dizelom,najboljim commor rail agregatom na trzistu.
O kvarimo na njemu mozemo da pricamo tek posle 700 -800 000km ,kad ih do sanjas.
Tdi motor Vw grupe se kvari u prvih 100 000 km !,istinita cinjenica ,proveri sa majstorima jer im crkvaju sve 4 Siemens dizne i popravka kosta vise od 1000 eura!
Sto se tice benzinaca , tu su sjajni 1.8 Tbi motor i V6 Ferrari -Maserati agregat a tu nema kompromisa decenijama.
Tako da mislim da kasnis sa komentarom jedno 20 ak godina.
Sto se tice cvrstine karoserije,i upravljivosti Alfe 159, dovoljno je na youtubu pogledati nemacki test najboljih iz srednje premium klase ,upravljivosti na mokroj i suvoj stazi i videces da je br1 ,zamisli slucajno AR 159, a iza njegs odmah Bmw 3. Svi ostali znatno znatno ispod na listi. I sve to sa prednjim pogonom, a nova Giulia ce imati ponovo zadnji,kao nekad. Toliko o znanju inzinjera iz Milana. pozz

Sale
21.6.2015 10:43
4
7

Za sve koje mrzi da potraze NEMACKI test upravljivosti i stabilnosti vozila evo i linka...pa uverite se i sami...ko gospodari ...

https://youtu.be/zON4bWsl2Ek

Bojan
21.6.2015 10:50
8
2

A nemanja sve pise u perfektu za alfu. bila, ucestvovala, imala..

Nemanjica
21.6.2015 12:05
1
8

Bozo, moj komentar vezan za Audi je upucen kvazi nicku Alfasudu, posto ne sme da stane iza svog...Bojane, da, nazalost u perfektu, ali, vise nece biti perfekt, vec prezent i futur! malo jasnije?! A o bezlicnim traktorima nije bio ni perfekt, a nece biti ni futur!;-)

Audifan
21.6.2015 12:13
6
3

Dobar Crusler ce to biti !!! Alfa nepostiji od 75 tice...

Nemanjica
21.6.2015 12:18
2
9

Pa dobro Bozo, onda ti kupi benzinca kupea, da ne bude na traktorsko gorivo, vidim ja da ces ti vise visiti u zeninoj Alfi, a manje u mecki bozani! Bar ces osetiti cari voznje u istoj! Mada gresis, ipak je A3 pravi life style, pogotovo na traktorsko gorivo! Poz Bozo;-))

Pparikar
21.6.2015 13:46
7
2

@Nemanjica
Ajde po strani sto znamo ti i ja da se prepucavamo i ostale stvari, da li stvarno, ali budi maksimalno objektivan, da li mislis da Alfa Romeo ima nesto sada od te slavne istorije? Da li ima bilo koji kupac, fan nesto od toga, da li to cini proizvod (ctiaj automobil) boljim u odnosu na konkurenciju? Da li imas ti od toga nesto realno, opipljivo?

I jos nesto, da li mislis da ce Alfa sa jednim modelom - limuzinom, i naredne godine sa SUV, i kasnije (citiram izjavu tipa iz Alfe) karavansku izvedbu limuzine Djulija koja ce doci ako trziste lepo prihvati limuzinu, da pomuti racune premijum Nemcima koji imaju nekoliko puta vecu gamu, i vec pozicije na trzistu?

Nisam skeptik, ali mislim da nece uraditi nista revolucionarno.

Samo realno zamolio bih, sada sam ozbiljan za diskusiju.

P.S. Sto se neko ne zapita koliko ce kostati odrzavanje necega sto se ugradjuje i u Ferari? Ko ce tu da bude "ovca za sisanje" kada plati razlicito odrzavanje vlasnik Ferarija i Alfe a istu stvar ima pod haubom? Treba razmisliti, kao i za onaj karbon, koji niko u klasi nema, koliko ce da kosta ispravljanje istog pri sudaru.

Nemanjica
21.6.2015 15:22
2
9

paprikar, prepucavali smo se xyz puta...Naravno, da se svaka velicina brenda ogleda u nasledju, jer bez istog je NISTA! Pre nego sto nastavim sa monologom, samo da pozdravim Milana i da kazem da mi je drago da mrda, pomislih da nije u pitanju "perfekt"...Salim se, i nauci vise ne postoji "crusler" covece... I NE BOJ SE, BICE PRAVA ALFA, ISKONSKA...Nego pepper, ja se izvinjavam sto sam obratio paznju na Milanku, morao sam, jace je od mene! Ja kao konkurenciju vidim samo BMW, sto se tice Nemaca, to je jedina i prava konkurencija Alfe, posto su im filozofije slicne, a opet sa druge strane svi imaju svoju ciljanu klijentelu, tako da ne vidim tu problem! Sto se tice cene, konkretno za V6 turbo, odnosno Quadrofoglio Verde, cena ce biti preko 50.000ÂŁ, malo jeftinija od M3, a osnovni model krece od 22-23.000ÂŁ koliko se secam...Sacekacemo 24.6. i sve ce biti jasno ko dan!
P.S. S obzirom na situaciju u kojoj se nalazi cene su malo nize, ne zaboravi da dolazi Alfetta, dva Suva, Super Sport, spyder, treba 9 modela da bude, ukupno...

serpico
21.6.2015 18:57
6
6

Alfa je nekada bila ime ali sada je samo fiatova mastarija da se priblizi bmw-u po voznim svojstvima ili audiju po kvaliteti izrade!Hahahaha!Dajte molim vas daj se skulirajte vi fanovi propale alfe!

maxy
21.6.2015 19:43
5
2

Mislim da ce to biti samo prepakovani Maserati Ghibli u karoserijskoj izvedbi Quattroporte. Naravno, bice slabiji ulazni agregati, mozda pocevsi i od 1.4 T-JET od 140 ks, i ne bas toliko luksuznih detalja, U principu nece to biti lose, samo je pitanje koliko ce to biti AR, a koliko Maseratti.

Nemanjica
21.6.2015 20:29
3
7

maxy, sta napisa covece..."prepakovani Ghibli u karoserijskoj izvedbi quattroportea... Prvo nece biti Ghibli koji pripada e segmentu, a jos manje quattropore koji je F segment, vec ce biti Giulia koja je d segment, na novoj platvormi zvanoj Giorgio, koja jeste razvijena u Modeni! Sto se tice motora, takodje nema 1.4 t-jet, vec 1750 tbl u varijanti od 240-300 ks, kao V6 Quadrofoglio Verde sa 500 ks sa potpisom modene! Dizel varijanta od 2-3 litre zapremine...Cene iz prethodnog komentara su u funtama bile izrazene!

Sasa
21.6.2015 21:01
3
7

U pitanju je nova Giorgo platforma, u saradnji sa maseratijem nastala.
Sve sto bude imala zajednicko sa Ghiblijem i Quatroporteom ,novoj Alfi moze biti samo veliki PLUS .
Maserati je podigao prodaju 300 % ,pa bi Alfa mogla samo takav uspeh i da ocekuje kao sestra Trozubca.

Paprikar
21.6.2015 22:24
7
1

@Nemanjica
Nije istina da je to bitno, to je bitno samo fanovima, vlasnicima i marketing PR sluzbi kada pravi reklame i promo materijal da bi mogli nesto lepo da napisu, a zapravo nista nikom to ne znaci. Trkacka istorija i npr. povezivanje nekih marki sa F1 (ili bilo kojim auto-sportom) je samo stvar marketinga, jer ono sto se masovno prodaje i ono sto izlazi na trke ima zajednicko samo naziv (auto) i cetri tocka. I nista vise!

Sada na trzistu imas Korejske marke koje nemaju istoriju, ali zato imaju gamu modela bolju i vecu nego bilo koja marka u FCA, a sada su rame uz rame sa evropskom konkurencijom (neke su i presisali), ili imas Audi koji je pre skoro 30 godina resio da bude luksuzna tj sada premijum marka i to je postao - cini premijum trojku, Leksus je od nule krenuo, isto tako Infiniti i Akura a sve su to odlicna vozila. Sve su to primeri koji te poklapaju. Istorija je tu da bi je se prisecao ali ostaje kao podsetnik kakav trebas da budes, a Alfa je odavno prestala da prati liniju iz istorije, vec je ostala samo prica.

Ne znam odakle si iskopao, ili izmislio cene, ali to su niske cene za konkurenciju, a nisam siguran da ce da nastupe kao low-budget premijum marka. Ako nesto i bude imalo Ferari znak to znaci samo visu cenu.

Jos nesto mi je upalo u oko, a to je da pljuju GM koji ih je izvukao iz gabule, a ovamo najstabilniji na testu. Meni je to mnogo interesantno, samo ne znam koga ce da krive ako sada ne bude sve potaman. Krajsler?

maxy
21.6.2015 22:54
3
1

Aj da objasnim šta napisah. Ne očekujem da će AR izbaciti klasičan sedan, kao što je između ostalog bila 159, već da će se ići više u pravcu kupeovskog oblika, nešto slično quattroporteu, samo za 30ak+ cm kraće. Naravno da se neće predstaviti sa T-JET motorom, ali će on verovatno doći na red več posle prve godine proizvodnje, a sa njim i Multiair. Karavan verzija bi trebala da predstavlja snažnu alternativu npr. Mercedes CLS brake, a da otme klijentelu VW Pasat cc i sl. Možda i da uđe u nekim situacijama u sukob sa BMW serijom 3, mada su kupci manje više profilisani.
Šta nam AR može ponuditi novo? E pa moj odgovor je ništa. Dobija sve što već postoji u "kući", a da od toga AR skoro ništa nije napravio. Da li će konačan rezultat biti loš? Moj odgovor je neće. Biće odličan, samo gde je tu AR? Štednja u FCA je uzela maha, pa se sve prepakuje. A zar to nije već viđeni recept.
Ako AR uradi kao što vi kažete, da ulazni agregat bude 240+ ks, AR je definitivno završio. Ne obnavlja se stara slava tako lako, niti se svetom trojstvu tako lako skidaju kupci.
Na kraju moram da dodam da sam veliki poštovalac AR i da lično posedujem 147, ali ste vi Nemanjice veoma nerealan čovek, a verujem i veoma mlad.

mivec
22.6.2015 00:50
6
3

konacno.. taj datum nije daleko, svi cemo da vidimo sta je i kako izgleda nova 159-ka.. :) Ja imam jako pozitivna ocekivanja.
Volim Alfu, svakako jedna od najvecih ikona autoindustrije. Da nisu se proslavili kvalitetom, i da kostalo ih je to mnogo da su poslednjih godina jedva opstali na trzisnoj mapi, ali to ne znaci da se stvari ne mogu promeniti.
Svaki pravi ljubitelj automobila mislim da voli Alfu i da se raduje njenom oporavk, ako ni zbog cega drugog, ono zbog zanimljivijeg i bogatijeg trzista. One druge bih zamolio da ne lupaju gluposti.

mix
22.6.2015 04:15
4
3

bice fantasticna borba izmedju ove alfe i c63AMGs

don
22.6.2015 08:03
9
3

Ja se bojim razocaranja :D
Hajmo se kladit da nece biti ljepsa od 159!

Sta god da naprave, njemacki tabloidi ce je docekat na noz. Ak bude imala zajednicko sa ghiblijem da ima manje mjesta pozadi za noge, pojest ce je zbog te cinjence itd.Muhu ce pretvorit u slona, i ko papagaji to ponavljati kao "smrtni" grijeh.

Uglavnom, prodaja ak bude na razini 156, bit ce uspjeh, al ne za mene. Niko ne ocekuje bmweovske naklade, niti skidanje sa trona svaba. Ocekujem samo jos bolje vozilo od aktualne trice, bar po vecini parametara. Da ne bude zabune, trojka je fantasticno auto, samo instrumenta tabla, zadnji pogon (meni licno) i jos sijaset drugih sitnica, cini je meni ne zanimljivom.

Bozo
22.6.2015 08:25
4
1

Nemanjice, posto dosta citas, da te prisjetim, iz vremena kad je Alfa bila ime sto na stazi sto i pored nje, nije se takmicila sama sa sobom. Mnogo jaka imena su tada bili i Bentli, Auto union, Mercedes. Vuku i oni neko nasledje.

Nemanjica
22.6.2015 09:05
2
8

maxy, niko ne kaze da ce biti ulazni model od 240 ks, npr. dizel 2.0 startuje u rasponu od 140-220 ks, mozda kasnije bude 1.4 multiair ili 1750 sa manjom snagom od 170-180 ks...Ali nebitno! To,da li sam nerealan, jos je manje bitno, prica je o Alfi, a ne o meni! I na kraju kakve veze ima ClS sa Giulijom kad nisu ista klasa?! Jedini pravi konkurent je serija 3!
Pepper, da ne bude da izmisljam, cene...Alfa Romeo Giulia Price and release date
Prices for the Giulia range are expected to start from ÂŁ22,000 for the 1.4-litre MultiAir petrol. The Cloverlef will be nearer the ÂŁ50,000 mark, potentially undercutting the BMW M3 by ÂŁ5-6,000. The first new models are set to go on sale at the end of 2015.

maxy
22.6.2015 10:01
5
1

E baš me interesuje koliko će pasti prodaja serije 3 kad izađe Đulija. Od tog posla nema ništa, a videćeš i zašto. Po performansama može da se meri sa serijom 3, ali po dizajnu i ciljnoj grupi kupaca ne. Tvrdim da AR u ovoj situaciji može biti samo odlična alternativa premijum trojci. Eno, na jednom našem portalu izašli su obrisi, pa pogledaj od prilike kako bi trebala da izgleda.

Nemanjica
22.6.2015 10:37
1
7

maxy, niko i ne kaze da ce biti ciljna grupa kupaca, ista, sa BMW-om, p to sam i napisao u prethodnim komentarima, kao sto sam i rekao da im je filozofija slicna, kao i da je jedini, pravi konkurent, Bavarac, ali svi imaju svoje kupce...O, bozo, bozo, sta ti je, niko nije ni rekao da nemaju nasledje...Nego, nisi odgovorio, da li ces da "visis" u GT-u malo vise, nego u benzu?;-)))

Bozo
22.6.2015 17:29
3
1

A ne, Nemanjice, ona se ne petlja meni u kuhinju, pa necu ni ja njoj u auto :-)

Nemanjica
22.6.2015 20:23
2
4

Haha, diplomatski receno...:-)

Audifan
23.6.2015 09:34
4
2

Smesno majke mi...Bolje da je poziocionira gde i pripada,u klasu Isignije,C5 Mondea itd,misleci na cenovnu politiku.
Ovako sa neslavnom reputacijom jedan crusler ide na premijum gde vladaju nemci,tesno ih prate japanci ma daj... Jos kao otezavajuca okolnost stoze krajem leta nov A4.Bice ovo nadgrobna ploca za AR. Bice na kraju Kinezi molim vas kupite nas

Audifan
23.6.2015 11:05
3
1

Smesno majke mi...Bolje da je poziocionira gde i pripada,u klasu Isignije,C5 Mondea itd,misleci na cenovnu politiku.
Ovako sa neslavnom reputacijom jedan crusler ide na premijum gde vladaju nemci,tesno ih prate japanci ma daj... Jos kao otezavajuca okolnost stoze krajem leta nov A4.Bice ovo nadgrobna ploca za AR. Bice na kraju Kinezi molim vas kupite nas

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: