Prvi utisci:

Mitsubishi L200

Radni vikend je u toku! Testiramo novi Mitsubishi L200, pikap koji izaziva veliko interesovanje.

Nakon dva testna dana, prvi utisci su pretežno pozitivni alii podeljeni. Pohvaljujemo izuzetnu pokretljivost, izdašan 2.4 DI-D turbo dizel aagregat koji nudi čak 181 KS i 430 Nm obrtnog momenta.

Novi L 200 zadržao je sve dobre i kvalitetne osobine od predhodne generacije, ali da je napredovao u svakom pogledu. Kreiran kao „Ultimate Soprt Utility Truck“ spojio je funkcionalnost radnog i luksuznog putničkog vozila, pre svega u kategoriji dobnosti putnika ali i performansi.

Aerodinamičan dizajn, doprinosi umanjenju potrošnje goriva koja na testu iznosi prosečnih 9.2 litre. Osetno je smanjena buka u kabini, koja je sada limuzinsli komforna uz značajan napredak po pitanju udobnosti zadnje klupe. Povećana je i korisna nosivost na 1.300 kilograma.

Novi dizajn donosi vrlo praktična rešenja. Prednji branik je dobio novi ugao, tako da više ne podiže vodu iz bara prema vetrobranskom staklu. Dubina gaza u vodi je povećana na 600 milimetara dok je napadni ugao od 30 stepeni a odlazni od 22 stepena u rangu najboljih terenaca.

Za prenos snage do točkova, zaduženi je robustan manuelni šestostepeni menjač. Koristeći elegangan džojstik postavljen na centralnom grebenu, na usluzi su čak četiri moguća režima vožnje. U pitanju je druga generacija „Super Select 4WD II“ sistema. Njegova praktična primena je krajnje jednostavna i udobna a vozač može birati između pogona na zadnje točkove ili permanentnog pogona na sva četiri točka. Tu su i režim za vožnju po nepristupačnim terenima 4HLc (zaključan centralni diferencijal), kao i 4HLLc režim, za vožnju pod nagibom, u blatu ili dubokom snegu.

Voženi Mitsubishi L 200 2.4 DI-D u luksuznom Instyle paketu košta 32.790 bez obračunatog poreza na dodatu vrednost. Prilično papreno, ali adekvatno kvalitetu izrade i pruženim automobilsko-radnim performansama, i to pre svega onim praktičnim.



[05.12.2015 20:08]

RSS
realan
05.12.2015 20:55
4
18

Kome ovo treba?

Чедомир
06.12.2015 10:25
16
3

@realan
Мени.Имао бих га рађе од многих,што би неки рекли,премијума.

Realniji
06.12.2015 15:31
9
4

Cedomire, ja sam imao L200 sluzbeni. Neudobni traktor sa uzasno malo mesta pozadi, i gotovo vertikalnim zadnjim sedistima. Nemas gepek, i kada vozis radnike, sav alat i aparati su u tovarnom prostoru, na otvorenom. A kada je zatvoren tov prostor, on je dubok , kad otklizi i odskakuce nesto pozadi, ceo se uprljas dok ga izvadis

evroskpetik
07.12.2015 12:24
10
0

@realan

Vama urbanim dosadnjakovicima koji se lozite na sminku i voznju do senjackih kafica ili Kopaonika, tesko je objasniti pojam ovakvog automobila ili recimo Jeep Wranglera.

Sustinski, najbolje da tako i ostane, jer pravi provod pocinje tamo gde vi niste

Gradski
07.12.2015 17:11
1
6

Zastava kamion (1+5) je prakticniji u svakom segmentu. Ko ima iskustva shvatice!

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: