Promocija:

Mitsubishi L 200 premijerno u Srbiji

Ovlašćeni uvoznik i serviser, za Mitsubishi vozila na našem tržištu, firma Inoto Motors iz Beograda, danas je organizovala promociju i premijerno predstavila novi Mitsubishi L 200 pete generacije Twituj ovo!. Promocija je održana na krovu ekskluzivnog hotela „Falkensteiner“ na Novom Beogradu, pred grupom specializovanih automobilskih novinara.

Prema rečima naših ljubaznih domaćina, automobilska javnost u Srbiji, je među prvima u Evropi, koja je imala priliku da se upozna sa novim modelom renomiranog japanskog proizviđača, sa zaštitnim znakom u vidu „tri dijamanta“. Kao što smo već pomenuli, radi se o petoj generaciji, sada već kultnog pick-up modela, koji je svoj debi imao, još pre 37 godina, tačnije prva generacija lansirana je 1978.godine.

Šta nam donosi novi L 200? U osnovi, jasno nam daje do znanja, da je zadržao sve dobre i kvalitetne osobine od predhodne generacije, ali da je napredovao u svakom pogledu. Kreiran kao „Ultimate Soprt Utility Truck“ spojio je funkcionalnost radnog i luksuznog putničkog vozila, pre svega obraćajući pažnju na udobnost putnika.

Novi model, takođe neguje sportski dizajn, sa izuzetno malim koeficijentom otpora vazduha za ovu kategoriju automobila, cd 40. Aerodinamičan dizajn, doprinosi smanjenju potrošnje goriva i manjoj buci u kabini, prilikom vožnje pri većim brzinama. „J-line“, linija između kabine i tovarnog prostora, usvojena je sa prethodnog modela, doprinosi kraćem međuosovinskom rastojanju, boljoj pokretljivosti i većem prostoru u kabini.

Pored aerodinamičnijeg oblika, novi dizajn donosi neka „pametna“ rešenja. Prednji branik ima promenjen ugao, a zadatak mu je da što manje vode završi na vetrobranskom staklu, čak i prilikom prolazaka kroz dublje bare.

Novorazvijeni Common-rail dizel motor, sa varijabilnim otvaranjem ventila, zapremine 2,4 litra, biće ponuđen u dva nivoa snage. Slabija verzija isporučuje 154 KS (113 kW) i 380 Nm obrtnog momenta, dok ona snažnija, raspolaže sa 181 KS (133 kW) i 430 Nm. Mitsubishi je posebno ponosan, što je njihov L 200, prvi pick-up na svetu koji poseduje agregat sa aluminijumskim blokom, što donosi benefit od 30 kg manje.

Za prenos snage do točkova, zaduženi su manuelni šestostepeni ili automatski petostepeni menjač. Koristeći elegangan džojstik postavljen na centralnom grebenu, može se birati između četiri režima vožnje. U pitanju je druga generacija „Super Select 4WD II“ sistema, a u zavisnosti od uslova na putu i podloge, vozač može birati između pogona na zadnje točkove ili permanentnog pogona na sva četiri točka. Tu su i režim za vožnju po nepristupačnim terenima 4HLc (zaključan centralni diferencijal), kao i 4HLLc režim, za vožnju pod nagibom, u blatu ili dubokom snegu.

Novi Mitsubishi L 200, na našem tržištu biće ponuđen u devet različitih boja i tri nivoa opreme (Invite, Intense, Instyle). Cenovni rang se kreće između 26.390 i 34.790 eura, bez poreza na dodatu vrednost ili ako je kupac fizičko lice od 31.668 , pa sve do 41.748 eura, uključujući PDV.

Uskoro možete očekivati više informacija o ovom modelu, jer će se novi L 200 ,za par dana naći na našem testu.

Ekskluzivno za Vrele Gume

Branko Avramović i Radovan Vlajković

[03.12.2015 22:13]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: