Brend je najvažniji:

Mercedesov brend vredi 43,9 milijardi dolara

Londonska institucija Brand Finance je izabrala Mercedes-Benz za najvredniji brend svetske automobilske industrije i procenila ga na 43.9 milijardi dolara.

Vrednost automobilskih brendova je važna, jer direktno utiče i na vrednost automobila. Ona je stvar prošlosti, sadašnjosti i budućnosti neke marke, njenog tehnološkog, proizvodnog i ostalog nasleđa. Mada ima dosta sličnih rang-listi, ovo je ona koju je formirao londonski Brand Finance, jedna od najcenjenijih svetskih institucija za finansijsko valoriziranje brendova, firmi i finansijskih institucija.

Sasvim je sigurno, vrednost brenda se plaća i kroz cenu automobila pa u sledećoj tabeli pogledajte koliko ko vredi:

1. Mercedes-Benz - 43,9
2. Toyota - 43,7
3. BMW - 41,8
4. Volkswagen - 33,7
5. Honda - 22,1
6. Nissan - 19,4
7. Porsche - 19,1
8. Ford - 17,3
9. Audi - 15,0
10. Chevrolet - 12,9

[31.8.2018 07:22]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: