Istorijski rezultat:

Mercedes "rastura"

Dok jednom ne smrkne - drugom ne svane, postaje sasvim očigledno i na primeru svetske auto industrije. Samouvereni VW do guše u problemima i pred mogućim bankrotom, Mercedes-Benz nikada bolji u svojoj istoriji. Završava treće tromesečje ove godine s novim prodajnim rekordima.

U septembru je kupcima širom sveta isporučeno 188.444 Mercedesa (+15,8%), više nego ikada pre u jednom mesecu. Ukupna prodaja od 477.999 vozila u periodu od jula do septembra omogućila je Mercedes-Benzu realizaciju do sada najjačeg tromesečja u istoriji (+16,1%).

Od početka godine prodato je 1.376.424 vozila, čime je nadmašen prošlogodišnji rezultat za 15,2%.


[07.10.2015 22:29]

RSS
pecagt
07.10.2015 22:41
11
5

deda kida

Aziz
07.10.2015 23:20
11
4

Meca kida, rastura..

Mugen
08.10.2015 07:29
9
10

Deda je za dede.

lazar bojanić
08.10.2015 08:16
15
31

Realno prodaju za velike pare samo stari image prepakovan u novo pakovanje i to sa renault motorima u malim karoserijama koje škripe posle 30.000Km

Ja za ovo ne bi dao tolike pare ni pijan ...ali očigledno me brojke demantuju što dokazuje koliko su kupci na žalost u stvari neobavešteni i koliko je primarni motiv kod odabira vozila neracionalan .

pecagt
08.10.2015 08:41
12
8

mogu samo da ga mrze...

Dr. Benz
08.10.2015 11:31
24
9

Nije nikakvo iznenadjenje sto imaju dobre prodajne rezultate...

Pa pogledajte robu koju imaju da ponude potencijalnim kupcima...kao dete u prodavnici slatkisa... Nezna se sta je bolje i lepse...

A F1... Pa to je tek posebna prica koja samo daje vetar u ledja.

Actros
08.10.2015 12:07
4
2

...MOLIMO PONOVITE KOMENTAR

Jtd
08.10.2015 13:32
9
9

Kad u Audi utrpaju tdi čađariju iz pola to je super?

lazar bojanić
08.10.2015 14:08
11
26

nijedan audi ne škripi posle par desetina hiljada Km ...

na kraju krajeva sama redakcija VG je testirala GLA i došla do tog zaključka posle npr 30.000Km

renault motor i to 1.5 dci svakako ne stoji u jednom PREMIUM automobilu a ja sam se baš u jednom takvom vozio ...pravi je užitak čuti ga kad se malo stisne :-)

priznajem da su svi novi A i C klonovi lepi i tu nema šta da se zameri . Ali po te pare ima da se bira svašta nešto kod tzv PREMIM konkurencije a da na prečam o drugim korektnim brendovima koji takođe skidaju zvezde sa neba , he he

brrr
08.10.2015 14:12
16
5

mecka je mama

Hans
08.10.2015 16:23
4
2

@lazar bojanic Ukusi. :-) Za mene licno, Audi je ok samo ako je A6 i A7. Ostali su ispod lima prepakovani "vageni", te mi takodje ne bi palo na pamet da za nesto "isto" dajem 30% vise novca. Daleko od toga da je Audi los, naprotiv, ali je u ocima ogromnog broja ljudi to i dalje samo prepakovani VW. P.S. Naravno da ne gledam blagonaklono da jedan Mercedes posudjuje motore ili da jedan BMW pravi "porodicne" vanove.

lazar bojanić
08.10.2015 19:41
5
15

@ Hans ,

ne mislim na tebe ali realno samo neznalice mogu da kažu da je audi isto što i vw .

evo uzmimo npr A4 pa da ga uporedimo sa pasatom ...

pre svega A4 ima motor postavljen uzdužno na drugačiju platformu . to doprinosi većoj centralizaciji mase i samim tim znatno boljem ležanju na putu ... to su osnove , a sitnih razlika je na pretek .

Kod A3 je već manja razlika u odnosu na golfa ali je ipak, mislim ali nisam siguran, i tu drugačija platforma nego kod golfa , onda uvek prisutno multilink ogibljenje od zada itd.

Naravno uz to ide uvek bolji izbor materijala , bolja završna obrada itd.

Motori jesu isti ali to je ista grupa pod istom kapom i to nije uvaljivanje francuza pod made in germany markom .

Da se razumemeo nije ni renault 1.5 dci motor loš motor ali NIKAKO ne ide u jedan mercedes ...oni koji znaju nešto o automobilima znaju da se u Stuttgartu i okolini mercedes naziva u slobodnom prevodu "sveti pleh" . To je svetogrđe ...

Mrcedes je i pre imao problema sa kvalitetom , posebno kada su odustali od ZF menjača i počeli sami nešto da čačkaju ... bliska pordica je dugo vremena živela i radila u Boblingenu gde je većina postrojenja MB-a i naslušao sam se priča i priča o problemima ...sad je proizvodnja prebačena u Madjarsku i došlo je do još veće "fušerizacije" praćene ozbiljnim poboljšanjem dizajna .
Koliko sve to nema veze sa prodajom govore brojke koje su odlične , samo je pitanje dokle će sve to trajati .

Jer neko ko izbroji 25 hiljada za auto za dobrom značkom i posle par godina shvati da ima cvrčke u njemu i da mu auto ide sasvim kao jedan renault od desetak hiljada manje , neće više biti veran zvezdi ... ime se teško gradi a lako gubi .

Mislim da je u toj klasi i A3 i BMW serije 1 poštenije rešenje od A klase . Barem dok serija 1 ima klasični zadnji pogon . Kad to prebace napred onda to više neće biti BMW nego neki klon , koji će da radi posao ali više neće biti deo legende propelera .

Ja automobil ne posmatram samo kao skulpturu kojoj se divim dok je gledam . Ja auto posmatram kao celinu i većim delom uživam u vožnji i interakciji sa njim . Verovatno većina kupaca ne posmatra to tako ... ali ipak treba čitati o tuđim iskustvima i spram toga usmeravati svoj izbor.

Svima puno sreće sa MB A klasom ...

serpico
08.10.2015 21:47
2
3

Hans Audi je svaki napravljen kao od jednog komada granita sto sam se bezbroj puta uverio jer vozim audi a4,bio prepakovan wagen ili ne odlican je automobil u svakom pogledu!

Bobo
09.10.2015 10:19
5
7

Citam vase komentare, pa ne mogu da se otmem utisku da previse racionalizujete celu pricu.Automobili su pre svega emocije.Mecka nece izgubiti ni jednog kupca, jer vecina kupaca nikada nece priznati da je pogresila.Ukoliko vlasniku pocne da skripi sve posle 20 000 km vecina to nece shvatiti kao ozbiljnu manu, svi ce upirati prstom u ove ostale brendove i govoriti kako ovi imaju problem sa korozijom, sa vesanjem i bla, bla.Zivot u svojoj sopstvenoj zemlji zna da bude tezak i gorak, ali u sudaru sa nekim iz druge zemlje mi je branimo, iskazujemo patriotizam, osecaj pripadniosti koji je u sustini iracionalan.To je deo nase nagonske potrebe da pripadamo grupi, jer smo u grupi sigurniji, kako god vam ovo zvucalo.Lazare, sam si rekao da je mecka imala ozbiljne probleme sa kvalitetom, pa kao objasnjavas cinjenicu da nisu izgubili kupce, vec da ih imaju sve vise.Zato sto je to usvojeni simbol moci, prestiza, brzine, simbol grupe u koju se tesko stize.Moze Mazda praviti ne znam kakav auto, ali ce tesko stici do simbolike koju ima Mercedes.To je poenta.U protivnom bi za bracne partnere birali ljude koji su pouzdani, zdravi, malo trose, produktivni, obrazovani.Ali znas da to ne ide tako.Razum je samo jedna od karakteristika coveka i to mislim ne pretezno dominantna.Zato je dizajn automobila vrlo vazan, mozda cak i presudan.Naravno da propadaju kante koji e se pokazu ekstremno lose u voznji, ili po kvalitetu.A za manje probleme sa kvalitetom, nesto malo losije performanse i ekonomicnost, pa za to vecina ne haje.Zato su automobili danas toliko nesavrseni u odnosu na ono dokle je stigla nauka.Kad simbol dosadi predjemo na drugi, promenimo tim.Ima i onih ciji stil zivota ne daje autu preveliki znacaj.E tu kvalitet i sve o cemu ti pricas ima uticaja, jer su njihove emocije usmerene na druge predmete i sfere zivota.Takvi su u proslosti cesto vozili mecke ili vw u zavisnosti od primanja, ili spaceke, bube i R4, a vrlo cesto su im izbor bili Saabovi i Volvo.Kad udjes u sferu dizajna i emocija kojom su dominirali Italijani, onda moras angazovati Italijane da ti zavrse posao.Da je neko pre 20 godina meni pokazao danasnju Mazdu 3 ili 6 bez grila i oznaka, iz topa bih rekao da je to neka Alfa.Zato Mazda danas belezi uspehe pre svega.Izgleda fluidno, sportski, renesansno i bez viska detalja.Pezo 208 mi izgleda bas francuski na najbolji moguci nacin, pored nedostataka u ergonomiji od kojih mi se povracalo kad su predstavljeni, sad mi nesto cucnulo i bas mi je sik, pa makar stalno morao da virim preko volana i sipam koju litru vise.

Bato
11.10.2015 18:33
3
2

Ja imam 3 Mercedesa i ni jedan nema manje od 360 000 km do 470 000 ,odrzavam kako treba,i kod mene nista ne zvecka i ne skripi,vidim da glavnu rec drze ljudi koji nikad u Mecku seli nisu,ali nebitno,vozio sam sva auta ,sve je smijesno porediti sa Mercedesom...

Ivan son of Miodrag
12.10.2015 21:50
3
1

Rastura? Sta? Koga?
I dalje je iza BMW-a po prodaji. Cak i sa kompletno obnovljenom gamom, sa ogromnim uspehom c klase, sa velikim uspehom ostalih modela, i dalje ne uspeva da prestigne glavnog rivala. Ako sad ne uspevaju sumnjam da ce i uskoro ( ne kazem nikad), ali i dalje number one premium brend je BMW.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: