Prvi utisci :

Mercedes G500 4×4²

Pešterska visoravan poznata po surovoj prirodi i prelepom letnjem ambijentu ovog vikenda je bila naša test destinacija. Apsolutno idealno okruženje za upoznavanje sa automobila koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Mercedes G500 4×4². Zasenio nas je još na sajmu Ženevi 2015. kada se pojavio kao prototip koji ispipava puls novinara. Reakcije istih su bile više nego pozitivne, te je 4x4 na kvadrat prošle godine oživeo i u serijskoj proizvodnji. Jedan od prvih proizvedenih primeraka je zahvaljujući AC Biševac iz Novog Pazara dospeo i ekskluzivno u naše ruke.

Šta reći?
Kada se vozač popne na njegovu nadmorsku visinu, pogled na svet je zaista iz mnogo lepše perspektive.

Nije ovo samo podignuti G, ovo je automobil koji je prešao rubikon. Njegova pojava je ujedno i najjači adut. Sve ostalo su samo tehnička "iživljavanja" nemačkih inženjera.

Za pogon je zadužen V8 motor zapremine 4,0 litre koji uz pomoć dve turbine smeštene između cilindara postiže 422 konjske snage i 670 Nm obrtnog momenta. Dovoljno da sa svoje tri tone koketira sportistima jer do stotke ubrzava za 6,5 sekundi. Tu silnu treba doživeti, ne postoje takvi slavni znaci.

Za G 500 4×4 na kvadrat je između ostalog konstruisano i drugačije ogibljenje u odnosu na standardne G verzije. Svaki točak poseduje čak dva amortizera i dve spiralne opruge uz elektronsko podešavanje tvrdoće koja se reguliše za svega 15 milisekundi.

Rastojanje od tla iznosi čak 450 milimetara tako da ovaj G na kvadrat bez "snorkela" može da prođe kroz vodu duboku jedan metar. Ulazni i izlazni savladivi ugao je 52, odnosno 54 stepeni na zadnjem delu.

Cena 265.000 evra!

Ostatak fascinacije zvane G500 4×4² uskoro na sajtu i u emisiji Vrele Gume na TV Prva.

Ekskluzivno sa Peštera:
Lidija i Miodrag Piroški
Igor Pejović, Branko Avramović
[10.9.2016 10:26]

RSS
Dr. Benz
10.9.2016 11:28
16
1

6 x 6 sledeci test... ako se moze...?

Rusofil
10.9.2016 11:31
10
2

Ma ovo Lada Niva ostavi u prašini... Hahahaha... Sjajan auto koji promoviše puno tehnologije na staroj karoserijskoj bazi. Interesantna priča

Oli
10.9.2016 12:14
4
2

Trenutno jedan od najzanimljovijih automobila za testiranje. Bravo! Jos da VW napravi transportera 4 motion 2 puta nizeg i 4 puta jeftinijeg i to je to.

pecagt
10.9.2016 12:16
7
0

Moj omiljeni terenac u meni najlepsem predelu Srbije, jedva cekam ceo test da odgledam!

arkadije
10.9.2016 12:40
4
8

bračni par piroski,talentovani ste novinari,pišete originalno,zanimljivo. ali niste više klinci da se stalno slikate. preteraste

BB
10.9.2016 16:54
1
7

I u čemu je poenta kuće na točkovima? U ovih 2650000 evritja? Reći će kulturan narod: ko ima nek vozi, ali niko kulturan nema toliki novac...

Japanautofan
10.9.2016 21:51
5
1

Da li se ovo vozi sa B ili C kategorijom ? Koliko je tezak ovaj "monstrum" sa slike ? :)))

Blagoja
11.9.2016 12:40
5
0

@Japanautofan
Tezak je 3.75 tona. :)

Pitam
11.9.2016 13:12
0
4

...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: