PR:

Mazda objavila dugoročnu viziju razvoja tehnologije,

Hirošima / Leverkusen, 9. avgusta 2017. Mazda Motor Corporation danas je objavila ‘Održivi Zoom-Zoom 2030’, novu dugoročnu viziju razvoja tehnologije. Deo nove tehnologije koji će pomoći da se ostvari ova vizija je i motor nove generacije SKYACTIV-X koji će biti predstavljen 2019. godine. SKYACTIV-X će biti prvi komercijalni benzinski motor na svetu koji ćebkoristiti paljenje kompresijom1
.
U viziji ‘Održivi Zoom-Zoom’ objavljenoj 2007. godine, kompanija je stremila ka tome da nudi uživanje u vožnji uz odlične ekološke i sigurnosne karakteristike. U svetlu brzih promena koje se događaju u automobilskoj industriji, nova vizija ima dugoročniji pristup i objašnjava kako će Mazda
iskoristiti užitak u vožnji, osnovnu privlačnost svakog automobila, kako bi rešila probleme povezane sa ekologijom i društvom u celini.
Sledi pregled vizije ‘Održivi Zoom-Zoom 2030’ i nove generacije SKYACTIV-X motora.
1. Održivi Zoom-Zoom 2030
Mazda veruje da je njena misija da pomogne očuvanju prelepe planete Zemlje i pritom da obogaćuje ljudske živote i društvo u celini. Kompanija će nastaviti da traži načine kako da inspiriše ljude kroz kvalitet svojih automobila.

Zemlja

Kroz inicijative zaštite ostvariti održivu budućnost u kojoj ljudi i automobili koegzistiraju sa prelepom i bogatom planetom Zemljom.

Mazdin pristup

• Proširiti mere za smanjivanje emisije ugljen dioksida iz ‘well-to-wheel’ (od-izvora-do-točka)
perspektive uzimajući u obzir emisije gasova za vreme ukupnog životnog ciklusa automobila
• Ciljati na smanjivanje korporativnog proseka ‘well-to-wheel’ emisije ugljen dioksida do 2030.
godine za 50% u odnosu na 2010. i postići smanjenje od 90% do 2050. godine
• Postići sve navedeno prioritetnim poboljšanjem produktivnosti pogona i mera za čišću emisiju
u stvarnim uslovima vožnje
• U skladu sa ovim pristupom, nastaviti napore za usavršavanjem motora sa unutrašnjim
sagorevanjem, što će u nadolazećim godinama pomoći u pogonu većine automobila širom
sveta i tako dati najveći doprinos smanjenju emisija ugljen dioksida i kombinovati te rezultate
sa efikasnim tehnologijama elektrifikacije pogona
• Počevši od 2019, predstaviti električne automobile i ostale tehnologije električnog pogona u
regijama koje koriste visok udeo čiste energije pri proizvodnji električne energije ili ograničiti
ponudu određenih automobila sa ciljem smanjenja zagađenja vazduha


Društvo

Kroz automobile i društvo koje pruža sigurnost i mir, stvoriti sistem koji obogaćuje ljudske živote nudeći im neograničenu mobilnost.

Mazdin pristup

• Razviti više naprednih sigurnosnih tehnologija pod filozofijom Mazda Proactive Safety
(Mazdina proaktivna sigurnost) sa ciljem smanjenja broja saobraćajnih nesreća
• Dodatno poboljšati osnovne temelje sigurnosti, poput ispravnog položaja sedenja, položaja
papučica i dobre vidljivosti, i standardizovati ih na svim modelima
• Promovisati dalju standardizaciju i-ACTIVSENSE naprednih sigurnosnih funkcija koje pomažu
vozačima da prepoznaju i procene moguće opasnosti; Izuzevši Japan, gde ove funkcije već
postaju standard, postupno raditi na tome da ove tehnologije budu serijska oprema i na drugim
tržištima počevši od 2018. godine
• Započeti sa testiranjem autonomnih tehnologija vožnje koje se trenutno razvijaju u skladu sa Mazda Co-Pilot konceptom2 2020. godine, sa ciljem da sistem postane serijski na svim modelima do 2025. godine
• Koristeći tehnologije povezivanja, izraditi novi poslovni model koji omogućuje vlasnicima automobila da podrže potrebe ljudi na nenaseljenim područijima i onih koji imaju poteškoća u kretanju

Ljudi

Poboljšati mentalno bogatstvo korisnika zadovoljstvom koje dolazi znajući da štite Zemlju i doprinose društvu automobilom koji ujedno pruža i istinski užitak u vožnji

Mazdin pristup

• Razvijati poboljšani Jinba-ittai osećaj vožnje koji će otključati ljudske potencijale i revitalizovati
ih mentalno i fizički
• Bazirano na filozofiji “udahnuti život automobilu", dodatno razvijati KODO dizajn kako bismo ga doveli na nivo umetnosti koja obogaćuje emocionalne živote svih koji se sa njim susreću

2. SKYACTIV-X motor sledeće generacije

Tehnološke inovacije

• SKYACTIV-X je prvi komercijalni motor na svetu koji koristi paljenje kompresijom u kojem se mešavina goriva i vazduha pali spontano kada je klip sabija u cilindru
• Mazdin sopstveni metod sagorevanja nazvan Spark Controlled Compression Ignition (varnicom kontrolisano paljenje kompresijom) savlađuje dve prepreke koje su sprečavale komercijalizaciju kompresionog paljenja kod benzinskih motora: maksimiziranje zone u kojoj je moguće kompresiono paljenje i postizanje glatkog prelaza između kompresionog paljenja i paljenja varnicom.
[11.8.2017 10:11]

RSS
Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: