Ekskluzivno iz Barselone:

Mazda CX-3 - nikada bliže premijum brendu

Nakon prvog upoznavanja sa najmanjim Mazda krosoverom na sajmu u Ženevi, na red su došle i prve probne vožnje, kojima ekskluzivno naša redakcija prisustvuje u Barseloni.

Upravo ono što se naslućivalo već tokom sajamskog susreta sa modelom Mazda CX-3, na prvim vožnjama je i potvrđeno! Mazda još nikada nije bila bliža i konkurentnija premijum brendovima nego sa ovim modelom. Čini se čak da u pojedinim segmentima komfora i završne obrade ide i mali korak ispred ustoličenih Mercedesa GLA i BMW X-1. Jednostavno rečeno, vodilo se računa o svakom detalju enterijera, kvalitetu materijala uz izvrsnu završu obradu.

Sa druge strane u poplavi sve manjih i sve bučnijih agregata, Mazda se još uvek drži velikih zapremina i četiri cilindra, što treba pohvaliti. Mazda CX-3 je posebno agilna u kombinaciji sa benzinskim agregatima koji pružaju izvanredan osećaj ubrzanja, nižu potrošnju i tih rad zahvaljujući povećanom stepenu kompresije.

Dizel agregati su priča za sebe, međutim prvi utisak je da su oni previše robusni i teški za razigranu koncepciju ovog krosovera.

Zbog lakše konstrukcije benzinskog agregata, automobil je upravljiviji i veselije se odaziva na papučicu gasa uz potrošnju koja tek za litar goriva premašuje onu kod dizela adekvatne zapremine.

Bolja izolacija podvozja ne bi bila suvišna, veći prtljažnik takođe, kao i direktniji osećaj na volanu.

Sve u svemu, prvi utisci Mazde CX-3 su više nego pozitivni, što može značiti da premijum krosover konkurencija od danas nema lak san.

Za "Vrele Gume On Line"
ekskluzivno iz Barselone: Lara Piroški
[02.6.2015 20:42]

RSS
s60 2.4i
02.6.2015 21:56
9
1

Po mom misljenju daleko najlepsi krosover danas. Iz svakog ugla suptilno agresivan, a skladan. Dovode KODO do savrsenstva. Drago mi je da se nasao neko da izbegne ove danasnje trendove restilizovanja i blagog doterivanja, tj da je mogao to sebi da priusti. Uz dobro poznatu pouzdanost, izbegavajuci downsizing na svojstven nacin. Fenomenalno.

maxy
02.6.2015 22:08
4
1

Vec vidim kog evropskog proizvodjaca ce Mazda sahraniti.

Bojan
03.6.2015 03:28
8
1

Pa sta reci... Mazda je dobila takav vetar u ledja da to nije humano.
Forza Mazda! Bravo.

serpico
03.6.2015 10:58
3
0

Koga ce sahraniti?Reci nam ?

Rikošet
03.6.2015 11:03
9
1

Brak sa Fordom ih je zamalo uništio... Uporedite danas samo unutrašnjost novog Mondea i Mazde 6. Ford je sterilan, plastičan, haotičan, a Mazda emotivna, jednostavna i miriše na luksuz. U prošloj generaciji su to bila dva bratska modela... Mazdina najveća prednost je što sve aktuelne osim "dvojke" proizvodi u Japanu. Dok god tako bude mogu se nadati prosperitetu, jer menatlitet japanskog i evropskog, američkog, indijskog... radnika nemaju dodirnih tačaka. U Evropi, Americi, Indiji... kvalitet se postiže strogom kontrolom, dok se u Japanu on jednostavno podrazumijeva. Bilo to humano ili ne, činjenica je da Japanci kao narod u svemu teže perfekciji i to se osjeti na svim njihovim proizvodima. Mada ni ranije nisu imali sterilan dizajn, ovaj aktuelni je čini se po volji širokih narodnih masa... Na kraju treba biti svjestan da Mazda nije veliki proizvođač automobila i ne predviđati joj planetarne uspijehe. U prošloj godini su proizveli oko milion automobila, što je recimo u rangu Škode. Dakle oni ne konkurišu Volkswagenu, niti to realno mogu, ali su dokaz da i mali automobilski proizvođači mogu danas opstati, ako insistiraju na kvalitetu, a ne samo na produktivnosti...

maxy
03.6.2015 12:33
6
1

@serpico
AR.
U poslednjih par rečenica Rikošet je i objasnio zašto. Samo dodao bih na njegov komentar pored kvaliteta i dizajn.

pedja079
03.6.2015 12:44
7
1

Klan Piroski protiv Alvirovica

sorfonije
03.6.2015 14:57
3
0

@rikoset
Jedino je bitan, u nasem slucaju kurs evro-jen. ako on nije povoljan, nista od exporta!!!

don
03.6.2015 22:00
1
1

ima ljudi koji kazu da je Ford od Mazde napravio auto...

N.G.
04.6.2015 01:49
3
0

@Rikošet
Mazda 3 za americko i evropsko trziste se proizvodi u mestu Salamanca (Mexico)... U istoj fabrici se proizvodi Mazda 2 i sledeca generacija Yaris-a na platformi Mazde 2.

Rikošet
04.6.2015 12:41
3
0

sofronije & N.G.

Šta da kažem ljudi, zakazali su mi ministri ekonomije, industrije i vanjskih poslova :) Hvala za informacije...



iks
05.6.2015 19:19
2
1

Mazda 2 (ili demio) za japansko i evropsko trziste se pravi u Japanu (Hofu fabrika), i fantasticne su pouzdanosti...

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: