Poboljsana formula bestselera:

Mazda 6 i Mazda CX-5 na testu

Na novinarskoj prezentaciji u španskom letovalištu Sitges dobili smo priliku da ekskluzivno testiramo tvrdnju Mazdinog marketinga da su novi, redizajnirani modeli dovedeni pred vrata premijum klase.

Prvi utisci ne ostavljaju ravnodušnim. "Šestica" deluje modernije, svežije i znatno agresivnije! Unutrašnjost je poboljšana mnogim luksuznim elementima dok novi "Active driving display" pruža sasvim drugu dimenziju korištenja i efikasnosti. Osim toga ona je po ugledu na BMW sada vozački mnogo više orijentisana, što svakako donosi nove poene od strane pravih ljubitelja vožnje.

Novi su tepisi, bolja zvučna izolacija posebno vrata uz njihovo drugačije rešeno zaptivanje rezultirali su su smanjenjem prodiranja spoljašnjih zvukova u kabinu za čak 25 %. Zadnja sedišta dobila su grejanje u kombinaciji sa kožnim presvlakama.

Pogonska grupa je dobro poznata i proverena uz specijalitet kojo se zove pogon na sva četiri točka na karavan izdanju.

Na planu bezbednosti posebno treba pohvaliti Mazda Driver attention assist sistem (DAA), koji pri brzinama preko 65 kilometara na čas nadgleda stil vožnje. Ako posle zadatog vremena kroz nedoslednost u upravljanju detektuje zamor vozača, oglasiće se i predložiti odmor.

Model CX5 se polako udaljava od SUV krosovera a sve se više približava automobilskim a ne terenskim genima. Sasvim logično, jer 99,8% se nalazi na asfaltu a ne u šumi. Revidirno ogibljenje sada je mnogo agilnije, upravljivije i brže reaguje na zamisli vozača.

Po prvi put ovom modelu nastupa SKYACTIV-G benzinac od 2.5 litara i 192 KS koji nudi moćne benzinske performanse po dizelaškoj potrošnji koja je bila na našoj probi ispod 7 litara benzina na 100 km.

Novo doba CX-5 dočekuje uz MZD connect sistem koji integriše pametni telefon sa info medijskim hardverom vozila.

Što se komfora tiče, bio je i ostao na zavidnom nivou! Kao i Mazda 6, CX-5 pruža novu generaciju luksuza i kvalitetnih materijalaima sa puno prostora za putnike i naveći prtljažni prostor u klasi koji meri 503 litre zapremine.

Suštinski, očigledna su mnoga poboljšanja na novim izdanjima Mazde 6 i CX-5. Moglo bi se reći da su ovo modeli sa sasvim drugačijim šmekom od prethodnika iako to nije toliko vizuelno primetno. Ona su rezultat praćenja novih tehnologija ali i dijaloga proizvođača sa kupcima, što i jeste prava osnova napretka.

Da li su oni na vratima premijum marke! Jesu! Ali moramo konstatovati kroz njih još uvek nisu prošli, jer za to je potrebno osim želje i mnogo vremena.

Ekskluzivno za Vrele Gume: Miroslav Šosberger
[25.2.2015 20:34]

RSS
Hans
25.2.2015 22:02
23
3

Mati mila, ova 6-ica svojom pojavom ledi krv u zilama! Strasno, strasnooooo!

Bojan
25.2.2015 23:35
19
2

Pa bolje ne moze da izgleda sestica. E to je pravi lepi stilizovani karavan, a ne kao onaj superb od pre neki dan. Zivela Mazda, da Bog da bili najbolji.

Sorfonije
26.2.2015 07:21
9
9

Osecaj mi nekako govori da i nisu neki bestseller,jako retko ih srecem na ulicama Belgije.

Srdjan
26.2.2015 08:20
12
6

Slazem se sa komentarom na kraju teksta, ali pored sestice ne bih niti pogledao ni jednog premiuma.

folcika
26.2.2015 11:52
2
27

novi passat variant ipak bolje izgleda

don
26.2.2015 12:07
10
3

18k eura za, bar tako pise, novi model, pa ti sad vidi koliko ono kosta srotvagen?

karadjole
26.2.2015 13:12
14
1

svima bi preporucio ova dva iznimna modela,s obzirom koje gabore toyota prodaje na europskom trzistu ,mazda je umetnicko delo!pravo lepi automobili usto i prvaci pouzdanosti i kvalitete!jer su original made in Japan

Gox
26.2.2015 14:17
22
0

Badava takva lepota i kvalitet, kod nas su ljudi bolesno zaljubljeni u prevaru zvanu vw.Vrhunski odnos cene i dobijenog dizajna,kvaliteta i pouzdanosti.

brano
26.2.2015 18:28
7
6

Kad uporedis Mazdu sa Pezoom, Opelom i slicnim ona djeluje skupo, ali kad je uporedis sa njemackom premium trojkom, sto se definitivno moze, onda Mazda djeluje jeftino

Bojan
26.2.2015 18:55
4
4

Ne znam po kom kriterijumu ona to deluje jeftino.

brano
26.2.2015 19:43
4
0

Mozda je bolji izraz "pristupacno". Dobra je kao oni ali kosta manje

Gox
26.2.2015 20:40
5
0

Usporedba sa nemačkom prem trojkom nije realna ,zanima me koliko bi koštao npr. A4 sa istom opremom kao 6ca,daleko,daleko više,zamislite da je 6ca u istom cenovnom rangu kako bi izgledala oprema,materijali itd.Auto je definitivno best by ma šta rekli germanofili.

CBR
27.2.2015 06:02
4
2

Brano,Neki dan sam u Minhenu uzeo Mazdu 6 na probnu voznju..
prvi put sam vozio ovaj movi model,, auto je strava,, kosta 29.500 sa ovim paketom opreme,, limuzina,, prelepa je,, verujte da nemci koji je prodaju i sami priznaju da je extremno kvalitetna,,,i da niko od njih nikada nece kupiti bilo koji nemacki auto...Zar mislite da nemci ne priznaju da su JAPANSKA auta daleko ispred njih po kvalitetu?? Priznaju i te kako..

Bojan
27.2.2015 08:07
5
0

Ali postoje srpski strucnjaci koji kazu "ne, to nije premijum, znaci nije bolja"

Bobo
27.2.2015 10:28
8
0

Mazda postade Alfa, u pozitivnom smislu te reci.Fluidna, dobra tehnika, skladne proporcije, jednostavan a kvalitetan dizajn enterijera, dobar kvalitet, svaka im cast.Tesko je napraviti bestseler naglo, prvo svaki novi model zapocinje sa kapacitetima koji su proizvodili stari model, pa tek ako prodaja krene onda se prosiruju kapaciteti, tako da 20-30% vise od prethodnika, danas se smatra izuzetnim uspehom.Zatim, trziste je nepoverljivo, polako se menja i tek kad sedne na trziste tu je vec sredina veka.E, ako i naredni model bude jednako dobar, onda imate hit.

Audifan
01.3.2015 13:21
8
0

Mazda6 ODLICAN 5 , karavani polako ali sigurno postaju sve lepsi primerci limuzinskih verzija.

Jeste best bye.


Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: