Noviteti:

Maserati Levante zvanično predstavljen

Gotovo pet godina, još od koncepta Kubang iz 2011. godine, trajale su diskusije o tome treba li Maserati da stvori jedan SUV. I konačno, u osvit ženevskog salona, pred nama je Maserati Levante!

Magija hromiranog trozupca na prednjoj maski i C stubu i istog tog grba ugraviranog u finoj koži u enterijeru, ona „krvavocrvena“ boja kože koju pamtimo iz limuzine Quattroporte, impozantna prednja rešetka, brzo će učiniti da kritičari ostanu bez argumenata. Opraštamo mu čak i to što mu zadnji kraj pomalo liči na Porsche Cayenne. Štaviše, imamo utisak da će novi italijanski model kritikovati najviše oni koji ga ne budu videli uživo ili koji ne budu u prilici da poglade njegove limene obline i finu kožu u kabini. Da, ovo jeste pravi Maserati! Bar u onoj meri u kojoj je Cayenne pravi Porsche.

Ispod elegantne haube, kako stoje stvari, biće trolitarski V6 benzinci sa opcijama od 350 ili 430 ks i trolitarski V6 dizel sa oko 275 ks Twituj ovo!. Slabiji benzinac do 100 km/h ubrzava za 6,3 sekunde, uz maksimalnu brzinu od 243 km/h, dok verzija sa 430 ks do „stotke“ stiže za 5,2 sekunde i razvija maksimalnih 264 km/h. Dizel verzija ima nešto skromnije performanse, sa ubrzanjem koje traje 6,9 sekundi i maksimalnom brzinom od 230 km/h.

Snaga se preko osmostepene automatske transmisije prenosi na podlogu putem Maseratijevog Q4 sistema pogona na sve točkove.

Srećnici će moći koliko ove godine sa Levanteom na more, budući da prodaja u Evropi treba da počne već ovog proleća.
[20.2.2016 07:22]

RSS
don
20.2.2016 07:33
12
23

prelijep! zadnja svjetla nekako jednostavna, kao da nesto fali...no, necemo pretjerivati, auto je mrak! sladji od belgijskih pralina, obradujete ko infuzija bolesnika :-)

Milan
20.2.2016 09:04
9
21

Ke bella makina.Italijanski stil i dobri motori, bravo.

Salers
20.2.2016 10:14
6
3

Prodaja na ovo prolece?daj Boze,samo da ne bude kao sa Giulia Alfom.

trt
20.2.2016 10:20
8
4

A pretvrdo ogibljenje?

Nemanjica
20.2.2016 10:42
9
25

Jednostavno savrsen...

Ivan
20.2.2016 11:04
22
5

Zadnji deo je kao stari Daewoo Lacetti :-)

Sale
20.2.2016 12:25
11
23

Sta reci. Ovo je savrseno da bolje bude ne bi valjalo.
E sada je Trozubac kompletan. Ne postoji pozeljnija gama vozila od Gibli Quatroporte Granturismo i Levante

mix
20.2.2016 13:23
17
9

1. f pace 2. gle coupe 3. macan 4. levane

Sasa
20.2.2016 15:45
9
6

Steta je staviti tablice na ovog lepotana!

karadjole
20.2.2016 16:45
9
4

A lijep auto!stvarno lijep!

Ali
20.2.2016 17:28
8
5

A sto se ne dogovore sa Audiem, Porscheom, BMW-om i Mercedesom da prave svi jedan auto pa samo nek stave svako svoju masku i stopaljke? Ustedeli bi silne pare, a ionako svi lice jedan na drugi

Paprikar
20.2.2016 17:29
9
10

Hvala Krajsleru na delovima platforme i preradjenim motorima!

Nemanjica
20.2.2016 18:02
5
20

Aaaa, i pepper je sagoreoo, poput tdi(traktor) motora...

ALFISTA
20.2.2016 18:18
8
18

Odlican!

Sale
20.2.2016 18:21
5
19

@Hvala tebi tako prepametnom sto te Srbija ima . sta bi radili da nemamo takav intelekt koji je sam sebi sao tako bistar i ostrouman nadimak. Ponekad nadimci govore vise od svega o nekom...

Hans
20.2.2016 18:34
9
19

@Paprikar Citiram dio teksta, gdje tvoj stav (Njemacka IN - Italija OUT) pada u vodu - Da, ovo jeste pravi Maserati! Bar u onoj meri u kojoj je Cayenne pravi Porsche. Demantuj me/nas. :-)

Boki
20.2.2016 18:58
10
5

Lici na Infiniti.

Vlado nk
21.2.2016 09:59
5
17

Fantastican ! Zaista POSEBAN u svim pogledima .

Nemanjica
21.2.2016 10:02
5
23

Pepper, videcemo se u avgustu, na popravnom! Do tada ces valda nauciti nesto vezano za ovaj dragulj, kao i ciju platformu koristi, kao i motore! ;)
Znam da ces se sloziti da su Italijani vrhunski slikari, kada su u stanju da nacrtaju, ovakvo remek delo na tockovima... :-))

Paprikar
21.2.2016 16:54
13
2

@Sale
Ne znam koji zakljucak mozes da izvuces iz mog nadimka, ali je on tu da bi ti i tebi slicni makar u tome videli i pomislili da su superiorniji, ali u diskusiji svi vi pokazete da ste inferiorniji jer osim jakih reci iza vas ne stoji ni jedan argument, a jos manje znanje jer vas poklapa argumentima covek koji cak nije fan FCA grupacije, sto je najgore. Iza tvog imena se ne krije mnogo toga, ali kada krenes da pokazujes nedovoljno znanje o temema koje su navodno tvoja jaca strana, jasno je da i tebi fali jedan nadimak.
I jeste Srbija srecna, jer za razliku od tebe, zaradjujem za porodicu, placam redovno harac drzavi, mogu sebi da obezbedim dosta toga, a da li mozes ti to ili moras da zamolis za novac?

Sale
21.2.2016 19:40
4
16

@Paprikar
Ti i tvoja inferiornost.!!!?? U cemu ?U jedinoj recenici koju umes da napises da je nesto prepakon crhysler? Toliko ti je znanje da ti nece na njemu pozavideti ni kolege sa kvantasa. Mozda i ja mogu da ima neki nadinak ali on bi mogao da glasi Tesla ili Doktor ili Profesor barem kada je u pitanju nauka i poznavanje automobila mehanije i sl. Posebno u odnosu na tebe.
Zato druze kad nesto ne znas,i jos nisi fun pa nisi ni upucen bolje bi bilo tebi i slicnima da procitas samo ovakvu vest i okrenes dalje jer vozila tipa Ferrari Maserati Lambo Alfa Jaguar Aston i sl. i nisu za tebe. Bliza ti tema o ljutim masinama iz Rakovice ali to ces naci na nekom drugom sajtu iki forumu,ne ovde. Do edukacije.... srdacno tvoj The Doctor!

Paprikar
21.2.2016 21:53
11
4

@Sale
Cekaj, nego na kojoj platformi je radjen? Opste je poznato da je koriscena Krajslerova platforma kao osnova, koja opet datira od ranijeg perioda i Dajmler-Krajsler korporacije. Dizel motor je pravljen za Ciroki, a zapravo je nastao kao motor namenjen za GM-ova vozila odnosno poceo je zivot kao 2.9T V6 motor. Ako ce enterijer biti nalik Gibliju i Kvatroporteu, znaci da ce i dalje imati elemente koji se mogu naci u Krajsleru. I sta vise dodati?


don
22.2.2016 08:29
5
20

Pogledaj malo sta vw radi, i koliko "organa" posudjuje, tako da mu proizvodi lice na jedan te isti koji dozivljava samo blage plasticne operacije. Tako da je prozvat FCa zbog prepakiravanja krajnje neumjesno, kad se zna ko je u tome tatamata.
Kod ghiblija nasli info sistem slican krajslerovom, i odmah cika i vika. Ma molim te lijepo! Kakvo licemjerstvo.

baki
22.2.2016 12:06
1
7

Napisem komentare vi ne objavljujete stvarno sramota

@baki

Postovani @baki, ne objavljujemo komentare koji nisu u skladu sa temom i koji se bave licnim prepucavanjima.

Ukoliko nije nesto objavljeno zbog tehnickog propusta molimo Vas da ponovite komentar

Srdacno

redakcija


Bobo
22.2.2016 13:07
4
2

Evo ja da ponovim: meni ruzan, opasan jeste, ali nije lep, inspirisani dostignucima Mazde,Infinitija,Mustanga i kojecega potpuno su izgubili kompas.Ne sumnjam da ce delovati "mocno" uzivo, ali stilski je katastrofa, enterijer u 2016. godini nedostojan renomea(Volvo u xc90 kako treba da izgleda premijum enterijer tog tipa), stavite nalepnicu preko prelepog trozupca i tih skrgica na boku i dobicete potpunu cistu konfekciju.Bez obzira na tradiciju.Nisam hejter talijana, Ghibli je odlican, prelep(ali enterijer iako od skupocenih materijala jednako bezveze), Ferrari bez premca po svemu, a ovaj bez obzira na kontraverznu pojavu kao i X6, jednom recju- nakaza. Nema tu nista od pralinea i italijanske skulpture. Deluje kao kineska studija razmetljivog terenca. Giulija lepa, unutrasnjost izuzetna, prepoznaje se duh Alfe i Ferrarija, a ovo bez jasne ideje kuda dalje. Velikoserijski auto sa preteranom cenom i prodajnim rezultatima manufakture.

N.N.
22.2.2016 13:09
10
4

Kada se pogleda dizajn ovaj auto nije sa onako "vau" efektom kao što je to bio Kubang koncept 2011. No onda pogledaš konkurenciju i vidiš kako su kod ovog Talijana daleko više pridali pažnje detaljima.
Jbg, ne možed danas puno eksperimentirati kada moraš zadovoljit dizajnom od Europljanina, preko Amerikanca do Kineza.

Istina je da ovaj auto dijeli centralni dio podnice sa nekim autima od Dodge ili Chryslera no sve ostalo je promijenjeno. Prednji i stražnji podokvir, pa zatim prednji ovjes su skroz novi dok je stražnji isto doživio određene izmjene s obzirom na Chryslerove proizvode.

No bili bi debili da idu raditi skroz novu platformu za velika auta ako i kada mogu modificirati postojeću i to toliko da sa starom zajedničkog ima pa ništa skoro.
I naravno to će ovdje forumaši uredno popljuvati dok će se na to da VW Toureg ima identičnu platformu kao i Porsche Cayenne zatvoriti oči. No eto navikli smo na dvostruka mjerila. Doduše ovo je čak gore od dvostrukih mjerila.

Moram reći da su performanse uredne za auto koje je po dimenzijama za klasu veće od Porsche Cayennea.

Maserati Levante Diesel 3.0 v6 275ks 0-100 6,9" 230 km/h
Porsche Cayenne Diesel 3.0 v6 262ks 0-100 7,3" 221 km/h

Maserati Levante "430" 430ks 3.0 v6 0-100 5,2" 264km/h
Porsche Cayenne S 420ks 3.6 v6 0-100 5,5" 259km/h

mkm
22.2.2016 14:01
1
8

Za.e.ite Alfu. Ovo je prava stavr!!!

Audifan
22.2.2016 21:05
1
4

...

ALFISTA
22.2.2016 23:09
4
4

@N.N Ne vredi pricati, vec sam na svakoj temi o Maseratiju predocavao cinjenicu koju isticete, ali uvek se provlaci ista prica. Sve kritike za izgled su tu zbog toga sto Maseratiji na slikama nisu ni priblizno atraktivni kao uzivo.

Paprikar
23.2.2016 09:32
5
5

I zacutase "funovi", strucnjaci i eksperti! :D

don
23.2.2016 10:47
3
3

eto @n.n. je to fino srocio, prosto kao u matematickoj jednadzbi, ako nekome poslije tog posta nesto nije jasno i nastavi da trubi idalje po svome, onda je tu pamet rekla zbogom.

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: