Prodaja u 2015.:

Jeep rekordno sa 1.2 miliona prodatih vozila

Jeep je u 2015. godini zabeležio prodaju preko 1,2 miliona primeraka širom sveta – što je najveći ukupni obim prodaje u 75-godišnjoj istoriji – čime je četvrtu godinu zaredom postavljen rekord u globalnoj prodaji. Prodajom 1.237.583 vozila Jeep je za 22 procenta poboljšao globalni rezultat iz 2014. godine sa 1.017.019 primeraka. U SAD, prodaja 865,028 primeraka prevazišla je ukupan broj od 692.348 iz 2014. godine za 25%.

„2015. je druga uzastopna godina sa prodajom preko 1 miliona vozila brenda Jeep širom sveta, i šesta uzastopna godina povećanja prodaje brenda Jeep na globalnom nivou i u SAD, kao i godina sa najvećom ukupnom prodajom brenda u njegovoj 75-godišnjoj istoriji,“ kaže Majk Menli, Jeep Brand direktor – FCA Global. „Pored uvođenja potpuno novog modela Renegade – koji oduševljava kupce širom sveta – naročito smo ponosni na to što je više vozila brenda Jeep ostvarilo najbolje godišnje prodajne rezultate, kako na globalnom nivou tako i u SAD.“

„Tokom 2015. godine pokrenuli smo lokalnu proizvodnju u Brazilu i ponovo smo uspostavili lokalnu proizvodnju u Kini nakon gotovo jedne decenije odsustva, čime smo dodatno globalizovali brend Jeep,“ dodao je Menli. „Sada, u 2016. godini, radujemo se proslavi 75. godišnjice brenda Jeep, i nastavljamo sa ponudom pune palete efikasnih SUV vozila sa najboljim sposobnostima u svojoj klasi“.

Prodaja vozila brenda Jeep porasla je za 56% u Evropi, na Bliskom istoku i u Africi, uz rast od 135% u Latinskoj Americi u 2015. godini. Decembar je bio mesec najbolje prodaje svih vremena za brend Jeep, kako globalno (127.879 primeraka) tako i u SAD (89.654 primeraka). Predvodnici prodaje brenda Jeep globalno i u SAD tokom 2015. bili su modeli Cherokee (295.081 globalno; 220.260 u SAD), Grand Cherokee (277.236 globalno, 195.958 u SAD), Wrangler (255.283 globalno; 202.702 u SAD), Renegade (158.351 globalno; 60.946 u SAD), Patriot (143.003 globalno; 118.464 u SAD), i Compass (108.626 globalno; 66.698 u SAD).

U 2015. godini zabeležen je šesti uzastopni godišnji rast prodaje brenda Jeep, kako globalno tako i u SAD.  U prethodnih pet godina zabeležen je rast od 39% globalno i 41% u SAD (2014.), 4% globalno, 3% u SAD (2013.), 19% globalno,13% u SAD (2012.), 41% globalno, 44% u SAD (2011.), i 24% globalno, 26% u SAD (2010.)


[06.1.2016 19:13]

RSS
Nemanjica
06.1.2016 19:19
4
6

Bravo, respektabilna cifra...Magija sa Apenina cini cuda u JEEP-u!

Sale
06.1.2016 20:30
3
6

To je vizija Markijonea koja se polako ostvaruje iz godine u godinu od brenda do brenda !

Sjaje vesti od Jeep a ,ceka se najveci Commander!

evroskeptik
06.1.2016 21:32
5
4

Sjajna ilustracija. Wrangler čak 250.000
To je 3x više od broja proizvedenih 500L. Pa sada vidite koji je 500L promašaj. Tek će se o tome pričati

Odoše naše pare...

K2
06.1.2016 21:39
4
1

Kakve dobre brojke.
@evrospeptik
Samo 80.000 je 500L proizvedeno u kragujevcu u 2015?zna li se taj podatak zvanicno

baki
07.1.2016 15:19
1
2

Bravo za Jeep, jos samo Alfa Romeo da povrati staru slavu !

N.N.
07.1.2016 15:40
1
3

Mene zanima kako nisu ovako mogli poslovati pod Daimlerom, a pod Talijanima mogu?

Drugo. Brojke kazuju da imaju samo 2 modela na talijanskoj platformi, a da u prodaji utječu sa preko 450 tisuća. Većom proizvodnjom i novim proizvodnim kapacitetima kao i novim modelima(sljedeći Compass), vjerujem da će u 2017. Jeepova na talijanskoj mehanici biti prodano u preko milijun komada.

Paprikar
07.1.2016 17:40
5
0

@N.N.
Jel to Renegejd na italijanskoj platformi koju su platili i razvijali i amerikanci, tj Gm? :)

Synyster
07.1.2016 18:27
4
2

@N.N.,
Prosto. Jer pod Daimlerom - pare su odlazile na Daimler, a Chrysler dobivao otpatke. Chrysler je direktno finansirao razvoj celog Smarta i Maybacha - Smart u celoj svojoj istoriji nije nijednom ostvario profit, a Maybach je ugasen. Sa druge strane, Chrysler je dobivao 10 godina stare Mercedesove platforme za svoje modele.

Nemanjica
07.1.2016 18:28
1
5

Ahahaha, samo sam cekao da se pepper pojavi sa komentarom.,.Ah ta forza sa Apenina sta radi.... :-P

Milos
07.1.2016 20:26
2
3

Razbijaju Italijani, bravoooooooooo!!!!!!!!!

nando
08.1.2016 08:32
1
2

tako je Synister. Chrysler je direktno finansirao Mercedes. Bio krava muzara. a paprikar i njegovi komentari. Ja kad nesto ne volim ja to ne citam, a tek da to komentarisem. Boze sacuvaj. Sedaj u tog Stila i vozi papriku na pijac. Ne gubi vreme ovde.

Paprikar
08.1.2016 11:25
5
0

@nando
Pa ti kada ne volis da citas, nemoj onda ni da citas moje komentare, kratko i jasno.
Meni je zao sto iznosim bolne cinjenice koje neki fanovi ne bi voleli da se znaju, ili da ih neko spomene, takav je zivot.

nando
08.1.2016 12:24
0
5

bolne cinjenice su da vw lazira, a ovo sto ti pises je uobrazilja. Ajd ti lepo sedaj u Stilo karavan i na pojac

nando
08.1.2016 12:25
1
4

u FCA grupaciji nema nista bolno. Sve napreduje po planu

N.N.
08.1.2016 13:03
1
3

GM nikada nije imao prste u razvoju FGA Small platforme, a pogotovo nema intelektualna prava na njen daljnji razvoj.

Nemanjica
08.1.2016 14:48
1
4

N.N, Ma sta ti je... "Zna" pepper SVEE! Jedna neosporna cinjenica je, da grupacija nikada nece imati stil, emociju,dusu, dizajn, harizmu jedne FIAT grupe! Uvek ce biti sinonim narodnog proizvodjaca, sirokih namena! Uvek je tako bilo i tako ce ostati... Anemicno-konzervativan proizvodjac! ;-)

Paprikar
08.1.2016 16:38
5
0

@N.N.
Daj da vidimo gde to pise, mani price za malu decu!

P.S. Svakako da nije, samo su pare dali Fijatu koji je bio tada pred bankrostsvom da se spase, ko ce jos da poveruje da su vodili glavnu rec u razvoju. Cak i naziv platforme asocira ko kosi a ko vodu nosi Gm/Fiat small platform, a i glavni covek projekta je bio Nemac iz opela!


N.N.
08.1.2016 17:41
1
4

@ ivan-ik?

Glavni čovjek razvoja je danas CEO CRF-a i to možeš vrlo lako saznati. E da, Talijan je.

Sa druge strane, Nijemac o kojem pričaš tek 2005. dolazi na čelo GM-ovog razvoja malih vozila. Naravno da onda razvoj voditi mogao nije, evantualno za Opel odobriti.
I čak i taj je danas zaposlenik Ferraria.

Paprikar
08.1.2016 18:51
7
0

@N.N.
Cekaj sta je to CRF?

Ali ti opet nemas napismeno gde to pise, da su amerikanci samo pare dali kako tvrdis, a Italijani sve sami dizajnirali, osmislili, napravili!

Paprikar
08.1.2016 18:57
5
1

@N.N.
Izvinjavam se, ipak pojma nemas!

http://www.italiaspeed.com/news_2002_01.html

http://archiviostorico.corriere.it/2002/febbraio/08/Fiat_General_Motors_insieme_nelle_co_0_0202087834.shtml?refresh_ce-cp

https://www.linkedin.com/in/ulrich-schmalohr-a1030941

Ovde jasno pise da je on 20. februara 2002. godine postavljen za glavnog coveka, a tu 2005. koju ti spominjes, nakon zavrsenog rada na zajednickoj platformi krece da radi za Gm u Koreji.
P.S. Covek je Nemac po nacionalnosti.

N.N.
08.1.2016 20:26
1
4

Pa ako ne razumiješ engleski, jasno piše da je glavni inženjer bio Talijan. Nijemac tu nije imao puno toga za reći. Mogli bi reći da se on tu pojavljivao da vidi je li projekt zadovoljava potrebe Opela/GM-a.

Da su njihovi(GM) inženjeri imali više prste zar ne misliš da bi više koristili za buduće modele Corsu D kao bazu mjesto da koriste stariju Corsu C?

Vidim iz tvoga pisanja da ti je netko od Talijana nešto skrivio, ali valjajlo bi nekada upotrijebiti i mozak.

nando
08.1.2016 20:58
1
3

tako je N. N. krivo mu sto je Stilo bolji od Gnojfa pa ne moze da dodje sebi. Bolje popij rakijicu pepper i iscooliraj

Nemanjica
08.1.2016 21:55
1
3

Zna se ko je tata, kada su u pitanju sasije i motori...FORZA ITALIA... ULTIMA MACCHINA!
P.S.Kakva samarcina zavaljena svima, posle 20 godina se Alfa vratila zadnjem pogonu i oduvala sve, sa najboljim vremenom od 7:39, u svetu limuzina...Bruka!
pepper, drzi se ti cilija i traktora koje uzdizes, a batali automobile

Paprikar
08.1.2016 22:45
4
0

@ N.N.
Ti hoces da kazes da su ovi iz Fijata, Italijani bili glavni, a Amerikanci su sve platili, postavili svog glavnog coveka, i jos na to naziv platforme jasno asocira ko je glavni?
Ne budi smesan, zna se kada je neko pukao (Fijat i cela grupacija), ko odlucuje, a ko izvrsava, ili ko kosi a ko vodu nosi.
Gm je koristio za mala vozila A i B segmenta iskljucivo tu platformu i to je cinjenica.
Jel si ti Italijan pa ti smeta?

@ Nemanjica
Tebe nesto nema, ali kada se javis bolje da si samo citao.

@ nando
Golf jeste bolje vozilo, zapravo najbolje za ove nase siromasne narode jer mi cesto glumimo snobove polovnjacima, lesinama od 2,3000 eura a kada dodje do kvara kukamo kako nam je preskupo, ali neki urbani tipovi koji u zivotu nisu dinar zaradili muceci se to ne znaju i tako ne razmisljaju. Meni je moj A4 B5 sasvim dobar jer zaradjujem dovoljno da mogu da ga odrzavam kvalitetno.

N.N.
08.1.2016 23:09
1
4

GM, a to se jasno može pronaći, je na svim svojim vozilima, osim onih nekoliko sa Opel značkom, u posljednih 15 godina koristio ili istu platformu kao na Corsi C ili njezinu evoluciju. To uključuje i neke Opel modele kao 1. generaciju Merive, pa Mokku, pa Karla, da ne govorim o drugim markama. Svi oni su u osnovi ista platforma kao kod Corse C sa daljnjim evolucijama.
Jedina 3 auta kod GM-a sa talijanskom platformom su Corsa D i njen facelift Corsa E koji su jedan te isti model, zatim druga generacija Merive i Adam. Znači jedina 3 modela, ni manje ni više. Svi su na istoj generaciji te FGA Small platforme, nit su unaprijeđivali sa lakšim materijalima, nit se mijenjao trag kotača nego je uvijek na sličnoj širini.

nando
09.1.2016 06:16
2
2

pepper
Volis vw, vozis a4. postujem. ubijas brale sa negativnostima. priznajem vw je mnogo bolji. fiat je kanta i lazira rezultate...

Paprikar
09.1.2016 12:47
5
0

@N.N.
Mislis na GM/Fiat small platform? To sto oni menjaju njen naziv sa svakim novim modelom, kako bi obmanuli javnost je druga prica.

Rad na toj njihovoj zajednickoj platformi je krenuo 2002. godine a prvi proizvod na njoj je bio 2005. (ako se ne varam), a Meriva A je izasla na vec postojecoj platformi Gama 2 2003. godine sto znaci da teoretski nije mogla da bude na Gm/Fiat platformi radjena, tako da ne tripujes mnogo.

Razlog zasto su Moka i Karl radjeni na Gami a ne na Gm/Fiat small platform je taj sto se oba modela izvorno prave u J.Koreji, na linijama koje su vec prilagodjene za rad na toj platformi, i zato sto je Gm Koreja razvijao Gamu 2 dalje, tako da niko normalan ne ocekuje da stavis na istu proizvodnu liniju dva potpuno drugacija proizvoda.

To sto su samo tri proizvoda (i cetvrti je prepakovani Kombo - Doblo) na Gm/Fiat small platform je taj sto se oni proizvode samo u Evropi i tu su postavljeni alati i proizvodne linije za tu platformu jos od ranije i nema ulaganja puno.

Cist primer imas Tipo koji se radi u Turskoj jer se vec rade proizvodi na toj istoj platformi jos od ranije - komercijalni program, Linea itd. Ne mogu da stave da se proizvodi Djulija tamo (mogu ali koliko ce to kosta vise je pitanje.)

N.N.
09.1.2016 21:09
0
4

Koprcanje u sopstvenoj laži!
Od toga da se svi GM modeli A i B segmenta rade na jednoj jedinoj platformi smo došli do raznih izgovora. No najjači dio je ono da GM u Koreji nije mogao doći sa novom platformom, kao da prije toga ta ista platforma nije bila u potrebi u Njemačkoj pa su Nijemci čudesa radili da prijeđu na novu. Deutschland über alles!

Paprikar
10.1.2016 12:14
4
0

@N.N.
Kada prozoves nekog da laze, vrlo je bitno i moralno da ga demantujes cinjenicama. Sta to nije istina?

Gama se ne sklapa u Evropi vec 7 godina, i sve je premesteno u druge delove poput Juzne Amerike gde svi oni na njoj idu kao halfa!

Jedina cinjenica vezana za tvoju pricu je teorija zavere, jedno ime na linkedinu, i fakat da si ubedjen da je Fijat najjaca i najbolja autokompanija od koje zavisi jedan od tri najveca proizvodjaca.
Kada budes demantovao cinjenicama, i linkovima gde stoje tvoje teze, mogao bi da se javis, ovako pucas u prazno i uzdas se u pojedine fanove koji daleko manje znaju o svojoj omiljenoj FCA grupaciji.

Nego jel si ti Italijan, ne odgovori mi?

Pošaljite komentar:

Molimo vas da pre slanja komentara pročitate sledeće uputstvo:
Redakcija zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Anonimni komentari se ne objavljuju.
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Govor mržnje ne tolerišemo.
Zbog ograničenog prostora, komentare koji predstavljaju komentar drugih (već objavljenih) komentara ne objavljujemo, kao ni polemike između komentatora. Molimo vas da u svrhu diskusije i polemike koristite naš Forum.
Pre pisanja samog komentara, molimo vas da izaberete tačan tekst na koju se odnosi komentar. Komentari koji sadržajem ne korespondiraju sa tekstom sa koje su poslati neće biti objavljeni.
VRELE GUME ne odgovara za sadržaj objavljenih komentara. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije.

Vaše ime:


Vaš komentar:



Anti-spam-kod:
Kako bi bili sigurni da ste osoba, a ne robot-spamer, molimo Vas da u donje polje unesete kod sa slike: